En er komt weer een verhaal in de lucht...quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemd
Het lijkt alsof jullie met weinig woorden elkaar begrijpen.
Maar goed, het is i-net
misschien een zelfde zieke humor zou kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie humor denk. Goed op elkaar afgestemd
Het lijkt alsof jullie met weinig woorden elkaar begrijpen.
Maar goed, het is i-net
Leuk om te zien wel weer hoe snel en makkelijk dat gebeurt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er komt weer een verhaal in de lucht...
Ik vind het eerder triestquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk om te zien wel weer hoe snel en makkelijk dat gebeurt.
Ik voel me nu ook al een stuk beter.quote:
Het schip is gezonken en ik zwem als een schipbreukeling naar het eiland der afleiding en acceptatiequote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee meisje!! red je t een beetje allemaal?
naah, die zijn glad en glibberig... mijnes is lief en zachtquote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 8 in de vijver.. Interesse?
zo dat klinkt poetischquote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het schip is gezonken en ik zwem als een schipbreukeling naar het eiland der afleiding en acceptatie
Och, in dit geval vond ik het grappig omdat het maar een klein dingetje was. Het wordt pas triest als er vervelende dingen worden verteld enzo.quote:
Nog bedankt voor die foto's.quote:
En op zijn tijd glad en glibberig?quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah, die zijn glad en glibberig... mijnes is lief en zacht
Ach.. Sommige mensen missen wat.. (daarmee doel ik niet op iemand)..quote:
hmmm straks gaan ze zeggen dat we elkaar regelmatig irl ook wel zien en er op los neuken enzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er komt weer een verhaal in de lucht...
Het kwam in me op.quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo dat klinkt poetisch
maar als ik zo je posts lees komt het wel goed met je
je bent welkom hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die foto's.![]()
Ik sta er weer beeldig op.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En op zijn tijd glad en glibberig?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm straks gaan ze zeggen dat we elkaar regelmatig irl ook wel zien en er op los neuken enzo
Jij ook bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |