ze smeren maar een end weg, zijn jonge meiden en die willen natuurlijk op hun mooist voor de dag komen,quote:
De kijker beslistquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Dementor het volgende:
Ze mogen nu zelf het ultieme dagduel verzinnen en tegen wie ze het liefst zouden willen strijden.
Komt een poll voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, ik vind dat ALLE make up uit de bunker moet.
Ook dat moet door ons gegund worden!!!!!
En waarom is dat dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Dementor het volgende:
Ze mogen nu zelf het ultieme dagduel verzinnen en tegen wie ze het liefst zouden willen strijden.
Het is hoe men het bekijkt toch.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat is ijdelheid en onzekerheid
Terwijl Eline eigenlijk amper make-up nodig heeft aangezien ze puur natuur ook een hele mooie uitstraling heeft.
Een tevreden KPN klant..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb ook KPN nog nooit problemen gehad zelf internet doet het altijd en digitene
Als je naar al die mensen kijkt die op tv komen, die hebben 1 en al make-up op, als ze lachen vallen de scheuren in hun gezicht.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze smeren maar een end weg, zijn jonge meiden en die willen natuurlijk op hun mooist voor de dag komen,
Pcies! Daarom zeg ik ook: alle make up het huis uit!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat is ijdelheid en onzekerheid
Terwijl Eline eigenlijk amper make-up nodig heeft aangezien ze puur natuur ook een hele mooie uitstraling heeft.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een tevreden KPN klant..
Ik zal maar oppassen, want ze stoppen je zo in een reservaat voor beschermde diersoorten.
waat blijft je dochter nouquote:
Grapje zeker?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
Wat ik niet snap is dat op de illegale stream wel geluid is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
raar, ik vind dat op de betaalde stream geluid moet zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
Nou vertel dan even waar dat is, kunnen we allemaal luisteren.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |