nou je het zegt!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hotel Des Indes is nog luxueuzer dan Hilton
Vannacht gefixed!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Ravenna29 het volgende:
De boodschappen zijn niet meer allemaal 1 euro.
Vodka kost gewoon 10 euri's en de drugs zijn verwijderd.
eerst stoppen met luxe artikelen, dus sober eten (verhongeren hoeft voor mij niet zo nodig)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie willen nog een poll of ze wel mogen ademen.
Ik vind het nog te vroeg om ze echt op water en brood te zetten. Ze zitten er net, enige lichamelijke gewenning aan de situatie is wel gewenst.
he he herrie in de tent, kunnen ze het vanmiddag wel weer over doen maar dan met geluid repeatquote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt nog, cut us some slack BQ..
Peter en Renate zijn nu in discussie over het wel of niet kunnen roken, Peter draait nu door...
Ruzie!
We zijn nu aan het bekijken of we dit alsnog later online kunnen zetten!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, is er ruzie, kunnen we niks horen.
Brood bakken is toch soberquote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eerst stoppen met luxe artikelen, dus sober eten (verhongeren hoeft voor mij niet zo nodig)
liever van die knoflooktenenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Spooky4u het volgende:
Willen we echt iets uit kunnen maken op de boodschappenlijst dan moeten we een collectief vormen. De familie van de overlevers gunnen hun lievelingetjes natuurlijk wel de luxe artikelen en zullen hier flink wat geld voor overhebben. Dus eigenlijk ben ik het eens met Kaat.
ALLEMAAL AAN DE UIEN!
Tofheid.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
We zijn nu aan het bekijken of we dit alsnog later online kunnen zetten!
o.a Juud is aan het schrijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Flabberguest het volgende:
Waar blijven de verslagen dementor? Wil wel ff weten wat er nu loos is.
Zo moeilijk is het toch niet om het geluid op te nemen en in audio-file op de site te plaatsenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn nu aan het bekijken of we dit alsnog later online kunnen zetten!
brood bakken is idd sober, dat is ok, maar dat van die sigaretten is luxe en daar moeten ze wat voor doen om dat te mogen verdienen (ook met alcoholische dranken)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Brood bakken is toch sober? Het roken is idd overbodige luxe, eens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |