ja best wel.. en dan heb ik ook nog een uur gesport waarvan bijna 30 min hardlopen/lopenquote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Je leeft nog! Deed wel zeer vanmorgen zeker?
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wow, goed bezig! Knapte je daar van op of helemaaaál niet?quote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja best wel.. en dan heb ik ook nog een uur gesport waarvan bijna 30 min hardlopen/lopen
Ik!quote:
Jaaa was leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens wel gezellig gister auto
Tijn niet, blijkbaar. Maar ik denk dat hij liegt.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Tijn niet, blijkbaar. Maar ik denk dat hij liegt.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IkIk ben namelijk verliefd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms he ben je wel oke tijntje
LOL
Why dont you eat some spek and bonen and then dont talk with a mouth full!quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
kunnen me niet een spek en bonen take me out voor mij houden?
Wil je keuren of gekeurd worden?quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
kunnen me niet een spek en bonen take me out voor mij houden?
Dankjequote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms he ben je wel oke tijntje
LOL
Beide natuurlijk.quote:
keurenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keuren
maar jij mag me anytime irl komen keuren hoor
ikke kon me niet inhouden en keur meequote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keuren
maar jij mag me anytime irl komen keuren hoor
Ja ben half niet zo moe als vanmiddagquote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, goed bezig! Knapte je daar van op of helemaaaál niet?
[..]
Ik!
[..]
Jaaa was leuk!![]()
jij hebt toch geen moeite met een toyboy now and thenquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke kon me niet inhouden en keur mee
komt er een knulletje van 21 aanzetten
Hehequote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ben half niet zo moe als vanmiddag
maar moeten we zeker vaker doen afspreken
roep maar een tijd en een plek en zoquote:
De komende tijd niet. Ik mag van mezelf niet eens stappen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roep maar een tijd en een plek en zo
dat is wel erg strengquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De komende tijd niet. Ik mag van mezelf niet eens stappen.![]()
Hoe lang ik dat vol houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |