Dat was Dennix, er lopen er dus nog meer rond pffffffffffffffff..........quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef snetje het volgende:
[..]
let op! hij gaat zo knallen!!!
oh nee dat was Dennis
dat was wel wat ik ervan had voorgesteld ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het hele concept van inspraak, transparantie en eerlijkheid een aanfluiting. De enige inspraak is het boodschappen doen, wat natuurlijk lekker veel centen in het laatje brengt. Maar ik heb nog nooit bij BB of dgk gemerkt/gehoord dat kijkers in opstand kwamen vanwege de boodschappen. Het ging voornamelijk over sancties, gebeurtenissen en iets gunnen. En back to basic vindt ik toch iets anders. Iedereen heeft standaard recht op een rantsoen. Daarmee voorkom je dat aan het eind van de maand iedereen ziek en ondervoed met vitaminegebrek de bunker verlaat.
Gewoon water (levensbehoefte) maar geen douches. Wil je warm water om je te wassen? Keteltjes water koken en in de tobbe.
Zeep: stukje sunlight
1 pakje shag en een schone zakdoek.
Geen wasserij maar zelf wassen op een wasbord.
Geen make-up
Geen scheergerei
Alle boven basics moeten worden verdiend.
heerlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef snetje het volgende:
zie ik daar nu al groepjesvorming ? Marilien Renate en Peter zitten zeker te klagen over de sigaretten
Eensquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
..
mee eensquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het hele concept van inspraak, transparantie en eerlijkheid een aanfluiting. De enige inspraak is het boodschappen doen, wat natuurlijk lekker veel centen in het laatje brengt. Maar ik heb nog nooit bij BB of dgk gemerkt/gehoord dat kijkers in opstand kwamen vanwege de boodschappen. Het ging voornamelijk over sancties, gebeurtenissen en iets gunnen. En back to basic vindt ik toch iets anders. Iedereen heeft standaard recht op een rantsoen. Daarmee voorkom je dat aan het eind van de maand iedereen ziek en ondervoed met vitaminegebrek de bunker verlaat.
Gewoon water (levensbehoefte) maar geen douches. Wil je warm water om je te wassen? Keteltjes water koken en in de tobbe.
Zeep: stukje sunlight
1 pakje shag en een schone zakdoek.
Geen wasserij maar zelf wassen op een wasbord.
Geen make-up
Geen scheergerei
Oh en soep eten met een vork is ook leuk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |