Drie keer is scheepsrecht.quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm naja
er zullen wel slimme mensen over nagedacht hebben
Maar anyway ik ga me er vooral nog niet druk over maken
die vogelgriep en sars heb ik ook overleeft
Dat hangt er vanaf of de koeien van boer Harms al binnen staan.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm ik heb wel zin in een toetje
hoe lang zou ik vanaf hier moeten treinen naar groningen?
In het Nu.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Lijkt me leuk. Waar is jouw wereld dan?
Ikquote:
Oow vertel!quote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In het Nu.
stiekem ook een beetje in gisteravond
Okequote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In het Nu.
stiekem ook een beetje in gisteravond
Hoiquote:
quote:
*Snoept stiekem nog even van 't toetjequote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik
Tijd om naar mijn vriendinnetje te gaan! Dag!
Hoi Autoquote:
Met duim?quote:
Hey! Ja prima! Net thuis na een lange dag @ Tilburg. Met jou?quote:
Ja hoor! helemaal!quote:
hmmm lekker!quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb een lekkere vlaflip gemaakt. Al zolang niet gehad.
Oeh!quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
*Snoept stiekem nog even van 't toetje
Oeh!quote:
Zo reclamemaker.quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Fok! Take Me Out is weer begonnen!
Fok! Take Me Out! - Deel 3 (slowchat)
FOK! Take me out Keuringstopic!
quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef dawg het volgende:
Wat een eikel ben ik ook. Lekker () bakje Senseo gezet, loop erheen, druk zonder nadenken nog een keer die knop in, en toen lag dat ding vol koffie.
ik ben zooooo jaloersquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Fok! Take Me Out is weer begonnen!
Fok! Take Me Out! - Deel 3 (slowchat)
FOK! Take me out Keuringstopic!
beter dan vergeten een nieuwe pad er in te doen.. en halverwege je kopje er achter komenquote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef dawg het volgende:
Wat een eikel ben ik ook. Lekker () bakje Senseo gezet, loop erheen, druk zonder nadenken nog een keer die knop in, en toen lag dat ding vol koffie.
Mag toch wel voor iets wat je zelf opgezet hebtquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ja prima! Net thuis na een lange dag @ Tilburg. Met jou?
[..]
Ja hoor! helemaal!
Geloof niet dat ik je kan tegenhouden hequote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag toch wel voor iets wat je zelf opgezet hebt?
Was het leuk?quote:
Ook prima hierquote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ja prima! Net thuis na een lange dag @ Tilburg. Met jou?
Echt welquote:
ik gaf vriendje laatst theequote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
beter dan vergeten een nieuwe pad er in te doen.. en halverwege je kopje er achter komen
zbbrox verliefd op duim?quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gaf vriendje laatst thee
als in: gekookt water en een zakje
halverwege vroeg ik is het lekker dat warme water? hij had nooit gesopt en het niet gemerkt
En je ben nu toch niet op duim he?
dit topic word steeds meer![]()
Hey! Je leeft nog! Deed wel zeer vanmorgen zeker?quote:
Hoe is het nu met je contract?quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Civilian het volgende:
Ook prima hierDruk dagje geweest. Vanmorgen de zooi ondertekend en de middag overleg gehad op m'n werk
Dat is mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef djayzz het volgende:
Even een tvp-tje voor na het eten.What's for dinner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja best wel.. en dan heb ik ook nog een uur gesport waarvan bijna 30 min hardlopen/lopenquote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Je leeft nog! Deed wel zeer vanmorgen zeker?
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wow, goed bezig! Knapte je daar van op of helemaaaál niet?quote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja best wel.. en dan heb ik ook nog een uur gesport waarvan bijna 30 min hardlopen/lopen
Ik!quote:
Jaaa was leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens wel gezellig gister auto
Tijn niet, blijkbaar. Maar ik denk dat hij liegt.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Tijn niet, blijkbaar. Maar ik denk dat hij liegt.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IkIk ben namelijk verliefd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms he ben je wel oke tijntje
LOL
Why dont you eat some spek and bonen and then dont talk with a mouth full!quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
kunnen me niet een spek en bonen take me out voor mij houden?
Wil je keuren of gekeurd worden?quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
kunnen me niet een spek en bonen take me out voor mij houden?
Dankjequote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms he ben je wel oke tijntje
LOL
Beide natuurlijk.quote:
keurenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keuren
maar jij mag me anytime irl komen keuren hoor
ikke kon me niet inhouden en keur meequote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keuren
maar jij mag me anytime irl komen keuren hoor
Ja ben half niet zo moe als vanmiddagquote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, goed bezig! Knapte je daar van op of helemaaaál niet?
[..]
Ik!
[..]
Jaaa was leuk!![]()
jij hebt toch geen moeite met een toyboy now and thenquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke kon me niet inhouden en keur mee
komt er een knulletje van 21 aanzetten
Hehequote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ben half niet zo moe als vanmiddag
maar moeten we zeker vaker doen afspreken
roep maar een tijd en een plek en zoquote:
De komende tijd niet. Ik mag van mezelf niet eens stappen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roep maar een tijd en een plek en zo
dat is wel erg strengquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De komende tijd niet. Ik mag van mezelf niet eens stappen.![]()
Hoe lang ik dat vol houd
quote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij hebt toch geen moeite met een toyboy now and then
zei je toch dat ik niet zo eng benquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheVanavond wel écht op tijd naar bed dan?
Ik was daarstraks zooo brak (8.30 - 18.30 op de UvT gezeten), maar nu gaat het weer
Haha, dat is goed hoor! Ik ben nu over de drempel heen
Vijf tentamens straks.quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is wel erg strengdruk met school of zo?
quote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zei je toch dat ik niet zo eng ben
In wat voor tijd?quote:
dat probleem ken ik... als je dus in een situatie zit dat je echt GEEN sex kan doen... dan wil je gewoon zooooo graag hahaquote:Op maandag 27 april 2009 20:12 schreef liefie_ het volgende:
he jammer dat je juist dan niet wil meeten
persoonlijk is sex altijd mn favo sogbezigheiden ik ben ook altijd hitsiger in mn tentamenweek
(zal wel iets te maken hebben met het hele nu kan het echt niet en zo)
quote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In wat voor tijd?
Ik herken het trouwens wel...
Ik heb er 3 in één week (en dan nog lekkere leervakken), daarna heb één, daarna twee herren en de week daarna heb ik eventueel herren van die "drie in de week"
Haha. Ik heb nu al zitten denken; "welke van de drie laat ik vallen en ga ik voor de her?"quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]Jij hebt het gewoon nog (veel) zwaarder dan ik. Ik heb nu 8 weken colleges van 3 vakken. Dan tentamens verspreid over 2 weken.
Hahaquote:En als ik een vak niet haal kan ik niet naar Lowlands. Verbazingwekkend genoeg een hele fijne motivaitie.
Rijst met kip, curry, cocos en aubergines. eigenlijk best lekker. En kroepoek natuurlijk.quote:
Oeh spannend!quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nu al zitten denken; "welke van de drie laat ik vallen en ga ik voor de her?"Maar goed; ik zie het wel hoor! Sowieso moet ik er één (dacht ik) halen om m'n BSA te halen, dus komt goed!
[..]
HahaJe kan het!
Oehhh, wie?quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Rijst met kip, curry, cocos en aubergines. eigenlijk best lekker. En kroepoek natuurlijk.
En een heeeeeerlijk toetje
Het was eigenlijk gewoon chocolade mouse, en een filmpje zomedadelijkquote:
Dat is natuurlijk ook lekker. Welke film?quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon chocolade mouse, en een filmpje zomedadelijk
Taxi 4. Wel geinigquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook lekker. Welke film?
Hoe is het met de verbouwing?quote:
Dankje!quote:
morgen of woensdag klaarquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is het met de verbouwing?
[..]
Dankje!
Fotoooo!quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen of woensdag klaar...er moet hier en daar nog wat geschilderd worden
mijn keuken is echtnu
Ouwe pimp dat je bent.quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef KudFokker het volgende:
* Lars (F)(8) So Surreal Baby ! If this is a dream then i don't wanna wake! zegt (20:28):
*Heb het nr van L.
*Gaan vrijdag snowboarden
E zegt (20:28):
*whaha de hosellaar..
*hij wel hoor
alleen nog van afgelopen vrijdag:quote:
Whoeiii!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen nog van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
wanneer kan ik voor je koken?quote:
Wauw zeg!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen nog van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Ik moet je nog wat opbiechten trouwensquote:
verraderquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet je nog wat opbiechten trouwens![]()
![]()
Ik heb gisteren sla op! En woensdag ook al!![]()
Maar als jij kookt, dan mag het zonder sla hoor
Volgende week?
troost je: dat doet niemandquote:
oeh mnr vind collega leuk??quote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
Ik heb vandaag een leuke dag op mijn werk gehad. Veel geglimlacht en hij heeft me zelfs nog laten schrikken toen hij me in m'n zij prikte... en lol dat ie had
Ja, was gezellig!
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 20:38 schreef liefie_ het volgende:
Ik las na de msnnaam al niet meer verder
Ik vertelde tegen een vriend dat ik het nummer heb van het meisje waar ik achter aan zitquote:
Al een tijdje. En vrijdag was ik boos op mquote:
Ahhhhh!quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vertelde tegen een vriend dat ik het nummer heb van het meisje waar ik achter aan zit
En je post dat hier omdat....?quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vertelde tegen een vriend dat ik het nummer heb van het meisje waar ik achter aan zit
Omdat ik er blij mee benquote:
Het het singlestopic is en je hier alles mag zeggen als het gaat om flirts, scharrels, potentieeltjes en zo.quote:
Maar KF zo kan het toch ook?quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je!quote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik er blij mee ben
En omdat hij zei dat het me niet ging lukken
Maar horen daar ook msn gesprekken bij?quote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Het het singlestopic is en je hier alles mag zeggen als het gaat om flirts, scharrels, potentieeltjes en zo.
Logisch toch?
Oehhhh!quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Al een tijdje. En vrijdag was ik boos op m![]()
En toen aan het einde van de dag kwam ie naar me toe. Ik begreep er niets meer van![]()
En vandaag was het leuk en gezellig
Weet nog niet hoe leuk ik hem vind, maar hij geniet in ieder geval van mijn gezelschap en ik van de zijne vandaag
Vergroot het niet zo uit. De jongen heeft gewoon even een quote geplaatst in een vrolijke stemming.quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar horen daar ook msn gesprekken bij?
Voor KF wel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar horen daar ook msn gesprekken bij?
Grey'squote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm
Greys anatomie, een coctail, mooie schoenen
nu nog een halfnaakte dame die me druiven voert en ik ben in heaven
Niks 'oe' aan hoorquote:
Het ging mij meer om zijn reactiequote:
Hoest met de ruzie met vriendje?quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm
Greys anatomie, een coctail, mooie schoenen
nu nog een halfnaakte dame die me druiven voert en ik ben in heaven
Ik vergroot helemaal niets uit. Ik mag toch ook op hem reageren zoals jij ook op mij reageert? Het viel me gewoon op, klaar.quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Vergroot het niet zo uit. De jongen heeft gewoon even een quote geplaatst in een vrolijke stemming.
Hoest verder met jou? Jij bent toch degene met wie het (net) uit is met je ex?
Wel oehhh. Je was boos op 'm. En nu vind je 'm weer geweldig. Dat is oehhh!quote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Niks 'oe' aan hoor
Maar enthousiasme is altijd welkom
Bijgelegt hequote:
De werkelijkheid verandert niet als je haar niet onder ogen zietquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
Hier gaat het prima opzich. Mis hem wel ontzettend en vind het nog lastig voor te stellen dat alles nu al voorbij is.
Haha.quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wel oehhh. Je was boos op 'm. En nu vind je 'm weer geweldig. Dat is oehhh!
Ha, dat is mooi om te horen!quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Bijgelegt he
zoals altijd haha
volgens mij is dat ons ding of zo, hard ruzie maken en dan weer bij leggen
haha
Maar lief dat je er naar vraagt
ik vind jou zo'n schatje!
Ik zie het wel onder ogen maar het voelt nog zo onwennig. Ik wil gewoon terug naar hoe het was.quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
De werkelijkheid verandert niet als je haar niet onder ogen ziet
Hoe lang ben je samen geweest?
Het is heel hard en naar als iets voorbij gaat waar je waarde aan hechtte. Begrijp je ook waarom het over is?quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het wel onder ogen maar het voelt nog zo onwennig. Ik wil gewoon terug naar hoe het was.![]()
Slechts een paar weken. Maar was voor mij wel heel intens. Ben bijna 3 jaar single geweest en hij kwam ff zo om het hoekje kijken. Hij is zo lief, leuk en alles wat ik altijd beetje wilde.
Hahaha!quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
@mnr
mannen zijn soms zooo vreemd op dat gebied... die kan ik niet uit mijn handen laten eten
Weet wel waarom maar begrijpen doe ik het niet.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is heel hard en naar als iets voorbij gaat waar je waarde aan hechtte. Begrijp je ook waarom het over is?
Hij is lief, leuk en alles wat je wilde, maar weet je meid... er zijn meer mannen die lief, leuk zijn. Echt waar!
quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
er zijn meer mannen die lief, leuk zijn. Echt waar!
Als hij niet achter zijn beslissing stond, had hij het toch ook niet over laten gaan? Het is verradelijk om voor een ander te denken.quote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet wel waarom maar begrijpen doe ik het niet.hij zelf ook niet echt eigenlijk, gevoelskwestie.
Hoe dan ook, ik weet dat er nog veel leuke en lieve gasten zijn maar ik wil gewoon deze.Dingen die hij zei, schreef en deed enzo vond ik gewoon zo geweldig en negatieve kanten heb ik ook nog niet kunnen zien.
Dus dan is het nog lastiger om 'afscheid' te moeten nemen.
Zit ik voor een ander te denken? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij niet achter zijn beslissing stond, had hij het toch ook niet over laten gaan? Het is verradelijk om voor een ander te denken.
Iemand anders kan ook dingen tegen je zeggen, fijne dingen naar je schrijven en veel leuke kanten hebben.
Afscheid is de geboorte van een herinnering.
Wel weten waarom maar nog niet begrijpen? Het gevoel loopt gewoon nog een stukje achter op je verstand. Zo gaat dat. Weet wel: iedere dag wordt de pijn een stukje minder.
Dit zou zo uit een boek kunnen komen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij niet achter zijn beslissing stond, had hij het toch ook niet over laten gaan? Het is verradelijk om voor een ander te denken.
Iemand anders kan ook dingen tegen je zeggen, fijne dingen naar je schrijven en veel leuke kanten hebben.
Afscheid is de geboorte van een herinnering.
Wel weten waarom maar nog niet begrijpen? Het gevoel loopt gewoon nog een stukje achter op je verstand. Zo gaat dat. Weet wel: iedere dag wordt de pijn een stukje minder.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het wel onder ogen maar het voelt nog zo onwennig. Ik wil gewoon terug naar hoe het was.![]()
Slechts een paar weken. Maar was voor mij wel heel intens. Ben bijna 3 jaar single geweest en hij kwam ff zo om het hoekje kijken. Hij is zo lief, leuk en alles wat ik altijd beetje wilde.
Dankje.quote:Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox haalt zak drop weer tevoorschijn
quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit ik voor een ander te denken? Of wat bedoel je?![]()
Ik weet dat er genoeg anderen zullen zijn maar toch is het gewoon weer gek. Als je iemand zo geaccepteerd heb en toegelaten eigenijk in je leven (al was het heel voorzichtig) en dat je het nu alweer tot ziens moet zeggen. It's just not fair.
Ik wou dat ik gewoon iets kon doen om het te veranderen.
Ja, je schreef "hij ook niet". Maar toch neemt hij de beslissing en kiest voor deze situatie.quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit ik voor een ander te denken? Of wat bedoel je?![]()
Ik weet dat er genoeg anderen zullen zijn maar toch is het gewoon weer gek. Als je iemand zo geaccepteerd heb en toegelaten eigenijk in je leven (al was het heel voorzichtig) en dat je het nu alweer tot ziens moet zeggen. It's just not fair.
Ik wou dat ik gewoon iets kon doen om het te veranderen.
Nah ja, ik denk niet voor hem. Hij heeft het zelf zo gezegd.quote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, je schreef "hij ook niet". Maar toch neemt hij de beslissing en kiest voor deze situatie.
Soms zijn dingen beter dan ze lijken. En je kunt iets veranderen. Je kunt hem niet veranderen, maar je kunt wel ervoor kiezen hoe jij ermee omgaat. Stap 1 is accepteren dat het over is en je een stap gaat nemen tot het heden: het is uit, het is over en jij en hij zijn voorbij.
het is dan ook gewoon een waanzinnig fijn gevoel (als t beantwoord wordt!)quote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik denk niet voor hem. Hij heeft het zelf zo gezegd.maar goed, daar zou je de details misschien voor moeten kennen.
Ik begin er langzaam aan te wennen zoals het nu is. Hoe lastig ik dat ook vindt. Ik ga eigenlijk door waar ik gebleven was voordat ik hem kende, en dat is nog niet zo lang geleden. Dus ik val niet in een diep gehad. Ik mis gewoon de liefde an sich.
Ja, dat was het ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is dan ook gewoon een waanzinnig fijn gevoel (als t beantwoord wordt!)
quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook.ben ook wel blij deze herinneringen te hebben enzo. Bedoel, die had ik nooit willen missen. Het is alleen zo plots voorbij en dat vind ik gewoon klote.
Heb er net weer een stukje van mogen proeven en nu is het alweer weg.
Het is te hopen. Maar wil niet weer zolang single zijn hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]de bittere smaak van de liefde die niet loopt zoals gehoopt
maar zoals je zegt fijn dat je het wel meegemaakt hebt! Mooie herinneringen en hey je kan het voelen dus ook WEER voelenen dan is t gewoon voor veeeeeeeeeel langer
En als je het niet hebt waanzinnig mist.quote:Op maandag 27 april 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is dan ook gewoon een waanzinnig fijn gevoel (als t beantwoord wordt!)
jah precies en je hebt kunnen ervaren dat je zeker wel gezien wordt door anderen en er mag zijnquote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is te hopen. Maar wil niet weer zolang single zijn hoor.Niet dat ik nu al aan een ander denk maar toch. Cue zei daarover dat ik nu tenminste weet hoe het moet (het daten).
Dankje.quote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah precies en je hebt kunnen ervaren dat je zeker wel gezien wordt door anderen en er mag zijn![]()
dus even dit tijd gunnen en dan weer huppakee aan de dates
soms wel ja inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je het niet hebt waanzinnig mist.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Gun het ook de tijd ja. Nu heb ik nog beetje zoiets van: iedereen die ik nu ontmoet kan alleen maar tegenvallen.
Precies!quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms wel ja inderdaad
maar ik maak dat goed door veel te genieten van wat ik wel heb, mijn kindjes (en die veel knuffelen) en vrienden (en die ook knuffelen![]()
en ik ga ervanuit dat er vanzelf wel weer een stukje liefde in mijn leven komt wandelen....
WoW?quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar alvast afscheid nemen van het forum
door het feit dat ik verslaafd ben aan een online game post ik niet zo veel hier haha
Er zijn genoeg dingen in het leven waarvan ik geniet en liefde komt vanzelf wel een keer.quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms wel ja inderdaad
maar ik maak dat goed door veel te genieten van wat ik wel heb, mijn kindjes (en die veel knuffelen) en vrienden (en die ook knuffelen![]()
en ik ga ervanuit dat er vanzelf wel weer een stukje liefde in mijn leven komt wandelen....
Slaap lekker straksquote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar alvast afscheid nemen van het forum
door het feit dat ik verslaafd ben aan een online game post ik niet zo veel hier haha
Ja, dat had ik met mijn ex ook. Niet ff, maar echt heul lang. En weet je? Ik ben nu *zo blij dat het uit is, ik ben echt zoveel leukere mannen dan mijn ex tegengekomen! Ik ben echt blij dat ik dat nu weet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik ken het
ben een tjd terug heel erg verliefd geweest en had dat ook toen het voorbij was
echt elke man/ jongen was het totaal niet tegenover Bart.
Bart was gewoon de aller leukste.
Maar na een tijdje merkte ik dat ik opeens iemand weer kon bekijken en niet meteen aan hem dacht!
En dat gebeurde steeds vaker!!!
maffiabaasquote:
Weet ik.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen in het leven waarvan ik geniet en liefde komt vanzelf wel een keer.![]()
Maar soms wil ik een gewoon een knuffel. Zoals nu.
Ik geloof ook wel dat het gebeurd en zoals jij het beschrijft heb ik er al iets meer vertrouwen in. Nu voelt het gewoon allemaal beetje leeg zo zonder hem. It's weird.quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik ken het
ben een tjd terug heel erg verliefd geweest en had dat ook toen het voorbij was
echt elke man/ jongen was het totaal niet tegenover Bart.
Bart was gewoon de aller leukste.
Maar na een tijdje merkte ik dat ik opeens iemand weer kon bekijken en niet meteen aan hem dacht!
En dat gebeurde steeds vaker!!!
I know. Some day, this will be over.quote:Op maandag 27 april 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
En daar kom jij op een dag ook achter Venco. Dan denk je: jeetje.. deze man is leuk! Deze man is knap, deze laat me lachen, jeetje!
Echt, echt, echtquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Some day, this will be over.
quote:
Dankje en knuffel terugquote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
((((( Tijn))))))
hij is dan virtueel maar toch
ik eis soms gewoon knuffels op van mensenmoet je ook gewoon gaan doen!
Het voelt leeg omdat je hem mist. Heel normaal. Maar weet je? Vrienden en vriendinnen kun je ook een heel fijn gevoel geven. Ze kunnen je vriend niet vervangen, maar ze kunnen er voor je zijn. Ze kunnen gewoon naar je luisteren. En dan even, ga je weer lachen en genieten.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het gebeurd en zoals jij het beschrijft heb ik er al iets meer vertrouwen in. Nu voelt het gewoon allemaal beetje leeg zo zonder hem. It's weird.
Hij zal beter zijn als de man met wie je nu niet meer samen bent. Echt waar!quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Some day, this will be over.
Ik ook niet. En die 3x kus cultuur in Nederland vind ik helemaal verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje en knuffel terug![]()
Goed idee.Alleen bij sommige mensen zoals mijn familie vind ik moeilijk. Ik vind het bijvoorbeeld helemaal niet prettig als mijn moeder mij aanraakt.
Dan raak je je moeder niet aan. Kies iemand uit bij wie je wel een prettig gevoel hebt/krijgt!quote:Op maandag 27 april 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee.Alleen bij sommige mensen zoals mijn familie vind ik moeilijk. Ik vind het bijvoorbeeld helemaal niet prettig als mijn moeder mij aanraakt.
Hoezo? De doodstraf is sowieso een barbaars en achterhaalde straf die niet meer past in een beschaafd land.quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Ofresca het volgende:
Naar aanleiding van Grey's Anatomy (). Wat is de doodstraf toch belachelijk.
Geef je helemaal gelijk. Heb ik de afgelopen dagen ook echt gemerkt bij mensen om me heen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Het voelt leeg omdat je hem mist. Heel normaal. Maar weet je? Vrienden en vriendinnen kun je ook een heel fijn gevoel geven. Ze kunnen je vriend niet vervangen, maar ze kunnen er voor je zijn. Ze kunnen gewoon naar je luisteren. En dan even, ga je weer lachen en genieten.
Vrienden zijn zo belangrijk! Wat er ook gebeurt Venco, je bent niet alleen. Er is altijd iemand die aan jou denkt!
Dus bel die vriend of vriendin op en ga wat drinken. Je zult zien dat je je beter gaat voelen dan dat je alleen zit te sippen. MAAR - wel belangrijk - gun jezelf ook de tijd om verdriet te hebben. Cry your heart out, het zal je opluchten. En gun jezelf leuke kleine dingetjes. Doe iedere dag iets waar je zin in hebt. Al is het iets heel kleins
euh ik knuffel ook niet met mn moeder, die is ook niet zo knuffellig en knuffelbaar, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik daar niet aan mee.quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook niet. En die 3x kus cultuur in Nederland vind ik helemaal verschrikkelijk.
Hoi!quote:
Ik deed daar als kind ook nooit aan meequote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik daar niet aan mee.![]()
Gelukkig respecteerd mijn familie dat.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik mis die gekke kikker om mee te knuffelen...
Ik ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
En nu is het anders!quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef je helemaal gelijk. Heb ik de afgelopen dagen ook echt gemerkt bij mensen om me heen.
Kon bij mijn ouders heerlijk uithuilen en een paar minuten nadat ik met voormalig lief (ex klinkt zo afstandelijk op 1 of andere manier), smste een vriendin al.En daar heb ik half huilend mee aan de tel gezeten.
![]()
En later belde nog een vriendin die ik het had verteld. Dan merk ik echt hoe lief mensen gewoon kunnen zijn. BIj de vorige relatie die uit ging had ik amper iemand om mee te praten.
Q! Broeder van het drink gelach!quote:
Auto!quote:
Tijgertje!quote:
Iedereen weet het zeker. En zij ook. Maar zo voelt het nu niet.quote:
Dat doe ik ook niet. Alleen soms probeert zij mij een knuffel te geven. Terwijl ik dat niet wil.quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan raak je je moeder niet aan. Kies iemand uit bij wie je wel een prettig gevoel hebt/krijgt!
Bij komt het door het verleden. Het doet gewoon pijn als zij mij knuffelt.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik knuffel ook niet met mn moeder, die is ook niet zo knuffellig en knuffelbaar, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn!
Mss wel even vragen als je niet zeker weet of t gewaardeerd zal worden
Ik knuffel ook niet met mijn moeder, ook nooit gedaan. Maar ik heb zo'n lief en tof konijn. Die gaat tegenwoordig op bed liggen en dan zo gebaren van: aai me maar!quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik knuffel ook niet met mn moeder, die is ook niet zo knuffellig en knuffelbaar, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn!
Mss wel even vragen als je niet zeker weet of t gewaardeerd zal worden
Babe!quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Iedereen weet het zeker. En zij ook. Maar zo voelt het nu niet.
Nee, dat begrijp ik. Gevoel loopt altijd een stapje achter op je verstand. Maar het mag gezegd worden, toch?quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Iedereen weet het zeker. En zij ook. Maar zo voelt het nu niet.
Het is een hele lieve meid.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
[..]
En nu is het anders!
En wat lief van die vriendin zeg en van je paps en mams.
Het is over, dat is verdrietig, dat is pijnlijk. Maar het komt weer goed met je! Je gaat weer genieten en je gaat zo'n ontzettend leuke man tegenkomen. En je gaat weer genieten van het leven en je gaat weer met een lach naar jezelf in de spiegel kijken. En je gaat je nog beter en fijner voelen bij je vriendschappen. En de warmte die je nu mist, komt terug en - zoals Duim al zei - sterker dan voorheen. Beter dan voorheen.
Ik weet het zeker!
Dat geeft niks.quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat praat ik weer veel over mezelf.
Dat is handig.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik deed daar als kind ook nooit aan meetoen werd ik volwassen en maakte er niet meer zo'n probleem van maar nu gaat mijn familie (ooms en tantes etc) ervan uit dat ik het niet wil.
Dat klote gevoel ook af en toe.quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. Gevoel loopt altijd een stapje achter op je verstand. Maar het mag gezegd worden, toch?
Ik wil ook een knuffel van die gekke kikker.quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Gek wordt je er van soms.quote:
Waar blijven mn zoenenquote:
Ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ben ik wel blij dat ik het heb. Je zal maar niets voelen, voor iemand of iets ofzo.
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een hele lieve meid.en bij ouders merk ik dan weer hoe belangrijk die dan voor me zijn.
![]()
En die leuke man (dat klinkt best oud) zal ik ook wel weer tegenkomen. Daar geloof ik dan wel weer in. Maar voorlopig ga ik er niet naar op zoek.
Ik vind je lief!quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik wil je alleen maar laten weten dat er veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
Daar is Koen Wouters het mee eensquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik wil je alleen maar laten weten dat er veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar is Koen Wouters het mee eens![]()
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriet,
Je kan treuren net als ik maar het helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Het leven gaat door, je begint weer van voor.
Er is vast wel iets moois in het verschiet.
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
Ik zou er voor tekenen.
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatstquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
Nog wat gebagger over take me out gemist?
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatst![]()
quote:
Slaap lekker, en thnx againquote:
Is ok hoor, any timequote:
Er komen er teveel, ik kan het haast niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, iedereen gedag zeggen
en wat voor een he om verliefd op te wordenquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatst![]()
quote:
Ja ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?Lijkt me niet zo tof, je geweten en je handelen zouden dan ook nogal eens beïnvloed kunnen worden.
Doe eens een linkje als je hem hebt Adoquote:
Ik heb periodes gehad waarin in ik nauwelijks iets voelde. En dat is een hel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ben ik wel blij dat ik het heb. Je zal maar niets voelen, voor iemand of iets ofzo.
Ik vind het een leuke foto ja!quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat voor een he om verliefd op te worden
Is ook niet handigquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er komen er teveel, ik kan het haast niet meer aan
quote:
Als ik geen gevoel had dan zou ik liever dood zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?Lijkt me niet zo tof, je geweten en je handelen zouden dan ook nogal eens beïnvloed kunnen worden.
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.quote:
Als je anderen er nu ook mee zou aansteken, vind ik dat een tof gebaar van je.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de hele tijd eengevoel
wilde ik even kwijt
't Was heel leuk met zbbrox?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de hele tijd eengevoel
wilde ik even kwijt
We overleven het wel, as alwaysquote:
Ik vroeg me af wat de oorzaak was.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.
Of ze in ieder geval kunnen uitschakelen.
Met een knopje uitschakelen lijkt me ook weleens tof ja. Bijv. als je door je gevoel steeds afgeleid wordt en gaat nadenken en je daardoor niet meer toekomt aan je stageopdrachten of ander huiswerk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.
Of ze in ieder geval kunnen uitschakelen.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je anderen er nu ook mee zou aansteken, vind ik dat een tof gebaar van je.
Maar natuurlijk!quote:
Dat wil ik ook. Mijn gevoelens en gedachten tijdelijk uit kunnen zetten. Vooral handig als ik wil gaan slapen. Dan word ik soms gek van mijn gedachten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met een knopje uitschakelen lijkt me ook weleens tof ja. Bijv. als je door je gevoel steeds afgeleid wordt en gaat nadenken en je daardoor niet meer toekomt aan je stageopdrachten of ander huiswerk.
Ik heb in ieder geval weer een glimlach op me gezicht.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kweenie of dat gaat werken, maar ik wil t best met iedereen delen!
kijk es aan daar doe ik het voorquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval weer een glimlach op me gezicht.
Uuh, nee!quote:
Nouquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat voor een he om verliefd op te worden
In de OPquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens een linkje als je hem hebt Ado
hier ben ik!!!quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
Owquote:
Ik heb er nog een stuk of 8 in de vijver.. Interesse?quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk het ja..quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Jullie komen over alsof jullie dagelijks met elkaar praten. Is dus mijn misunderstanding
waar haal je dat dan uit!?!?quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Jullie komen over alsof jullie dagelijks met elkaar praten. Is dus mijn misunderstanding
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemdquote:
Ahh inderdaad, ik zie hetquote:
En er komt weer een verhaal in de lucht...quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemd
Het lijkt alsof jullie met weinig woorden elkaar begrijpen.
Maar goed, het is i-net
misschien een zelfde zieke humor zou kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemd
Het lijkt alsof jullie met weinig woorden elkaar begrijpen.
Maar goed, het is i-net
Leuk om te zien wel weer hoe snel en makkelijk dat gebeurt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er komt weer een verhaal in de lucht...
Ik vind het eerder triestquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk om te zien wel weer hoe snel en makkelijk dat gebeurt.
Ik voel me nu ook al een stuk beter.quote:
Het schip is gezonken en ik zwem als een schipbreukeling naar het eiland der afleiding en acceptatiequote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee meisje!! red je t een beetje allemaal?
naah, die zijn glad en glibberig... mijnes is lief en zachtquote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 8 in de vijver.. Interesse?
zo dat klinkt poetischquote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het schip is gezonken en ik zwem als een schipbreukeling naar het eiland der afleiding en acceptatie
Och, in dit geval vond ik het grappig omdat het maar een klein dingetje was. Het wordt pas triest als er vervelende dingen worden verteld enzo.quote:
Nog bedankt voor die foto's.quote:
En op zijn tijd glad en glibberig?quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah, die zijn glad en glibberig... mijnes is lief en zacht
Ach.. Sommige mensen missen wat.. (daarmee doel ik niet op iemand)..quote:
hmmm straks gaan ze zeggen dat we elkaar regelmatig irl ook wel zien en er op los neuken enzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er komt weer een verhaal in de lucht...
Het kwam in me op.quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo dat klinkt poetisch
maar als ik zo je posts lees komt het wel goed met je
je bent welkom hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die foto's.![]()
Ik sta er weer beeldig op.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En op zijn tijd glad en glibberig?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm straks gaan ze zeggen dat we elkaar regelmatig irl ook wel zien en er op los neuken enzo
Jij ook bedankt.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |