Drie keer is scheepsrecht.quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm naja
er zullen wel slimme mensen over nagedacht hebben
Maar anyway ik ga me er vooral nog niet druk over maken
die vogelgriep en sars heb ik ook overleeft
Dat hangt er vanaf of de koeien van boer Harms al binnen staan.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm ik heb wel zin in een toetje
hoe lang zou ik vanaf hier moeten treinen naar groningen?
In het Nu.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Lijkt me leuk. Waar is jouw wereld dan?
Ikquote:
Oow vertel!quote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In het Nu.
stiekem ook een beetje in gisteravond
Okequote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In het Nu.
stiekem ook een beetje in gisteravond
Hoiquote:
quote:
*Snoept stiekem nog even van 't toetjequote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik
Tijd om naar mijn vriendinnetje te gaan! Dag!
Hoi Autoquote:
Met duim?quote:
Hey! Ja prima! Net thuis na een lange dag @ Tilburg. Met jou?quote:
Ja hoor! helemaal!quote:
hmmm lekker!quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb een lekkere vlaflip gemaakt. Al zolang niet gehad.
Oeh!quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
*Snoept stiekem nog even van 't toetje
Oeh!quote:
Zo reclamemaker.quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Fok! Take Me Out is weer begonnen!
Fok! Take Me Out! - Deel 3 (slowchat)
FOK! Take me out Keuringstopic!
quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef dawg het volgende:
Wat een eikel ben ik ook. Lekker () bakje Senseo gezet, loop erheen, druk zonder nadenken nog een keer die knop in, en toen lag dat ding vol koffie.
ik ben zooooo jaloersquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Fok! Take Me Out is weer begonnen!
Fok! Take Me Out! - Deel 3 (slowchat)
FOK! Take me out Keuringstopic!
beter dan vergeten een nieuwe pad er in te doen.. en halverwege je kopje er achter komenquote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef dawg het volgende:
Wat een eikel ben ik ook. Lekker () bakje Senseo gezet, loop erheen, druk zonder nadenken nog een keer die knop in, en toen lag dat ding vol koffie.
Mag toch wel voor iets wat je zelf opgezet hebtquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ja prima! Net thuis na een lange dag @ Tilburg. Met jou?
[..]
Ja hoor! helemaal!
Geloof niet dat ik je kan tegenhouden hequote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag toch wel voor iets wat je zelf opgezet hebt?
Was het leuk?quote:
Ook prima hierquote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ja prima! Net thuis na een lange dag @ Tilburg. Met jou?
Echt welquote:
ik gaf vriendje laatst theequote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
beter dan vergeten een nieuwe pad er in te doen.. en halverwege je kopje er achter komen
zbbrox verliefd op duim?quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gaf vriendje laatst thee
als in: gekookt water en een zakje
halverwege vroeg ik is het lekker dat warme water? hij had nooit gesopt en het niet gemerkt
En je ben nu toch niet op duim he?
dit topic word steeds meer![]()
Hey! Je leeft nog! Deed wel zeer vanmorgen zeker?quote:
Hoe is het nu met je contract?quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Civilian het volgende:
Ook prima hierDruk dagje geweest. Vanmorgen de zooi ondertekend en de middag overleg gehad op m'n werk
Dat is mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef djayzz het volgende:
Even een tvp-tje voor na het eten.What's for dinner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |