Ik zag Jeroen al een sigaretje in beslag nemen volgens mij, die heeft dat wel door ja ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
ik vind trouwens dat iedereen sigaretten moet krijgen. desnoods kunnen ze later gebruikt worden door degene die niet roken, als ruilmiddel voor andere spullen.
Op basis van wat door jullie het meest is besteld.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Hoe zijn die samengesteld, door jullie zelf?
Daar staat standaard geen stroom op.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoorIk vind alleen dat er veel te veel dingen alweer vanzelfsprekend zijn.
Er staat zelfs een manetron. Straks denken ze nog dat ze in Hotel des Indes zitten..
Zeker om de boel in de fik te laten steken?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er gvd 15 besteld, ik wil mijn geld terug
Right, dit is gewoon wat jullie dachten dat ze nodig hebben manquote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op basis van wat door jullie het meest is besteld.
Ja, dat staat nu nog niet duidelijk op de site, dat komt nog de devs werken er hard aan.
Zo... da's beter..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor de boodschappen:
10x sigaretten pruimtabak
1x pak macaroni
3x kipfilet Pedigree Pal
2x Bananen
1x zak chips crackers
1x broodmeel
1x sinaasappelsap levertraan
ff testen of een bunker kan brandenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef belinea het volgende:
[..]
Zeker om de boel in de fik te laten steken?![]()
![]()
Ik heb ze gisteren toch echt brood zien bakken, maar geen poll gezien.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Dementor het volgende:
Daar staat standaard geen stroom op.
Dus een poll: wel of geen oven is goed mogelijk.
Inderdaad, wel heel toevallig dat het zo precies uit komt anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Right, dit is gewoon wat jullie dachten dat ze nodig hebben man
Geen stroom op?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar staat standaard geen stroom op.
Dus een poll: wel of geen oven is goed mogelijk.
ze alleen op uien laten leven? dat is wel heel erg strengquote:
Hotel Des Indes is nog luxueuzer dan Hiltonquote:
Net alsof we kleuters zijn die het niet doorhebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef NrTH het volgende:
[..]
Inderdaad, wel heel toevallig dat het zo precies uit komt anders.
1 keer macaroni met wat vlees erbij, een snackje en wat drinken..
edit: Ik heb nu weer gewoon 15 euro.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef Ravenna29 het volgende:
Volgens mij werkt dat boodschappen ook nog niet echt. Ik heb maandag boodschappen besteld en per ongeluk 2 keer geklikt omdat het leek alsof het niet werkte. Ik sta nog steeds 15 euro in de min nu. En volgens mij hadden heel veel mensen voor maandag drank en drugs besteld, heb ik nog niet zien binnenkomen.
Compleet mee eens!quote:
Komt nog, cut us some slack BQ..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren toch echt brood zien bakken, maar geen poll gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |