Ik vind je lief!quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik wil je alleen maar laten weten dat er veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
Daar is Koen Wouters het mee eensquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik wil je alleen maar laten weten dat er veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar is Koen Wouters het mee eens![]()
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriet,
Je kan treuren net als ik maar het helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Het leven gaat door, je begint weer van voor.
Er is vast wel iets moois in het verschiet.
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
Ik zou er voor tekenen.
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatstquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
Nog wat gebagger over take me out gemist?
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatst![]()
quote:
Slaap lekker, en thnx againquote:
Is ok hoor, any timequote:
Er komen er teveel, ik kan het haast niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, iedereen gedag zeggen
en wat voor een he om verliefd op te wordenquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatst![]()
quote:
Ja ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?Lijkt me niet zo tof, je geweten en je handelen zouden dan ook nogal eens beïnvloed kunnen worden.
Doe eens een linkje als je hem hebt Adoquote:
Ik heb periodes gehad waarin in ik nauwelijks iets voelde. En dat is een hel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ben ik wel blij dat ik het heb. Je zal maar niets voelen, voor iemand of iets ofzo.
Ik vind het een leuke foto ja!quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat voor een he om verliefd op te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |