Is ook niet handigquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er komen er teveel, ik kan het haast niet meer aan
quote:
Als ik geen gevoel had dan zou ik liever dood zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ervoor tekenen dat je geen gevoel meer had?Lijkt me niet zo tof, je geweten en je handelen zouden dan ook nogal eens beïnvloed kunnen worden.
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.quote:
Als je anderen er nu ook mee zou aansteken, vind ik dat een tof gebaar van je.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de hele tijd eengevoel
wilde ik even kwijt
't Was heel leuk met zbbrox?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de hele tijd eengevoel
wilde ik even kwijt
We overleven het wel, as alwaysquote:
Ik vroeg me af wat de oorzaak was.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.
Of ze in ieder geval kunnen uitschakelen.
Met een knopje uitschakelen lijkt me ook weleens tof ja. Bijv. als je door je gevoel steeds afgeleid wordt en gaat nadenken en je daardoor niet meer toekomt aan je stageopdrachten of ander huiswerk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die heb ik. Om geen gevoelens te hebben.
Of ze in ieder geval kunnen uitschakelen.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je anderen er nu ook mee zou aansteken, vind ik dat een tof gebaar van je.
Maar natuurlijk!quote:
Dat wil ik ook. Mijn gevoelens en gedachten tijdelijk uit kunnen zetten. Vooral handig als ik wil gaan slapen. Dan word ik soms gek van mijn gedachten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met een knopje uitschakelen lijkt me ook weleens tof ja. Bijv. als je door je gevoel steeds afgeleid wordt en gaat nadenken en je daardoor niet meer toekomt aan je stageopdrachten of ander huiswerk.
Ik heb in ieder geval weer een glimlach op me gezicht.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kweenie of dat gaat werken, maar ik wil t best met iedereen delen!
kijk es aan daar doe ik het voorquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval weer een glimlach op me gezicht.
Uuh, nee!quote:
Nouquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat voor een he om verliefd op te worden
In de OPquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens een linkje als je hem hebt Ado
hier ben ik!!!quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik mis die gekke kikker om mee te knuffelen...
quote:
Owquote:
Ik heb er nog een stuk of 8 in de vijver.. Interesse?quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik mis die gekke kikker om mee te knuffelen...
Ik denk het ja..quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Jullie komen over alsof jullie dagelijks met elkaar praten. Is dus mijn misunderstanding
waar haal je dat dan uit!?!?quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Jullie komen over alsof jullie dagelijks met elkaar praten. Is dus mijn misunderstanding
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |