Eet smakkelijk, ik heb een heerlijke pizza voor me staan:) en jij?quote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
* AlmightyArjen meldt zich met het avondeten op schoot..
Nope... de hoofdfoto (alleen is het in de FoBo redelijk bijgeknipt). Het pak was misschien wel beter, echter zie ik er nu een stuk minder geschoren uit (en die stekeltjes staan nu ook niet meer recht overeind). Mijn dilemma was: de recentere foto's gebruiken of de wat oudere? Ik vond dat de recentere foto's eerlijker naar de vrouwen toe zou zijn. Stel je voor bij een date: verwacht ze een babyface, krijgt ze iemand met een stoppelbaard en wilder kapsel tegenover... Het had gunstig (of juist niet) kunnen uitpakken. Nu zullen we het nooit wetenquote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Welke gebruikte je voor ronde 1? Die in pak?
Een bak met rauwkorst + varkensvlees maar ik heb niet eens tijd om het te etenquote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef nomad87 het volgende:
[..]
Eet smakkelijk, ik heb een heerlijke pizza voor me staan:) en jij?
quote:
Moet nog steeds lachen om prinsesje en haar strandvakantiesquote:Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you heeft zich teruggetrokken als streng kerelkeuringsdeskundige maar gelukkig was er ook een nieuwe aanmelding! De nieuwe dame is…
Naam: Duimelot
In het keuringstopic kan je stemmen (de rondes volgen)quote:
T tshirt mag ook wegquote:Op maandag 27 april 2009 19:36 schreef nomad87 het volgende:
ik moet wel eerlijk zeggen, dat is niet mijn gitaar, heb zelf 3 anderen en een bas.. en niet mijn t-shirt:P
En dat is mn " klus broek"
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Moet nog steeds lachen om prinsesje en haar strandvakanties
Sh, verpest het nou nietquote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:36 schreef nomad87 het volgende:
ik moet wel eerlijk zeggen, dat is niet mijn gitaar, heb zelf 3 anderen en een bas.. en niet mijn t-shirt:P
maar ff hier gekopieerdquote:
Misschien airguitar een optie?quote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maar ff hier gekopieerdik heb gewoon nog trauma's van m'n broertje die steeds gitaar zat te spelen in huis terwijl ik tv wilde kijken
Niet iedereen draagt een 3delig pak, KFquote:
Oké, als ik een broertje had die dat had gedaan, was ik het daar mee eens geweestquote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maar ff hier gekopieerdik heb gewoon nog trauma's van m'n broertje die steeds gitaar zat te spelen in huis terwijl ik tv wilde kijken
Ik draag bijna nooit een pak johquote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt een 3delig pak, KF
Das niet eerlijk naar de andere dames, je weet toch dat ik voor jou zou kiezenquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat lach je toch schattigheb je je al opgegeven?
Nou... in haar FoBo staat geeneens een foto...quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef zbbrox het volgende:
duimpje die foto doet je geen eer aanfoei!
quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dan krijg je dus ook geen serenade van onder het balkonquote:Op maandag 27 april 2009 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, als ik een broertje had die dat had gedaan, was ik het daar mee eens geweest
ALS ik dan ooit gekozen wordt dan is het om mijn mooie karakter en is de rest gewoon een heel leuke verrassingquote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef zbbrox het volgende:
duimpje die foto doet je geen eer aanfoei!
Dan kun je een bepaald printje wel lelijk vinden.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:41 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... in haar FoBo staat geeneens een foto...
[Conspiracy mode]
weet jij meer dan de rest?
[\Conspiracy mode]
Niet?quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:43 schreef nomad87 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus ook geen serenade van onder het balkon
O jaquote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Das niet eerlijk naar de andere dames, je weet toch dat ik voor jou zou kiezen
Ik normaal ook niet, alleen de laatste tijd wel meer, ivm zoeken naar een andere baan (En nee, ik ben niet ontslagen, maar ik ben toe aan een nieuwe omgeving en werkzaamheden).quote:
ahh verdoriequote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef nomad87 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus ook geen serenade van onder het balkon
Dankjewel mopquote:Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun je een bepaald printje wel lelijk vinden.
Ik vind die spijkerbroek ook niet fantastisch, andere wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |