mij ookquote:Op maandag 27 april 2009 18:23 schreef Dos37 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kaarten er nu nog over zijn, het was een aantal vanmorgen nog gelukt om kaarten te halen
Ik vind het goed, maar niet te br33zerig héquote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef RobbieT het volgende:
Idee voor de TT:
Fc Twente #50 - Waar De Servers Plat Gaan!
kregen toen ook alleen de masters een kaart?quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zei nog dat het Defqon.1 / Ticketonline taferelen gingen worden en ja hoor, 1 op 1 dezelfde situatie
Ik denk dat het zonder seizoenkaart bijna onmogelijk wordt.quote:
Het nare is dat ik dan weer afhankelijk ben van wilde marktplaats-taferelen met o.a. belachelijke woekerprijzenquote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonder seizoenkaart bijna onmogelijk wordt.
Voor mij moet het wel lukken 17500 kaarten voor 23000 seizoenkaarthouders en er zullen er vast wel wat niet gaan. Ik heb er nog wel vertrouwen in, zoveel pech zal ik vast niet hebben.
Alleen bij de Primera winkels. En je moet een Seizoensclubcard hebben van Twente.quote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef Undergod het volgende:
Ik moet begrijpen dat Ticketbox het overneemt.
Dus nu kan iedereen bij een free recordshop kaarten halen?
uiteraardquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kregen toen ook alleen de masters een kaart?
Puik idee. Of nog verder weg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
Er zit maar 1 primera in hengelo.. ik denk dat ik even naar Almelo ga om de kaarten te halen..
bij twente kan je nïet eens kaarten halen bij de primera voor uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Puik idee. Of nog verder weg.
Bij de Primera in Hengelo haal ik ook altijd kaarten voor Twente-uit
mooi lelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
bij twente kan je nïet eens kaarten halen bij de primera voor uitwedstrijden
Jelle, kun je wel dan? Ik wil ook wel 2 uur vantevoren bij een primera gaan staan, geen probleem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
Er zit maar 1 primera in hengelo.. ik denk dat ik even naar Almelo ga om de kaarten te halen..
Ik kan dan wel hoor.. Moet nog ff overleggen met arjan aangezien hij mee gaat.. Misschien dat ik zelfs nog naar Aalten ga..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Jelle, kun je wel dan? Ik wil ook wel 2 uur vantevoren bij een primera gaan staan, geen probleem.
Hier op stroinkslanden zit er een.
Idd, hier in Groningen ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef RobbieT het volgende:
Aantal vrienden van me hebben hun jaarkaarten opgestuurd naar mij.
Heb hier toch geen last van wachtrijen. Rij om 08.50 naar de primera en sta om 09.05 weer buiten
(leeuwarden)
dan kan ik dus ook niet de SCC van mijn baas o.i.d. gebruiken, want die naam komt niet overeen met mijn legitimatiebewijsquote:Op woensdag 29 april 2009 08:35 schreef jjstyle333 het volgende:
Pas op de dag van de wedstrijd kan het biljet worden omgeruild voor een toegangskaart. Men moet dan een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen.
Komt ie nu achterquote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kan ik dus ook niet de SCC van mijn baas o.i.d. gebruiken, want die naam komt niet overeen met mijn legitimatiebewijs
Heb je het kaartje via Vak P of Vriendenkring of haal je vrijdag bij ticketbox ?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kan ik dus ook niet de SCC van mijn baas o.i.d. gebruiken, want die naam komt niet overeen met mijn legitimatiebewijs
ik had stiekem nog hoopquote:
ik zou dan vrijdag kaartje willen halen... maar daar komt dus de naam van de SCC-houder wel op te staan en dan gaat het feest voor mij niet doorquote:Op woensdag 29 april 2009 08:39 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Heb je het kaartje via Vak P of Vriendenkring of haal je vrijdag bij ticketbox ?
Want op de kaartjes van P of VK staan geen namen op gedrukt. Die kaarten waren al bedrukt, maar je moet wel bij het instappen je ledenpas laten zien volgens mij.
Dan zeg je dat je buurjongen niet naar de wedstrijd kon en dat jij heen mocht.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:57 schreef jjstyle333 het volgende:
Dat denk jij misschien, wat als de steward je ID kaart wilt zien en de naam komt niet overeen ?
Oude Markt was sowieso al planning, maar als er bij de Veste ook iets wordt georganiseerd (bijvoorbeeld met groot scherm in stadion of op parkeerplaats) dan is dat ook wel erg vetquote:Op woensdag 29 april 2009 08:55 schreef jjstyle333 het volgende:
Nee, dan gaat het feest voor jou niet door.
Maar er is ook goed nieuws voor de 'thuisblijvers' Twente organiseerd een evenement op 17 Mei. Het is alleen nog niet bekend of dit bij de Veste plaats vind of op de oude markt in Enschede.
wat een zooiquote:
Dat gaan ze echt niet bij iedereen doen, bangmaak-verhaaltjes altijd..quote:Op woensdag 29 april 2009 08:57 schreef jjstyle333 het volgende:
Dat denk jij misschien, wat als de steward je ID kaart wilt zien en de naam komt niet overeen ?
kan je de SCC van je baas niet meenemen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had stiekem nog hoop
[..]
ik zou dan vrijdag kaartje willen halen... maar daar komt dus de naam van de SCC-houder wel op te staan en dan gaat het feest voor mij niet door
Ik las net op het forum van twente.net dat als je een bewijs bij je hebt dat je werkzaam bent bij dat bedrijf en je neemt je eigen ID mee enzo dat het wel kan. Bel voor de zekerheid naar de SSU.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had stiekem nog hoop
[..]
ik zou dan vrijdag kaartje willen halen... maar daar komt dus de naam van de SCC-houder wel op te staan en dan gaat het feest voor mij niet door
Nee die is helemaal gecancelled. Alles via ticketbox bij ons.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
Online kaartverkoop loopt wel bij Heerenveen?
als hij hem niet gebruikt kan dat wel, maar dan blijft het punt dat de naam van het kaartje en de SCC niet overeenkomt met de naam op mijn legitimatiequote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kan je de SCC van je baas niet meenemen dan?
kaart staat niet op naam van het bedrijf, maar gewoon op zijn eigen naam... al probeer ik via klanten (die sponsors zijn bij FCT) van ons nautuurlijk ook wel wat te regelenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ik las net op het forum van twente.net dat als je een bewijs bij je hebt dat je werkzaam bent bij dat bedrijf en je neemt je eigen ID mee enzo dat het wel kan. Bel voor de zekerheid naar de SSU.
Im in!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ajax-Twente is weer een treincombi, net als vorig jaar. Kaartverkoop is vandaag gestart bij de SSU.
Ik ben er weer bij
Ich bin ook dabei, dankzij Lamzakquote:
Het lijkt erop dat Cissé de vervanger van Elia zal gaan wordenquote:FC Twente maakt werk van komst Cissé
FC Twente zal serieus werk gaan maken van de komst van Sekou Cissé. De Tukkers hadden eerder al een persoonlijk onderhoud met de aanvaller en hebben zich nu bij diens werkgever Roda JC gemeld. Technisch directeur van de Limburgers Martin van Geel benadrukt echter dat Twente nog geen officieel bod heeft uitgebracht.
AD/Sportwereld weet echter dat Roda spoedig een bod kan verwachten. Twente is van plan om twee miljoen euro te bieden, maar het ligt in de lijn der verwachting dat Roda wel wat meer geld wil zien voor haar sterspeler. “Sekou is misschien wel onze waardevolste speler”, zegt Van Geel over de Ivoriaan, die nog twee jaar onder contract staat in Kerkrade.
Ondanks deze doorlopende verbintenis is de kans bijzonder klein dat Cissé ook volgend jaar nog in Limburg speelt. Meerdere clubs zijn geïnteresseerd in de dribbelaar en volgens diverse media heeft Cissé zelf ook wel oren naar een vertrek. “Voor mij is het duidelijk: dit seizoen heb ik ondanks alle problemen goed gespeeld en ik denk dat het tijd is voor een stap hogerop”, zegt de talentvolle aanvaller in Voetbal International.
Fiorentina en Villarreal werden al in eerder stadium aan de 23-jarige Cissé gelinkt, terwijl in Nederland FC Twente (dat eerder ook al sprak met Cedric van der Gun) en PSV interesse hebben. “Mijn voorkeur gaat uit naar Engeland of Spanje”, zei Cissé, die in het seizoen 2004/05 voor het eerst in actie kwam voor Roda en sindsdien in 131 duels vierentwintig keer scoorde voor de degradatiekandidaat uit Zuid-Limburg.
2 miljoen, das een behoorlijk bedrag. Heeft hij geen clausule?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:29 schreef Sieps het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Cissé de vervanger van Elia zal gaan worden
quote:Extra kaarten bekerfinale
29-04-2009
Er zijn voor FC Twente supporters opnieuw extra kaarten beschikbaar gekomen voor de KNVB Bekerfinale. In totaal gaat het om 1.200 extra toegangsbewijzen, waardoor het totaal aantal kaarten op ruim 18.500 komt. De extra kaarten zullen worden verkocht aan supporters met een seizoenclubcard. De verkoop start vrijdag 1 mei om 09.00 uur. Dan zullen alle beschikbare kaarten voor supporters in de verkoop gaan.
De Ticketbox heeft landelijk 400 verkooppunten. Klik hier voor de verkooppunten. Kaarten voor de bekerfinale kosten ¤60,--. Dit is inclusief toegangskaart voor de wedstrijd, vervoer naar De Kuip en een uniek finaleshirt.
De kaarten die vrijdag kunnen worden aangeschaft betreffen omwisselbiljetten. Bij het betreden van de bus of trein moet dit biljet worden getoond samen met de seizoenclubcard waarop dezelfde naam is vermeld. Vervolgens ontvangt men een toegangskaart voor de finale. Het is alleen voor seizoenclubcardhouders mogelijk kaarten aan te schaffen. Per transactie kunnen er maximaal negen toegangskaarten worden aangeschaft. Per toegangskaart is één seizoenclubcard noodzakelijk.
Geef maar een gil als er kaarten gehaald gaan wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ich bin ook dabei, dankzij Lamzak
Ik sms je wel evenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Geef maar een gil als er kaarten gehaald gaan wordenOf hebben jullie ze al?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Genee heeft ADO recht op zo'n 30% van het transferbedrag van Elia.
dat zou ziek zijn.quote:
quote:'Marseille en PSG volgen Tioté op de voet'
De ontwikkeling van Cheikh Tioté is ook in Frankrijk niet onopgemerkt gebleven. Koploper Olympique Marseille en Paris Saint-Germain hebben de middenvelder van FC Twente al meermalen bekeken, zo meldt AD/Sportwereld donderdag. De 22-jarige Ivoriaan is pas aan zijn eerste seizoen in De Grolsch Veste bezig.
Vorig seizoen speelde Tioté op huurbasis voor Roda JC, waar hij 26 keer uitkwam in de Eredivisie. De 21-jarige middenvelder verhuisde vier zomers geleden van zijn geboorteland naar Anderlecht, dat hem in juni 2008 voor een slordige twee miljoen euro aan de Twentenaren overdeed. In Enschede tekende hij een vierjarig contract.
Tioté voelde zich bij Anderlecht misbruikt, zo liet hij eerder dit seizoen optekenen. "Ik had kwaliteiten om te slagen bij Anderlecht. Alleen durven ze in België de jongeren geen kans te geven. Het deed me dan ook plezier om bij Roda JC een van de betere spelers te zijn." Tioté speelde tot dusver dit seizoen 26 competitiewedstrijden.
Dan hebben ze knap onderhandeld daar in Den Haag... 30% van een paar miljoen, niet verkeerd.quote:
damn, dat is snel.quote:Bekerfinale uitverkocht
01-05-2009
Dekaarten voor de KNVB Bekerfinale voor supporters van FC Twente zijn uitverkocht. In minder dan anderhalf uur tijd waren alle beschikbare kaarten weg. In het hele land werden de verkooppunten van de Ticketbox druk bezocht. Dit leidde tot rijen met wachtende supporters, die allen hoopten kaarten te kunnen bemachtigen voor de finale.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef jjstyle333 het volgende:
Finale is uitverkocht voor de Twente fans.
Binnen anderhalf uur was het uitverkocht, staat op fctwente.nl
Waren er nog zoveel over (na aftrek kaarten sponsoren, Vak P, Vriendenkring en een halve ochtend (krakkemikkige) online-verkoop)?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef Sieps het volgende:
Een stuk of 15000 kaarten in anderhalf uur verkocht
Nog nooit van de beste man gehoord, maar als je ziet welke clubs interesse in hem hebben kan die vast wel iets.quote:FC Twente mengt zich in strijd om Zwitsers talent
Geschreven op zaterdag, 2 mei om 08:09
EXCLUSIEF - FC Twente zal in de komende weken een poging ondernemen om het Zwitserse Talent Daniel Unal aan te trekken. Een delegatie van de Enschedese club bekeek de negentienjarige middenvelder afgelopen week in een wedstrijd van het reserve-elftal van FC Basel. FC Twente is niet de enige geïnteresseerde club.
Unal heeft net als voormalig Twente-spelers Sharbel Touma en Kennedy Bakircioglü Aramese roots en begon zijn profcarrière in het seizoen 2007/08 bij AC Bellizona. Al snel meldde AS Roma zich voor de Zwitsers jeugdinternational. Unal speelde in het seizoen 2007/08 op huurbasis voor het jeugdelftal van de Italiaanse topclub.
De getalenteerde middenvelder kon in de zomer van 2008 bij de Giallorossi een professioneel contract ondertekenen, maar koos toch voor FC Basel. In Bazel dacht Unal, die eveneens belangstelling genoot van Internazionale, zich beter te kunnen ontwikkelen. Tot dusver verscheen Unal dit seizoen echter nog niet in de hoofdmacht.
Bron:voetbalzone.nl
Twente heeft 18.500 kaarten en Heerenveen ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Neleos het volgende:
Geen kaarten.
Gedeelte naar Amstelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef rja het volgende:
[..]
Twente heeft 18.500 kaarten en Heerenveen ook
Maar waar zijn de rest van de kaarten heen ?
want in de Kuip kunnen volgens mij, meer dan 50.000 mensen in.
Naar sponsors of neutrale toeschouwers ?
Zwarte kaarten dus !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:43 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Gedeelte naar Amstel
Gedeelte naar Scheidsrechters
Wat hij zegt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd met de 2e plek.
En dit keer in de Veste.quote:
quote:
Vorig jaar waren het toch de voorrondes?quote:
Kijk! Dat is nog eens sportief!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer van het verlies van onze club en ik heb geen idee hoe jullie hebben gespeeld vandaag, maar gefeliciteerd met de voorrondes van de Champions League
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Willen jullie volgende week wel je sportieve plicht doen?
Volgens mij heeft Twente nog nooit CL gespeeld hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
YEEEEAAHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Champions League, here we come again![]()
Van fctwente.nlquote:In de laatste tien minuten werd het vooral beeldscherm kijken voor de ruim 23.000 supporters in De Grolsch Veste. Bij de 3-0 achterstand van Ajax in Rotterdam ontplofte de Enschedese heksenketel, en ook vanuit het uitvak werden de Tukkers toegejuicht.
Meeste dromen zijn bedrog, maar lang niet altijd hahaquote:Op zondag 3 mei 2009 09:10 schreef Robinhoo het volgende:
Zin in vanmiddag.
Je zult maar in het stadion zitten. Twente staat met 1-0 voor. Je hoort het geluid in het stadion ( tuungdung) van de tussenstanden. AJAX 1-0 achter. damnnnnn. dan word ik gek.
droomt verder ......
Helaas gaat dat niet gebeuren. Je moet 2 ronde's winnen win je de 1e ronde moet je tegenquote:
Dan denk je van doe die nummer 3 uit Frankrijk maar, maar dat is Lyon atm.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet gebeuren. Je moet 2 ronde's winnen win je de 1e ronde moet je tegen
* 4th placed team of Premier League 2008–09
* 4th placed team of La Liga 2008–09
* 4th placed team of Serie A 2008–09
* 3rd placed team of Ligue 1 2008–09
* 3rd placed team of Fußball-Bundesliga 2008–09
Arsenalquote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet gebeuren. Je moet 2 ronde's winnen win je de 1e ronde moet je tegen
* 4th placed team of Premier League 2008–09
* 4th placed team of La Liga 2008–09
* 4th placed team of Serie A 2008–09
* 3rd placed team of Ligue 1 2008–09
* 3rd placed team of Fußball-Bundesliga 2008–09
Fiorentia dat zou misschien nog kunnen. Maar ik zie het somber inquote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arsenal
Valencia
Fiorentina
Lyon
HSV
Ik zie het somber in maar hopelijk kunnen ze verrassen (als ze überhaupt de eerste ronde al doorkomen)
Wat gaat er nou eigenlijk gebeuren met die uefacup plek, aangezien Twente en Heerenveen allebei al verzekerd zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Nu moeten we (Heerenveen) wel winnen voor de beker, dus ik weet niet of jullie nou zo blij moeten zijn.
Voor de rest, gefeliciteerd met de tweede plek. Vorig jaar was jullie CL ticket minder verdiend, dit keer op eigen kracht.
maar de beker krijgen jullie niet
Als ze tegen Lyon moeten en hun verslaan koop ik een Twente shirt.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arsenal
Valencia
Fiorentina
Lyon
HSV
Ik zie het somber in maar hopelijk kunnen ze verrassen (als ze überhaupt de eerste ronde al doorkomen)
dat dus niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef Paar het volgende:
[..]
Wat gaat er nou eigenlijk gebeuren met die uefacup plek, aangezien Twente en Heerenveen allebei al verzekerd zijn?
Die grap mag toch alleen gemaakt worden als je de 'c' vergeet?quote:
Dikke fail van mijn kant!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die grap mag toch alleen gemaakt worden als je de 'c' vergeet?
In navolging van, eh...?quote:
Iddquote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die grap mag toch alleen gemaakt worden als je de 'c' vergeet?
Iets met een 4 en een 0?quote:
Op mijn verjaardagquote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Damzkieee het volgende:
Christus moeten ze in juli al voorronde CL?
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
dat dus niet.
Heerenveen wordt waarschijnlijk vijfde dus dan krijgen zij die. Maar als Twente derde werd dan kreeg Heerenveen sowieso een betere EL ticket. Nu zo'n 80 voorronden ticket die al in juli begint of ze moeten play offs spelen of gewoon de beker winnen.
Dat dus.
Helemaal niets op jouw verjaardag!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Sieps het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag
Er is anders echt helemaal nog nooit iets op mijn verjaardag geweest
Ik zou eerder AZ bedanken, vieze poepclub.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Lamzak_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA11111 ;0:D:D AZ Supporters bedankt! Gefelicteerd!
2des!!!!!!! HAHAHAH!
quote:
ja sorry, het is heel ingewikkeld en ik ben er een beetje moe van het uit te leggen, maar normaal zijn alleen 1 t/m 4 zeker van Europees voetbal, 5-8 moeten play offs, Heerenveen staat vijfde, maar zou als Twente wint al wel zeker zijn van een minderwaardig Europa League ticket. Ik zou zeggen lees je een beetje in over de nieuwe opzet die Europa Leaguequote:
Eh, graag gedaanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Lamzak_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA11111 ;0:D:D AZ Supporters bedankt! Gefelicteerd!
2des!!!!!!! HAHAHAH!
Veel waardering over en weer vanuit het uitvak...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Eh, graag gedaan![]()
![]()
![]()
Ging alles in het leven maar zo makkelijk. Dat je zo lui op de bank ligt en dan toch bedankt wordt
En in de trein heen, en in de trein terug.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef Robinhoo het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
heb gelijk kaarten gekocht voor volgende week. we gaan feest vieren in de aren a
Heb je je Twente shirt al besteld Jorien?quote:
De Grand Prix van Enschede? Rondjes scheuren over de Marssteden?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef Dvm86 het volgende:
Ik kan er toch wel van genieten als ik McLaren op tv zie met Twente... gewoon verdiend en zeker meer kans in om de CL te halen dan Ajax, al betwijfel ik dat het werkelijk lukt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Shivo het volgende:
[..]
De Grand Prix van Enschede? Rondjes scheuren over de Marssteden?
Nee, vind az uit shirt erg mooiquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je je Twente shirt al besteld Jorien?
Zou die nog meezingen volgende week ?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef ElYefe het volgende:
Als ik dat zo zie op marktplaats wil iedereen van z'n kaartje af voor komende zondag![]()
Deze is dan wel weer een beetje zielig: 50.000 kaarten te koop Ajax-Twente![]()
Ook nog wel mooi trouwens om dat beteuterde gezicht van Wielaert net te zien bij Studio Sport
Jij was toch diegene die beweerde dat wij vandaag zongen : "Helemaal niets in Alkmaar" ?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou die nog meezingen volgende week ?
Ik dacht het te horen maar de microfoons stonden niet goed aan , het kan toch als het over de 3 punten en de beker gingquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die beweerde dat wij vandaag zongen : "Helemaal niets in Alkmaar" ?
Naja ze zijn kampioen, we mogen niks over ze zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik dacht het te horen maar de microfoons stonden niet goed aan , het kan toch als het over de 3 punten en de beker ging
Wordt een mooie oefenwedstrijd en generale voor de echte wedstrijd ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja ze zijn kampioen, we mogen niks over ze zeggen natuurlijk.![]()
gewoon lekkker : "Helemaal niets in Amsterdam."
zin in volgende week
Danku danku, dat deuntje klinkt zo fijn...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd mensen, het is jullie wederom van harte gegund. 100% verdiend.
Bedankt!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:39 schreef kevin6188 het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Verdiend tweede geworden.
En Twente speelde ...., of krijg je dat niet door je strot.quote:
Vond ik niet eigenlijk, gewoon zelfde instelling als vorige week. Alleen gingen nu bij Twente de ballen er wel in. AZ heeft echt niet bewust de bal erin laten rollen. Logisch ook dat ze bij AZ al twee wedstrijden niet meer op het scherpst van de snede spelen, waarom zouden ze ook.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef wallofdolls het volgende:
Geen topclub in de Champions League dit jaar.
Ik associeer dat nummer OF met Liverpool OF met het feit dat er iemand dood is. Als je CL haalt als Twente, moet je niet zo'n begrafenis/herdenkingsnummer gaan zingen. (vind ik)quote:
Als Twente door de voorronde komt misschien.quote:
Elk seizoen denk ik dat het niet beter kan, maar dan gaat het alsnog beterquote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
Maar hebben we onze top al bereikt? Of gaat het volgend seizoen nog weer iets beter?
Het team, mits het bij elkaar blijft, kan nog stappen maken. Ik ben er bang voor dat er toch spelers weg zullen gaan, allen basis - en dus dragende - spelers. Qua vervanging vertrouw ik op Joop en de zijnen, maar ja, het blijft toch afwachten...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
Maar hebben we onze top al bereikt? Of gaat het volgend seizoen nog weer iets beter?
Als AZ kampioen kan worden, kan FC Twente het ook, maar dan moeten ze wel ook van de kleine clubs winnen,quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
quote:
Eén keer in de 28 jaar, wordt AZ kampioenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Denk ik toch al jaren dat als je in de eredivisie boven Ajax, PSV én Feyenoord eindigt, dat je dan kampioen bent...
maar nee, dit jaar niet...![]()
Maar toch, super die 2e plek!
Twente en 'wij' hebben nu wel bewezen dat een goede teamgeest boven individuele kwaliteit gaat als je het mij vraagt. Dat was bij PSV al zo een jaar of 3, 4 terug, maar die hadden toen voor Nederlandse begrippen veel spelers van de buitencategorie (Gomes, Alex, Cocu, Farfàn). Nu is dat weer zo, alleen dan met twee teams die nog minder spelers van die buitencategorie hebben (Elia, Perez / Schaars, Dembéle).quote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd, terecht over 33 wedstrijden als je het mij vraagt.
Goede spelers, maar vooral ook een hecht team. Dat jullie nu maar wel de poules mogen halen.
Uhm..... Nee dat mag je nietquote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Feli mannen met deze dikverdiende 2e plaats (en voorronde CL)
Nu mogen wij de beker toch wel hebben (gezien we 2x Ajax hebben verslagen en jullie 4 punten hebben afgestaan..)? Scheelt ons gezeik met de play-offs en jullie hebben er toch al 2
Pff.... Dat is ook niet liefquote:
Ik moet er ook nog eens naar toe. Een (normale) sjaal wil ik sowieso en ik wil natuurlijk ook zo'n bekerfinaleshirt als aandenken aan dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
geweldig dit![]()
volgende week ff mooie pot spelen en dan op naar 17 mei
vrijdag maar eens ff richting fanshop voor wat nieuw spul, mijn sjaal is minstens 15 jaar oud volgens mij
waar staat ie? kan m zo niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef jjstyle333 het volgende:
het shirt wat de supporters krijgen die naar de finale gaan staat op twente.nl
Gelukkig staat er geen reclame op dat shirt.
hier http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8478quote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
waar staat ie? kan m zo niet vinden
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
WAT EEN FEEST.
gisteren bij bruins waren paar twente spelers heel hard aan het feesten
heb ze allemaal nog gesproken. wellenberg, brama, wisgerhof en heubach.
later toen we naar huis heen gingen zagen we wisgerhof en brama ergens alleen staan.
wisgerhof zat half te kotsenbrama zegt tegen mij : hou hem hier rustig, ik haal die anderen op.
toen gingen we maar feesten met wisgerhof![]()
en ja : een kater
jep.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:41 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik heb ook wel 's fct spelers gezien bij bruins. waar stonden ze gister, in de kelder?
Wisgerhof is hier ook wel met zn neus in de boter gevallen zegquote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
jep.
wisgerhof liet de hele tijd zien hoe hij zijn goal vierde
Waar precies? Als je zaterdags in de stad loopt zie je ook vaak wel wat spelers. Heubach met zijn dochtertje op de nek, Douglas die zich een weg baant naar zijn appartement daar schuin boven de Appie, etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hahaha ik had zojuist Slobodan Rajkovic aan de kassa
quote:Wegereef fluit finale tussen Heerenveen en Twente
Geschreven op maandag, 4 mei om 14:11
De finale van het KNVB-bekertoernooi tussen SC Heerenveen en FC Twente staat onder leiding van scheidsrechter Jan Wegereef. Hij wordt zondag 17 mei in De Kuip bijgestaan door assistenten Hans ten Hoove en Roger Geutjes. Wegereef geldt al jaren als één van de betere arbiters van Nederland. Zeven jaar geleden was hij actief op het wereldkampioenschap in Japan en Zuid-Korea. Enkele weken geleden floot hij de topper in de Eredivisie tussen Ajax en PSV (2-6).
FC Twente heeft in totaal 18.700 kaarten verkocht. Ook alle kaarten voor de aanhang van supporters van de Friese opponent zijn uitverkocht. De overige circa 11.000 kaarten voor de Kuip worden via de KNVB verspreid
Bron:voetbalzone.nl
Vink floot niet slecht thuis tegen NAC voor de beker.quote:
Idd, ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Vink floot niet slecht thuis tegen NAC voor de beker.
AH Groot Driene in Hengeloquote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waar precies? Als je zaterdags in de stad loopt zie je ook vaak wel wat spelers. Heubach met zijn dochtertje op de nek, Douglas die zich een weg baant naar zijn appartement daar schuin boven de Appie, etc.
Alleen voor jou, grote jongen, gecondoleerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:58 schreef denthemen het volgende:
Gefeliciteerd mannen, op need2009 na. Terecht!
ik weetniet wie dat plaatje heeft gemaakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Bootie het volgende:
[..]
Idd, ben ik helemaal met je eens.
Plof mij trouwens ook maar op het lijstje bij de startpost. Vak 105 sta ik.
whehequote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef Sieps het volgende:
Vermoedelijke opstelling tegen Ajax:
N'Kufo
Ten Hag;Van Halst;Van Wonderen;Heubach
Gerritsen;McClaren;Vujicevic
Paauwe;Boschker;Michailov
Met als trainer/coach Joop himselfquote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef Sieps het volgende:
N'Kufo
Ten Hag staat rechtsback in die opstelling hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom ten hag aanval?
kan mij herinneren dat hij altijd achterin stond (vroeger nog met hem gevoetbalt toen ik nog in oldenzaal woonde met mijn ajax bal? (wist ik veel dat hij speler bij FCT was haha
)
geen idee.quote:
Kan je dat nog ergens terugzien?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef Mark-Hgl het volgende:
Mja.
Leuk gepraat net over Twente bij Voetbal International... over de condooms bedacht door de vrouw van Joop
aah kufo op doelquote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef Sieps het volgende:
N'Kufo
nee johquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ten Hag was toch vaak linksback? Tenminste in mijn herinnering
Ik Mark Jjstyle en poehej sowieso...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:45 schreef Robinhoo het volgende:
wie gaan er nog meer naar de arena zondag?
Hallo, je vergeet mij Timoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik Mark en poehej sowieso...
Trouwens, tijd om een lijstje neer te plempen welke wedstrijden we dit seizoen allemaal hebben gezien?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik Mark Jjstyle en poehej sowieso...
Trouwens, tijd om een lijstje neer te plempen welke wedstrijden we dit seizoen allemaal hebben gezien?
13/08/2008 Gelredome FC Twente - Arsenal 0-2 UEFA Champions Leaguequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik Mark Jjstyle en poehej sowieso...
Trouwens, tijd om een lijstje neer te plempen welke wedstrijden we dit seizoen allemaal hebben gezien?![]()
Hebben wij toch geen last van op de Oude Markt?quote:
ik wil volgend jaar ook vaker mee naar uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Volgend jaar hoop ik er ook wat meer te gaan bezoeken
[..]
Hebben wij toch geen last van op de Oude Markt?
+2 nog, heerenveen en ajaxquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Eredivisie:
Thuis: 16 (sparta thuis gemist)
Uit: 13 (ADO Volendam Roda en Willem2 gemist)
Beker: 4 (Emmen gemist)
Europees: 8 (Marseille, Manchester en Rennes uit gemist)
Totaal: 41
precies, toen in Nijmegen kreeg ik dat gevoel ook een beetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uitwedstrijden zijn verslavend kan ik je vertellenIedere keer een ander stadion, andere sfeer van de tegenpartij, het wij-tegen-iedereen-gevoel... erg leuk allemaal
Daar begint het gewoon om 16:00 uur al! hopelijk bewolkt maar droog weer! anders zit je met de zon op het scherm!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Volgend jaar hoop ik er ook wat meer te gaan bezoeken
[..]
Hebben wij toch geen last van op de Oude Markt?
Alles behalve:quote:
Ik dacht ff 'huh, manchester? het was toch arsenal?' tot ik ineens besefte dat je city bedoeldequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Eredivisie:
Thuis: 16 (sparta thuis gemist)
Uit: 13 (ADO Volendam Roda en Willem2 gemist)
Beker: 4 (Emmen gemist)
Europees: 8 (Marseille, Manchester en Rennes uit gemist)
Totaal: 41
Haha, ik wachtte al op je postquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Alles behalve:
Roda uit, bruiloft in Portugal
Groningen uit, eigen bruiloft
NEC uit, bruiloft zwager
Willem II thuis,huwelijksreis New York
Champions League voorronde gaat lastig worden dit jaar,net die 2 weken op vakantie. Maar ach,ook vanuit Porto kun je vliegen.
Dan zal het eind november ook wel wat missen worden wegens een Neede-Radicals jr ddie op komst is
nice.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Alles behalve:
Roda uit, bruiloft in Portugal
Groningen uit, eigen bruiloft
NEC uit, bruiloft zwager
Willem II thuis,huwelijksreis New York
Champions League voorronde gaat lastig worden dit jaar,net die 2 weken op vakantie. Maar ach,ook vanuit Porto kun je vliegen.
Dan zal het eind november ook wel wat missen worden wegens een Neede-Radicals jr ddie op komst is
Hahaha,viel wel mee hoor..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo rustig was in het uitvak.
gewoon vanaf 16.00 volle bak en volop party machenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Stienn het volgende:
[..]
Daar begint het gewoon om 16:00 uur al! hopelijk bewolkt maar droog weer! anders zit je met de zon op het scherm!
Gaat hopelijk daar ook een mooi feestje worden
Haha, kan me ineens weer die hele discussie op twente.net-forum herinneren van toenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Hahaha,viel wel mee hoor..
Scheelde maar zo'n 20 man.
Feest was ook niet op zondag maar op zaterdag. Iedereen kon dus eigenlijk wel gewoon gaan...maar ja,t was in België dus moesten ze om 7.00 uur hun nest uit![]()
Toen lag eigenlijk net iedereen erin![]()
Klinkt mij ook verdomd bekend in de orenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Haha, kan me ineens weer die hele discussie op twente.net-forum herinneren van toen
van mij ook zeker, aan het begin en vorig jaar bij PSV had ik mijn twijfels. Maar ik vind het zeker een topperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |