Ik stelde een vraag aan Peter6000.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef Toverheks het volgende:
let maar op die peter handjes in de zakken en geen sec. stil staan sluit zich ook buiten de jongens lijkt wel denk dat peter de eerste is die echt gaat rellen en zijn mening gaat verkondigen en als ik zo kijk is hij het met veel dingen niet eens.
*snetje merkt op dat het over Peter gaat en niet over Bobby, Jeroen of Pim ....quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey merkt op dat peter sowieso al meer aansluiting bij de dames heeft en vindt het goed dat hij niet alleen maar als bobby alle winden meedraait, als jeroen alleen maar onzin en provoceerd of als pim stil zwijgend ja knikt.
ja dat poste ik gister, peter is graag bij de meiden praat ook meer met de meiden zoals gister met het koken, ik denk dat peter wel los gaat als eerstequote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey merkt op dat peter sowieso al meer aansluiting bij de dames heeft en vindt het goed dat hij niet alleen maar als bobby alle winden meedraait, als jeroen alleen maar onzin en provoceerd of als pim stil zwijgend ja knikt.
vergelijken met andere "bewoners" (en geen overlevers) is best te behappen dacht ik zo..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef snetje het volgende:
[..]
*snetje merkt op dat het over Peter gaat en niet over Bobby, Jeroen of Pim ....
krijgen we dat weer ....
oh sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag aan Peter6000.
Maar idd, Peter is volgens mij op oorlogspad.![]()
Ik word bloednerveus van zijn gedrentel.
* Dottey zet de petercheer inquote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat poste ik gister, peter is graag bij de meiden praat ook meer met de meiden zoals gister met het koken, ik denk dat peter wel los gaat als eerste
we hebben een cluppie opgericht en je hoort erbijquote:
quote:Woensdag 29-4-2009 12.00 uur
Op de redactie is net een trommel met vers gebakken koekjes binnen gebracht, met The Bunker erop. Ze zien er heerlijk uit. Wij vragen ons af of we de Overlevers mee moeten laten genieten van deze weldaad aan luxe. Zodra de poll over de sigaretten is afgesloten gaat de kijker hierover beslissen. Dan plaatsen wij een nieuwe poll.
Ik meende gelezen te hebben dat er boodschappen bezorgd zijn op basis van de gedane bestellingen op de site. En daar kwam dit lijstje uit:quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Peter? Er staat toch gewoon drank in de bestellijst.
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er meer users zijn die bananen bestellen dan users die bier bestellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor de boodschappen:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
nu nog wel ...maar als dat straks weer net zo gaat als DGK hebben we meerdere bunkers nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
vergelijken met andere "bewoners" (en geen overlevers) is best te behappen dacht ik zo..
* Dottey zegt : " idd, NIETS KRIJGEN ZE!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef snetje het volgende:
huh![]()
[..]
* Dottey zegt :" dat heeft de kijker niet beslist.. dat er versgebakken koekjes op het menu kunnen komen! het is alleen kiezen uit de boodschappenmand en anders NIET!"
niks ervan!!!
Kunnen ze de server niet vinden ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
De stream gaat zometeen tijdelijk OFFLINE.
Nee heerlijk juist dat ze nergens heen kunnen..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:23 schreef snetje het volgende:
[..]
nu nog wel ...maar als dat straks weer net zo gaat als DGK hebben we meerdere bunkers nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |