Elk seizoen denk ik dat het niet beter kan, maar dan gaat het alsnog beterquote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
Maar hebben we onze top al bereikt? Of gaat het volgend seizoen nog weer iets beter?
Het team, mits het bij elkaar blijft, kan nog stappen maken. Ik ben er bang voor dat er toch spelers weg zullen gaan, allen basis - en dus dragende - spelers. Qua vervanging vertrouw ik op Joop en de zijnen, maar ja, het blijft toch afwachten...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
Maar hebben we onze top al bereikt? Of gaat het volgend seizoen nog weer iets beter?
Als AZ kampioen kan worden, kan FC Twente het ook, maar dan moeten ze wel ook van de kleine clubs winnen,quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
quote:
Eén keer in de 28 jaar, wordt AZ kampioenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Denk ik toch al jaren dat als je in de eredivisie boven Ajax, PSV én Feyenoord eindigt, dat je dan kampioen bent...
maar nee, dit jaar niet...![]()
Maar toch, super die 2e plek!
Twente en 'wij' hebben nu wel bewezen dat een goede teamgeest boven individuele kwaliteit gaat als je het mij vraagt. Dat was bij PSV al zo een jaar of 3, 4 terug, maar die hadden toen voor Nederlandse begrippen veel spelers van de buitencategorie (Gomes, Alex, Cocu, Farfàn). Nu is dat weer zo, alleen dan met twee teams die nog minder spelers van die buitencategorie hebben (Elia, Perez / Schaars, Dembéle).quote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd, terecht over 33 wedstrijden als je het mij vraagt.
Goede spelers, maar vooral ook een hecht team. Dat jullie nu maar wel de poules mogen halen.
Uhm..... Nee dat mag je nietquote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Feli mannen met deze dikverdiende 2e plaats (en voorronde CL)
Nu mogen wij de beker toch wel hebben (gezien we 2x Ajax hebben verslagen en jullie 4 punten hebben afgestaan..)? Scheelt ons gezeik met de play-offs en jullie hebben er toch al 2
Pff.... Dat is ook niet liefquote:
Ik moet er ook nog eens naar toe. Een (normale) sjaal wil ik sowieso en ik wil natuurlijk ook zo'n bekerfinaleshirt als aandenken aan dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
geweldig dit![]()
volgende week ff mooie pot spelen en dan op naar 17 mei
vrijdag maar eens ff richting fanshop voor wat nieuw spul, mijn sjaal is minstens 15 jaar oud volgens mij
waar staat ie? kan m zo niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef jjstyle333 het volgende:
het shirt wat de supporters krijgen die naar de finale gaan staat op twente.nl
Gelukkig staat er geen reclame op dat shirt.
hier http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8478quote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
waar staat ie? kan m zo niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |