Eet smakkelijk, ik heb een heerlijke pizza voor me staan:) en jij?quote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
* AlmightyArjen meldt zich met het avondeten op schoot..
Nope... de hoofdfoto (alleen is het in de FoBo redelijk bijgeknipt). Het pak was misschien wel beter, echter zie ik er nu een stuk minder geschoren uit (en die stekeltjes staan nu ook niet meer recht overeind). Mijn dilemma was: de recentere foto's gebruiken of de wat oudere? Ik vond dat de recentere foto's eerlijker naar de vrouwen toe zou zijn. Stel je voor bij een date: verwacht ze een babyface, krijgt ze iemand met een stoppelbaard en wilder kapsel tegenover... Het had gunstig (of juist niet) kunnen uitpakken. Nu zullen we het nooit wetenquote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Welke gebruikte je voor ronde 1? Die in pak?
Een bak met rauwkorst + varkensvlees maar ik heb niet eens tijd om het te etenquote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef nomad87 het volgende:
[..]
Eet smakkelijk, ik heb een heerlijke pizza voor me staan:) en jij?
quote:
Moet nog steeds lachen om prinsesje en haar strandvakantiesquote:Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you heeft zich teruggetrokken als streng kerelkeuringsdeskundige maar gelukkig was er ook een nieuwe aanmelding! De nieuwe dame is…
Naam: Duimelot
In het keuringstopic kan je stemmen (de rondes volgen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |