NIemand heeft geluid, wellicht na 14:00 weerquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Kaat38 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb geen geluid!
hoe is dat bij jullie?
wij hebben allemaal geluidquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Kaat38 het volgende:
hoe is dat bij jullie?
Jij schrijft wat ik denk.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het de eerste keer is voor die jongens, maar het amateurisme straal er wel vanaf.
Dat geldt ook voor het niet goed aftimmeren van gratis streams, het ontbreken van de gebruiksaanwijzing van de site (gebruik credit/boodschappen e.d.), de vage polls waardoor wij geen inzicht krijgen dat we ook daadwerkelijk iets te zeggen hebben, en dan nu de apparatuur waar kennelijk geen back-up van is en waar een halve dag op een reparateur gewacht moet worden.
Thanksssssssss, vage boel he!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
NIemand heeft geluid, wellicht na 14:00 weer
hee kaat heb je nog geluk ik heb zelfs geen beeldquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Kaat38 het volgende:
hoe is dat bij jullie?
Vaag? Nee, stuk hardware kapot. Dus wachten op monteur.quote:
Vaagquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben net uit bed getrokken, de audio video capture kaart in de streamserver van KPN is kapot.
Om 14:00 verschijnt als het goed is een monteur die de boel komt repareren.
Ik bedoelde niet GEEN, ik bedoelde dat Kaatje kennelijk zomaar post en niet eens lees waar we al een half uur over aan het posten zijnquote:
Om 14:00 gaan ze pas proberen het te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen geen geluid hoe lang gaat dat duren weet iemand dat
hahaha, mogge! gossie wat ben ik dan blij!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
hee kaat heb je nog geluk ik heb zelfs geen beeld
Ik lees dat er iets kapot is, dus ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
heeft het te maken met die zwartkijkers? Dat er aan een oplossing wordt gewerkt?
Ik lees dat er iets kapot is, dus ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
heeft het te maken met die zwartkijkers? Dat er aan een oplossing wordt gewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |