wanneer kan ik voor je koken?quote:
Wauw zeg!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen nog van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Ik moet je nog wat opbiechten trouwensquote:
verraderquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet je nog wat opbiechten trouwens![]()
![]()
Ik heb gisteren sla op! En woensdag ook al!![]()
Maar als jij kookt, dan mag het zonder sla hoor
Volgende week?
troost je: dat doet niemandquote:
oeh mnr vind collega leuk??quote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
Ik heb vandaag een leuke dag op mijn werk gehad. Veel geglimlacht en hij heeft me zelfs nog laten schrikken toen hij me in m'n zij prikte... en lol dat ie had
Ja, was gezellig!
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 20:38 schreef liefie_ het volgende:
Ik las na de msnnaam al niet meer verder
Ik vertelde tegen een vriend dat ik het nummer heb van het meisje waar ik achter aan zitquote:
Al een tijdje. En vrijdag was ik boos op mquote:
Ahhhhh!quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vertelde tegen een vriend dat ik het nummer heb van het meisje waar ik achter aan zit
En je post dat hier omdat....?quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vertelde tegen een vriend dat ik het nummer heb van het meisje waar ik achter aan zit
Omdat ik er blij mee benquote:
Het het singlestopic is en je hier alles mag zeggen als het gaat om flirts, scharrels, potentieeltjes en zo.quote:
Maar KF zo kan het toch ook?quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je!quote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik er blij mee ben
En omdat hij zei dat het me niet ging lukken
Maar horen daar ook msn gesprekken bij?quote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Het het singlestopic is en je hier alles mag zeggen als het gaat om flirts, scharrels, potentieeltjes en zo.
Logisch toch?
Oehhhh!quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Al een tijdje. En vrijdag was ik boos op m![]()
En toen aan het einde van de dag kwam ie naar me toe. Ik begreep er niets meer van![]()
En vandaag was het leuk en gezellig
Weet nog niet hoe leuk ik hem vind, maar hij geniet in ieder geval van mijn gezelschap en ik van de zijne vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |