quote:
Eten wat de pot schaft en niet mauwenquote:
dood waarschijnlijk, geen overlevingsdrang meer? alles wordt te makkelijk, en uit verveling sterven we uit.quote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou de wereld eruit zien als we nergens meer bang voor hoeven te zijn?
als een utopiequote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou de wereld eruit zien als we nergens meer bang voor hoeven te zijn?
Waarom mauw je dan!quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft en niet mauwen!
Wat is jouw wereldje? Jij bent gewoon desperate op zoek naar een cabrioquote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als een utopie
kom maar eens kijken in mijn wereldje hoor![]()
Hoezo? Doodgaan is toch niet erg na een mooi leven. Zeker als je geloofd in een hemel of reïncarnatie.quote:
Ooh, wat heb je gegeten vandaag dan ? Heb je nog over, dan kom ik even langsquote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef liefie_ het volgende:
ow damn ik heb zooo lekker gegeten
ik kan echt lekker koken al zeg ik het zelf
gister was ook al heeeeeeeeerlijk
quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef liefie_ het volgende:
ow damn ik heb zooo lekker gegeten
ik kan echt lekker koken al zeg ik het zelf
gister was ook al heeeeeeeeerlijk
Als je haar maar niet hetzelfde voert wat jij eet, dan is ze snel weg...quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
Hahahahahahahah het meisje waar ik achteraan zit is ook 25% Duits
Haar oma is ook Duits!
F*ck, match made in heaven
Of zo glad bent.quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je haar maar niet hetzelfde voert wat jij eet, dan is ze snel weg...
Na een mooi leven? Dus vanaf dat je aftakelt?quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Doodgaan is toch niet erg na een mooi leven. Zeker als je geloofd in een hemel of reïncarnatie.
Ik geloof nergens in maar ik ben niet bang voor de dood. Omdat ik geloof dat er niks is na de dood. En voor niks hoef ik niet bang te zijn.
Ze wist niet eens wat het wasquote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je haar maar niet hetzelfde voert wat jij eet, dan is ze snel weg...
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
dood waarschijnlijk, geen overlevingsdrang meer? alles wordt te makkelijk, en uit verveling sterven we uit.
Lijkt me leuk. Waar is jouw wereld dan?quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als een utopie
kom maar eens kijken in mijn wereldje hoor![]()
Ze wil het waarschijnlijk niet weten, daar al over nagedacht?quote:
Ze wilde het wel wetenquote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze wil het waarschijnlijk niet weten, daar al over nagedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |