Fiorentia dat zou misschien nog kunnen. Maar ik zie het somber inquote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arsenal
Valencia
Fiorentina
Lyon
HSV
Ik zie het somber in maar hopelijk kunnen ze verrassen (als ze überhaupt de eerste ronde al doorkomen)
Wat gaat er nou eigenlijk gebeuren met die uefacup plek, aangezien Twente en Heerenveen allebei al verzekerd zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Nu moeten we (Heerenveen) wel winnen voor de beker, dus ik weet niet of jullie nou zo blij moeten zijn.
Voor de rest, gefeliciteerd met de tweede plek. Vorig jaar was jullie CL ticket minder verdiend, dit keer op eigen kracht.
maar de beker krijgen jullie niet
Als ze tegen Lyon moeten en hun verslaan koop ik een Twente shirt.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arsenal
Valencia
Fiorentina
Lyon
HSV
Ik zie het somber in maar hopelijk kunnen ze verrassen (als ze überhaupt de eerste ronde al doorkomen)
dat dus niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef Paar het volgende:
[..]
Wat gaat er nou eigenlijk gebeuren met die uefacup plek, aangezien Twente en Heerenveen allebei al verzekerd zijn?
Die grap mag toch alleen gemaakt worden als je de 'c' vergeet?quote:
Dikke fail van mijn kant!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die grap mag toch alleen gemaakt worden als je de 'c' vergeet?
In navolging van, eh...?quote:
Iddquote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die grap mag toch alleen gemaakt worden als je de 'c' vergeet?
Iets met een 4 en een 0?quote:
Op mijn verjaardagquote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Damzkieee het volgende:
Christus moeten ze in juli al voorronde CL?
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
dat dus niet.
Heerenveen wordt waarschijnlijk vijfde dus dan krijgen zij die. Maar als Twente derde werd dan kreeg Heerenveen sowieso een betere EL ticket. Nu zo'n 80 voorronden ticket die al in juli begint of ze moeten play offs spelen of gewoon de beker winnen.
Dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |