ja best wel.. en dan heb ik ook nog een uur gesport waarvan bijna 30 min hardlopen/lopenquote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Je leeft nog! Deed wel zeer vanmorgen zeker?
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wow, goed bezig! Knapte je daar van op of helemaaaįl niet?quote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja best wel.. en dan heb ik ook nog een uur gesport waarvan bijna 30 min hardlopen/lopen
Ik!quote:
Jaaa was leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens wel gezellig gister auto
Tijn niet, blijkbaar. Maar ik denk dat hij liegt.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Tijn niet, blijkbaar. Maar ik denk dat hij liegt.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IkIk ben namelijk verliefd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms he ben je wel oke tijntje
LOL
Why dont you eat some spek and bonen and then dont talk with a mouth full!quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
kunnen me niet een spek en bonen take me out voor mij houden?
Wil je keuren of gekeurd worden?quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
kunnen me niet een spek en bonen take me out voor mij houden?
Dankjequote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms he ben je wel oke tijntje
LOL
Beide natuurlijk.quote:
keurenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keuren
maar jij mag me anytime irl komen keuren hoor
ikke kon me niet inhouden en keur meequote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keuren
maar jij mag me anytime irl komen keuren hoor
Ja ben half niet zo moe als vanmiddagquote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, goed bezig! Knapte je daar van op of helemaaaįl niet?
[..]
Ik!
[..]
Jaaa was leuk!![]()
jij hebt toch geen moeite met een toyboy now and thenquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke kon me niet inhouden en keur mee
komt er een knulletje van 21 aanzetten
Hehequote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ben half niet zo moe als vanmiddag
maar moeten we zeker vaker doen afspreken
roep maar een tijd en een plek en zoquote:
De komende tijd niet. Ik mag van mezelf niet eens stappen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roep maar een tijd en een plek en zo
dat is wel erg strengquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De komende tijd niet. Ik mag van mezelf niet eens stappen.![]()
Hoe lang ik dat vol houd
quote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij hebt toch geen moeite met een toyboy now and then
zei je toch dat ik niet zo eng benquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheVanavond wel écht op tijd naar bed dan?
Ik was daarstraks zooo brak (8.30 - 18.30 op de UvT gezeten), maar nu gaat het weer
Haha, dat is goed hoor! Ik ben nu over de drempel heen
Vijf tentamens straks.quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is wel erg strengdruk met school of zo?
quote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zei je toch dat ik niet zo eng ben
In wat voor tijd?quote:
dat probleem ken ik... als je dus in een situatie zit dat je echt GEEN sex kan doen... dan wil je gewoon zooooo graag hahaquote:Op maandag 27 april 2009 20:12 schreef liefie_ het volgende:
he jammer dat je juist dan niet wil meeten
persoonlijk is sex altijd mn favo sogbezigheiden ik ben ook altijd hitsiger in mn tentamenweek
(zal wel iets te maken hebben met het hele nu kan het echt niet en zo)
quote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In wat voor tijd?
Ik herken het trouwens wel...
Ik heb er 3 in één week (en dan nog lekkere leervakken), daarna heb één, daarna twee herren en de week daarna heb ik eventueel herren van die "drie in de week"
Haha. Ik heb nu al zitten denken; "welke van de drie laat ik vallen en ga ik voor de her?"quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]Jij hebt het gewoon nog (veel) zwaarder dan ik. Ik heb nu 8 weken colleges van 3 vakken. Dan tentamens verspreid over 2 weken.
Hahaquote:En als ik een vak niet haal kan ik niet naar Lowlands. Verbazingwekkend genoeg een hele fijne motivaitie.
Rijst met kip, curry, cocos en aubergines. eigenlijk best lekker. En kroepoek natuurlijk.quote:
Oeh spannend!quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nu al zitten denken; "welke van de drie laat ik vallen en ga ik voor de her?"Maar goed; ik zie het wel hoor! Sowieso moet ik er één (dacht ik) halen om m'n BSA te halen, dus komt goed!
[..]
HahaJe kan het!
Oehhh, wie?quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Rijst met kip, curry, cocos en aubergines. eigenlijk best lekker. En kroepoek natuurlijk.
En een heeeeeerlijk toetje
Het was eigenlijk gewoon chocolade mouse, en een filmpje zomedadelijkquote:
Dat is natuurlijk ook lekker. Welke film?quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon chocolade mouse, en een filmpje zomedadelijk
Taxi 4. Wel geinigquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook lekker. Welke film?
Hoe is het met de verbouwing?quote:
Dankje!quote:
morgen of woensdag klaarquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is het met de verbouwing?
[..]
Dankje!
Fotoooo!quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen of woensdag klaar...er moet hier en daar nog wat geschilderd worden
mijn keuken is echtnu
Ouwe pimp dat je bent.quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef KudFokker het volgende:
* Lars (F)(8) So Surreal Baby ! If this is a dream then i don't wanna wake! zegt (20:28):
*Heb het nr van L.
*Gaan vrijdag snowboarden
E zegt (20:28):
*whaha de hosellaar..
*hij wel hoor
alleen nog van afgelopen vrijdag:quote:
Whoeiii!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen nog van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|