Kan je dat nog ergens terugzien?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef Mark-Hgl het volgende:
Mja.
Leuk gepraat net over Twente bij Voetbal International... over de condooms bedacht door de vrouw van Joop
aah kufo op doelquote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef Sieps het volgende:
Vermoedelijke opstelling tegen Ajax:
N'Kufo
Ten Hag;Van Halst;Van Wonderen;Heubach
Gerritsen;McClaren;Vujicevic
Paauwe;Boschker;Michailov
nee johquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ten Hag was toch vaak linksback? Tenminste in mijn herinnering
Ik Mark Jjstyle en poehej sowieso...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:45 schreef Robinhoo het volgende:
wie gaan er nog meer naar de arena zondag?
Hallo, je vergeet mij Timoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik Mark en poehej sowieso...
Trouwens, tijd om een lijstje neer te plempen welke wedstrijden we dit seizoen allemaal hebben gezien?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik Mark Jjstyle en poehej sowieso...
Trouwens, tijd om een lijstje neer te plempen welke wedstrijden we dit seizoen allemaal hebben gezien?
13/08/2008 Gelredome FC Twente - Arsenal 0-2 UEFA Champions Leaguequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik Mark Jjstyle en poehej sowieso...
Trouwens, tijd om een lijstje neer te plempen welke wedstrijden we dit seizoen allemaal hebben gezien?![]()
Hebben wij toch geen last van op de Oude Markt?quote:
ik wil volgend jaar ook vaker mee naar uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Volgend jaar hoop ik er ook wat meer te gaan bezoeken
[..]
Hebben wij toch geen last van op de Oude Markt?
+2 nog, heerenveen en ajaxquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Eredivisie:
Thuis: 16 (sparta thuis gemist)
Uit: 13 (ADO Volendam Roda en Willem2 gemist)
Beker: 4 (Emmen gemist)
Europees: 8 (Marseille, Manchester en Rennes uit gemist)
Totaal: 41
precies, toen in Nijmegen kreeg ik dat gevoel ook een beetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uitwedstrijden zijn verslavend kan ik je vertellenIedere keer een ander stadion, andere sfeer van de tegenpartij, het wij-tegen-iedereen-gevoel... erg leuk allemaal
Daar begint het gewoon om 16:00 uur al! hopelijk bewolkt maar droog weer! anders zit je met de zon op het scherm!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Volgend jaar hoop ik er ook wat meer te gaan bezoeken
[..]
Hebben wij toch geen last van op de Oude Markt?
Alles behalve:quote:
Ik dacht ff 'huh, manchester? het was toch arsenal?' tot ik ineens besefte dat je city bedoeldequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Eredivisie:
Thuis: 16 (sparta thuis gemist)
Uit: 13 (ADO Volendam Roda en Willem2 gemist)
Beker: 4 (Emmen gemist)
Europees: 8 (Marseille, Manchester en Rennes uit gemist)
Totaal: 41
Haha, ik wachtte al op je postquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Alles behalve:
Roda uit, bruiloft in Portugal
Groningen uit, eigen bruiloft
NEC uit, bruiloft zwager
Willem II thuis,huwelijksreis New York
Champions League voorronde gaat lastig worden dit jaar,net die 2 weken op vakantie. Maar ach,ook vanuit Porto kun je vliegen.
Dan zal het eind november ook wel wat missen worden wegens een Neede-Radicals jr ddie op komst is
nice.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Alles behalve:
Roda uit, bruiloft in Portugal
Groningen uit, eigen bruiloft
NEC uit, bruiloft zwager
Willem II thuis,huwelijksreis New York
Champions League voorronde gaat lastig worden dit jaar,net die 2 weken op vakantie. Maar ach,ook vanuit Porto kun je vliegen.
Dan zal het eind november ook wel wat missen worden wegens een Neede-Radicals jr ddie op komst is
Hahaha,viel wel mee hoor..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo rustig was in het uitvak.
gewoon vanaf 16.00 volle bak en volop party machenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Stienn het volgende:
[..]
Daar begint het gewoon om 16:00 uur al! hopelijk bewolkt maar droog weer! anders zit je met de zon op het scherm!
Gaat hopelijk daar ook een mooi feestje worden
Haha, kan me ineens weer die hele discussie op twente.net-forum herinneren van toenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Hahaha,viel wel mee hoor..
Scheelde maar zo'n 20 man.
Feest was ook niet op zondag maar op zaterdag. Iedereen kon dus eigenlijk wel gewoon gaan...maar ja,t was in België dus moesten ze om 7.00 uur hun nest uit![]()
Toen lag eigenlijk net iedereen erin![]()
Klinkt mij ook verdomd bekend in de orenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Haha, kan me ineens weer die hele discussie op twente.net-forum herinneren van toen
van mij ook zeker, aan het begin en vorig jaar bij PSV had ik mijn twijfels. Maar ik vind het zeker een topperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |