Q! Broeder van het drink gelach!quote:
Auto!quote:
Tijgertje!quote:
Iedereen weet het zeker. En zij ook. Maar zo voelt het nu niet.quote:
Dat doe ik ook niet. Alleen soms probeert zij mij een knuffel te geven. Terwijl ik dat niet wil.quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan raak je je moeder niet aan. Kies iemand uit bij wie je wel een prettig gevoel hebt/krijgt!
Bij komt het door het verleden. Het doet gewoon pijn als zij mij knuffelt.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik knuffel ook niet met mn moeder, die is ook niet zo knuffellig en knuffelbaar, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn!
Mss wel even vragen als je niet zeker weet of t gewaardeerd zal worden
Ik knuffel ook niet met mijn moeder, ook nooit gedaan. Maar ik heb zo'n lief en tof konijn. Die gaat tegenwoordig op bed liggen en dan zo gebaren van: aai me maar!quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik knuffel ook niet met mn moeder, die is ook niet zo knuffellig en knuffelbaar, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn!
Mss wel even vragen als je niet zeker weet of t gewaardeerd zal worden
Babe!quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Iedereen weet het zeker. En zij ook. Maar zo voelt het nu niet.
Nee, dat begrijp ik. Gevoel loopt altijd een stapje achter op je verstand. Maar het mag gezegd worden, toch?quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Iedereen weet het zeker. En zij ook. Maar zo voelt het nu niet.
Het is een hele lieve meid.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
[..]
En nu is het anders!
En wat lief van die vriendin zeg en van je paps en mams.
Het is over, dat is verdrietig, dat is pijnlijk. Maar het komt weer goed met je! Je gaat weer genieten en je gaat zo'n ontzettend leuke man tegenkomen. En je gaat weer genieten van het leven en je gaat weer met een lach naar jezelf in de spiegel kijken. En je gaat je nog beter en fijner voelen bij je vriendschappen. En de warmte die je nu mist, komt terug en - zoals Duim al zei - sterker dan voorheen. Beter dan voorheen.
Ik weet het zeker!
Dat geeft niks.quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat praat ik weer veel over mezelf.
Dat is handig.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik deed daar als kind ook nooit aan meetoen werd ik volwassen en maakte er niet meer zo'n probleem van maar nu gaat mijn familie (ooms en tantes etc) ervan uit dat ik het niet wil.
Dat klote gevoel ook af en toe.quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. Gevoel loopt altijd een stapje achter op je verstand. Maar het mag gezegd worden, toch?
Ik wil ook een knuffel van die gekke kikker.quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik mis die gekke kikker om mee te knuffelen...
Gek wordt je er van soms.quote:
Waar blijven mn zoenenquote:
Ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ben ik wel blij dat ik het heb. Je zal maar niets voelen, voor iemand of iets ofzo.
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een hele lieve meid.en bij ouders merk ik dan weer hoe belangrijk die dan voor me zijn.
![]()
En die leuke man (dat klinkt best oud) zal ik ook wel weer tegenkomen. Daar geloof ik dan wel weer in. Maar voorlopig ga ik er niet naar op zoek.
Ik vind je lief!quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik wil je alleen maar laten weten dat er veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
Daar is Koen Wouters het mee eensquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik wil je alleen maar laten weten dat er veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar is Koen Wouters het mee eens![]()
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriet,
Je kan treuren net als ik maar het helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Het leven gaat door, je begint weer van voor.
Er is vast wel iets moois in het verschiet.
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
Ik zou er voor tekenen.
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatstquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
Nog wat gebagger over take me out gemist?
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatst![]()
quote:
Slaap lekker, en thnx againquote:
Is ok hoor, any timequote:
Er komen er teveel, ik kan het haast niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, iedereen gedag zeggen
en wat voor een he om verliefd op te wordenquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja ja! Duimpje heeft een foto geplaatst![]()
quote:
Ja ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?Lijkt me niet zo tof, je geweten en je handelen zouden dan ook nogal eens beïnvloed kunnen worden.
Doe eens een linkje als je hem hebt Adoquote:
Ik heb periodes gehad waarin in ik nauwelijks iets voelde. En dat is een hel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ben ik wel blij dat ik het heb. Je zal maar niets voelen, voor iemand of iets ofzo.
Ik vind het een leuke foto ja!quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat voor een he om verliefd op te worden
Is ook niet handigquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er komen er teveel, ik kan het haast niet meer aan
quote:
Als ik geen gevoel had dan zou ik liever dood zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?Lijkt me niet zo tof, je geweten en je handelen zouden dan ook nogal eens beïnvloed kunnen worden.
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.quote:
Als je anderen er nu ook mee zou aansteken, vind ik dat een tof gebaar van je.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de hele tijd eengevoel
wilde ik even kwijt
't Was heel leuk met zbbrox?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de hele tijd eengevoel
wilde ik even kwijt
We overleven het wel, as alwaysquote:
Ik vroeg me af wat de oorzaak was.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.
Of ze in ieder geval kunnen uitschakelen.
Met een knopje uitschakelen lijkt me ook weleens tof ja. Bijv. als je door je gevoel steeds afgeleid wordt en gaat nadenken en je daardoor niet meer toekomt aan je stageopdrachten of ander huiswerk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.
Of ze in ieder geval kunnen uitschakelen.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je anderen er nu ook mee zou aansteken, vind ik dat een tof gebaar van je.
Maar natuurlijk!quote:
Dat wil ik ook. Mijn gevoelens en gedachten tijdelijk uit kunnen zetten. Vooral handig als ik wil gaan slapen. Dan word ik soms gek van mijn gedachten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met een knopje uitschakelen lijkt me ook weleens tof ja. Bijv. als je door je gevoel steeds afgeleid wordt en gaat nadenken en je daardoor niet meer toekomt aan je stageopdrachten of ander huiswerk.
Ik heb in ieder geval weer een glimlach op me gezicht.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kweenie of dat gaat werken, maar ik wil t best met iedereen delen!
kijk es aan daar doe ik het voorquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval weer een glimlach op me gezicht.
Uuh, nee!quote:
Nouquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat voor een he om verliefd op te worden
In de OPquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens een linkje als je hem hebt Ado
hier ben ik!!!quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
Owquote:
Ik heb er nog een stuk of 8 in de vijver.. Interesse?quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk het ja..quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Jullie komen over alsof jullie dagelijks met elkaar praten. Is dus mijn misunderstanding
waar haal je dat dan uit!?!?quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Jullie komen over alsof jullie dagelijks met elkaar praten. Is dus mijn misunderstanding
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemdquote:
Ahh inderdaad, ik zie hetquote:
En er komt weer een verhaal in de lucht...quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemd
Het lijkt alsof jullie met weinig woorden elkaar begrijpen.
Maar goed, het is i-net
misschien een zelfde zieke humor zou kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemd
Het lijkt alsof jullie met weinig woorden elkaar begrijpen.
Maar goed, het is i-net
Leuk om te zien wel weer hoe snel en makkelijk dat gebeurt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er komt weer een verhaal in de lucht...
Ik vind het eerder triestquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk om te zien wel weer hoe snel en makkelijk dat gebeurt.
Ik voel me nu ook al een stuk beter.quote:
Het schip is gezonken en ik zwem als een schipbreukeling naar het eiland der afleiding en acceptatiequote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee meisje!! red je t een beetje allemaal?
naah, die zijn glad en glibberig... mijnes is lief en zachtquote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 8 in de vijver.. Interesse?
zo dat klinkt poetischquote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het schip is gezonken en ik zwem als een schipbreukeling naar het eiland der afleiding en acceptatie
Och, in dit geval vond ik het grappig omdat het maar een klein dingetje was. Het wordt pas triest als er vervelende dingen worden verteld enzo.quote:
Nog bedankt voor die foto's.quote:
En op zijn tijd glad en glibberig?quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah, die zijn glad en glibberig... mijnes is lief en zacht
Ach.. Sommige mensen missen wat.. (daarmee doel ik niet op iemand)..quote:
hmmm straks gaan ze zeggen dat we elkaar regelmatig irl ook wel zien en er op los neuken enzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er komt weer een verhaal in de lucht...
Het kwam in me op.quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo dat klinkt poetisch
maar als ik zo je posts lees komt het wel goed met je
je bent welkom hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die foto's.![]()
Ik sta er weer beeldig op.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En op zijn tijd glad en glibberig?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm straks gaan ze zeggen dat we elkaar regelmatig irl ook wel zien en er op los neuken enzo
Jij ook bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |