Die vind ik leuk en specifiek voor de bunker.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Of ze moeten met meerderheid van stemmen beslissen wie er in de luchtruimte moet slapen voor 1 nacht.
Ze moeten stemmen.
Ik heb zo mijn twijfels of dat backpacken zo`n goed idee is.quote:
geen geluid, dan kletsen we het hier wel volquote:
en dat bepaal jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dus dat valt af, nee ze moeten zich juist niet als BB en de kooi dingen laten doen, gewoon lekker vernieuwend
Hoeveel wil je er hebben?quote:
Ja wat nou haha, bestellen die krengen!quote:
Ik vond het wel een goed ideequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben?
[ afbeelding ]
ja! allemaal een jute zak aan ....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat ze meer met het fenomeen kleding/ naaktheid moeten doen.
ik bepaal niks maar het zou leuk wezen als er nieuwe dingen kwamen en geen herhaling van opdrachten zoals in alle bb`squote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
vind het een goed idee en wat is het punt dat ze in bb rantsoen met uien hadden?
het is ook een geweldige link juist aangezien we 10 jaar reality vieren!
dus uien!
insturen dat idee, een beetje lichaamsbeweging is niet verkeerd, anders hangen ze toch weer op hun bed.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef Kaat38 het volgende:
En nog even de opdracht:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe opdracht?
Ingaande zodra we weer geluid hebben.
Ik zeg: 24 uur alleen verplaatsen per skippieballen!
Hylarisch om te zien.
Verder is dan wel de bedoeling dat minstens 4 mensen continue rondstuiteren dus mogen ze weer een fijn schemaatje maken.
Er moet dus permanent geskippiebalt worden.
is het daar niet te koud voor in dat hok?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef Ravenna29 het volgende:
Het spookt.![]()
[ afbeelding ]
Of misschien moet je niet al je bandbreedte gebruiken om te downloaden, en streamen tegelijk.
let op! hij gaat zo knallen!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:42 schreef logicc123 het volgende:
ik voel een soort gouden kooi moment aankomen bij Peter.. al die drukke bewegingen van hem.
misschien dat in de bunker zn darkside naar boven komtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef snetje het volgende:
[..]
let op! hij gaat zo knallen!!!
oh nee dat was Dennis
kruipen ze maar lekker dicht tegen elkaar aan ....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
is het daar niet te koud voor in dat hok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |