Vergroot het niet zo uit. De jongen heeft gewoon even een quote geplaatst in een vrolijke stemming.quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar horen daar ook msn gesprekken bij?
Voor KF wel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar horen daar ook msn gesprekken bij?
Grey'squote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm
Greys anatomie, een coctail, mooie schoenen
nu nog een halfnaakte dame die me druiven voert en ik ben in heaven
Niks 'oe' aan hoorquote:
Het ging mij meer om zijn reactiequote:
Hoest met de ruzie met vriendje?quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm
Greys anatomie, een coctail, mooie schoenen
nu nog een halfnaakte dame die me druiven voert en ik ben in heaven
Ik vergroot helemaal niets uit. Ik mag toch ook op hem reageren zoals jij ook op mij reageert? Het viel me gewoon op, klaar.quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Vergroot het niet zo uit. De jongen heeft gewoon even een quote geplaatst in een vrolijke stemming.
Hoest verder met jou? Jij bent toch degene met wie het (net) uit is met je ex?
Wel oehhh. Je was boos op 'm. En nu vind je 'm weer geweldig. Dat is oehhh!quote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Niks 'oe' aan hoor
Maar enthousiasme is altijd welkom
Bijgelegt hequote:
De werkelijkheid verandert niet als je haar niet onder ogen zietquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
Hier gaat het prima opzich. Mis hem wel ontzettend en vind het nog lastig voor te stellen dat alles nu al voorbij is.
Haha.quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wel oehhh. Je was boos op 'm. En nu vind je 'm weer geweldig. Dat is oehhh!
Ha, dat is mooi om te horen!quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Bijgelegt he
zoals altijd haha
volgens mij is dat ons ding of zo, hard ruzie maken en dan weer bij leggen
haha
Maar lief dat je er naar vraagt
ik vind jou zo'n schatje!
Ik zie het wel onder ogen maar het voelt nog zo onwennig. Ik wil gewoon terug naar hoe het was.quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
De werkelijkheid verandert niet als je haar niet onder ogen ziet
Hoe lang ben je samen geweest?
Het is heel hard en naar als iets voorbij gaat waar je waarde aan hechtte. Begrijp je ook waarom het over is?quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het wel onder ogen maar het voelt nog zo onwennig. Ik wil gewoon terug naar hoe het was.![]()
Slechts een paar weken. Maar was voor mij wel heel intens. Ben bijna 3 jaar single geweest en hij kwam ff zo om het hoekje kijken. Hij is zo lief, leuk en alles wat ik altijd beetje wilde.
Hahaha!quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
@mnr
mannen zijn soms zooo vreemd op dat gebied... die kan ik niet uit mijn handen laten eten
Weet wel waarom maar begrijpen doe ik het niet.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is heel hard en naar als iets voorbij gaat waar je waarde aan hechtte. Begrijp je ook waarom het over is?
Hij is lief, leuk en alles wat je wilde, maar weet je meid... er zijn meer mannen die lief, leuk zijn. Echt waar!
quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
er zijn meer mannen die lief, leuk zijn. Echt waar!
Als hij niet achter zijn beslissing stond, had hij het toch ook niet over laten gaan? Het is verradelijk om voor een ander te denken.quote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet wel waarom maar begrijpen doe ik het niet.hij zelf ook niet echt eigenlijk, gevoelskwestie.
Hoe dan ook, ik weet dat er nog veel leuke en lieve gasten zijn maar ik wil gewoon deze.Dingen die hij zei, schreef en deed enzo vond ik gewoon zo geweldig en negatieve kanten heb ik ook nog niet kunnen zien.
Dus dan is het nog lastiger om 'afscheid' te moeten nemen.
Zit ik voor een ander te denken? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij niet achter zijn beslissing stond, had hij het toch ook niet over laten gaan? Het is verradelijk om voor een ander te denken.
Iemand anders kan ook dingen tegen je zeggen, fijne dingen naar je schrijven en veel leuke kanten hebben.
Afscheid is de geboorte van een herinnering.
Wel weten waarom maar nog niet begrijpen? Het gevoel loopt gewoon nog een stukje achter op je verstand. Zo gaat dat. Weet wel: iedere dag wordt de pijn een stukje minder.
Dit zou zo uit een boek kunnen komen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij niet achter zijn beslissing stond, had hij het toch ook niet over laten gaan? Het is verradelijk om voor een ander te denken.
Iemand anders kan ook dingen tegen je zeggen, fijne dingen naar je schrijven en veel leuke kanten hebben.
Afscheid is de geboorte van een herinnering.
Wel weten waarom maar nog niet begrijpen? Het gevoel loopt gewoon nog een stukje achter op je verstand. Zo gaat dat. Weet wel: iedere dag wordt de pijn een stukje minder.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het wel onder ogen maar het voelt nog zo onwennig. Ik wil gewoon terug naar hoe het was.![]()
Slechts een paar weken. Maar was voor mij wel heel intens. Ben bijna 3 jaar single geweest en hij kwam ff zo om het hoekje kijken. Hij is zo lief, leuk en alles wat ik altijd beetje wilde.
Dankje.quote:Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox haalt zak drop weer tevoorschijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |