mooi lelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
bij twente kan je nĂ¯et eens kaarten halen bij de primera voor uitwedstrijden
Jelle, kun je wel dan? Ik wil ook wel 2 uur vantevoren bij een primera gaan staan, geen probleem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
Er zit maar 1 primera in hengelo.. ik denk dat ik even naar Almelo ga om de kaarten te halen..
Ik kan dan wel hoor.. Moet nog ff overleggen met arjan aangezien hij mee gaat.. Misschien dat ik zelfs nog naar Aalten ga..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Jelle, kun je wel dan? Ik wil ook wel 2 uur vantevoren bij een primera gaan staan, geen probleem.
Hier op stroinkslanden zit er een.
Idd, hier in Groningen ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef RobbieT het volgende:
Aantal vrienden van me hebben hun jaarkaarten opgestuurd naar mij.
Heb hier toch geen last van wachtrijen. Rij om 08.50 naar de primera en sta om 09.05 weer buiten
(leeuwarden)
dan kan ik dus ook niet de SCC van mijn baas o.i.d. gebruiken, want die naam komt niet overeen met mijn legitimatiebewijsquote:Op woensdag 29 april 2009 08:35 schreef jjstyle333 het volgende:
Pas op de dag van de wedstrijd kan het biljet worden omgeruild voor een toegangskaart. Men moet dan een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen.
Komt ie nu achterquote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kan ik dus ook niet de SCC van mijn baas o.i.d. gebruiken, want die naam komt niet overeen met mijn legitimatiebewijs
Heb je het kaartje via Vak P of Vriendenkring of haal je vrijdag bij ticketbox ?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kan ik dus ook niet de SCC van mijn baas o.i.d. gebruiken, want die naam komt niet overeen met mijn legitimatiebewijs
ik had stiekem nog hoopquote:
ik zou dan vrijdag kaartje willen halen... maar daar komt dus de naam van de SCC-houder wel op te staan en dan gaat het feest voor mij niet doorquote:Op woensdag 29 april 2009 08:39 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Heb je het kaartje via Vak P of Vriendenkring of haal je vrijdag bij ticketbox ?
Want op de kaartjes van P of VK staan geen namen op gedrukt. Die kaarten waren al bedrukt, maar je moet wel bij het instappen je ledenpas laten zien volgens mij.
Dan zeg je dat je buurjongen niet naar de wedstrijd kon en dat jij heen mocht.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:57 schreef jjstyle333 het volgende:
Dat denk jij misschien, wat als de steward je ID kaart wilt zien en de naam komt niet overeen ?
Oude Markt was sowieso al planning, maar als er bij de Veste ook iets wordt georganiseerd (bijvoorbeeld met groot scherm in stadion of op parkeerplaats) dan is dat ook wel erg vetquote:Op woensdag 29 april 2009 08:55 schreef jjstyle333 het volgende:
Nee, dan gaat het feest voor jou niet door.
Maar er is ook goed nieuws voor de 'thuisblijvers' Twente organiseerd een evenement op 17 Mei. Het is alleen nog niet bekend of dit bij de Veste plaats vind of op de oude markt in Enschede.
wat een zooiquote:
Dat gaan ze echt niet bij iedereen doen, bangmaak-verhaaltjes altijd..quote:Op woensdag 29 april 2009 08:57 schreef jjstyle333 het volgende:
Dat denk jij misschien, wat als de steward je ID kaart wilt zien en de naam komt niet overeen ?
kan je de SCC van je baas niet meenemen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had stiekem nog hoop
[..]
ik zou dan vrijdag kaartje willen halen... maar daar komt dus de naam van de SCC-houder wel op te staan en dan gaat het feest voor mij niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |