Helemaal niets op jouw verjaardag!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Sieps het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag
Er is anders echt helemaal nog nooit iets op mijn verjaardag geweest
Ik zou eerder AZ bedanken, vieze poepclub.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Lamzak_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA11111 ;0:D:D AZ Supporters bedankt! Gefelicteerd!
2des!!!!!!! HAHAHAH!
quote:
ja sorry, het is heel ingewikkeld en ik ben er een beetje moe van het uit te leggen, maar normaal zijn alleen 1 t/m 4 zeker van Europees voetbal, 5-8 moeten play offs, Heerenveen staat vijfde, maar zou als Twente wint al wel zeker zijn van een minderwaardig Europa League ticket. Ik zou zeggen lees je een beetje in over de nieuwe opzet die Europa Leaguequote:
Eh, graag gedaanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Lamzak_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA11111 ;0:D:D AZ Supporters bedankt! Gefelicteerd!
2des!!!!!!! HAHAHAH!
Veel waardering over en weer vanuit het uitvak...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Eh, graag gedaan![]()
![]()
![]()
Ging alles in het leven maar zo makkelijk. Dat je zo lui op de bank ligt en dan toch bedankt wordt
En in de trein heen, en in de trein terug.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef Robinhoo het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
heb gelijk kaarten gekocht voor volgende week. we gaan feest vieren in de aren a
Heb je je Twente shirt al besteld Jorien?quote:
De Grand Prix van Enschede? Rondjes scheuren over de Marssteden?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef Dvm86 het volgende:
Ik kan er toch wel van genieten als ik McLaren op tv zie met Twente... gewoon verdiend en zeker meer kans in om de CL te halen dan Ajax, al betwijfel ik dat het werkelijk lukt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Shivo het volgende:
[..]
De Grand Prix van Enschede? Rondjes scheuren over de Marssteden?
Nee, vind az uit shirt erg mooiquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je je Twente shirt al besteld Jorien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |