hahahaha jij gunt ze echt niks hequote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
WTF doen ze daar met een douchegordijn? Hebben we ze dat gegund? Ik dacht ut niet.. Weg met dat ding!!!
Jij gunt ze echt niks he.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
WTF doen ze daar met een douchegordijn? Hebben we ze dat gegund? Ik dacht ut niet.. Weg met dat ding!!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooooooooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor de boodschappen:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
En de aanstekersquote:
Ik wil alleen uien!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
Jawel hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha jij gunt ze echt niks he
ik dacht dat de kijkers de boodschappen mochten kiezen en die gegeven zouden worden als beloning na een opdracht of pollquote:
Hoe zijn die samengesteld, door jullie zelf?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
Net geen Hilton zeg maarquote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoorIk vind alleen dat er veel te veel dingen alweer vanzelfsprekend zijn.
Er staat zelfs een manetron. Straks denken ze nog dat ze in Hotel des Indes zitten..
quote:
Ik had er gvd 15 besteld, ik wil mijn geld terugquote:
Ach alles is hier onduidelijk, een heleboel mensen begrijpen het niet hoe het nou werkt, zal eens tijd worden voor een betere uitleg.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat de kijkers de boodschappen mochten kiezen en die gegeven zouden worden als beloning na een opdracht of poll
ja je hebt gelijk, wij mochten toch over alles beslissen daarom dat credits kopen dus ik snap het allemaal niet zoquote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoorIk vind alleen dat er veel te veel dingen alweer vanzelfsprekend zijn.
Er staat zelfs een manetron. Straks denken ze nog dat ze in Hotel des Indes zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |