SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
FussballNou en, dat is de Belgische competitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
FussballSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Het beste optreden van Lisa vind ik nog steeds de chorus line, toen ze Sass Jordan deed. Toch jammer dat ze misschien door Gordon steeds van die stampnummers doet. En nu ook weer. Ze deed het niet slecht maar met big band had het niet veel te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Dat zegt verder ook niemand toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjes
Het is een mix ja. Als je voor zang en show een eigen cijfer geeft en dan het gemiddelde, dan komen ze beide op ongeveer hetzelfde cijfer uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjes
Nee dus? En daarom mag het niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt verder ook niemand toch?
Oke, dat mag je veronderstelling zijn.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een mix ja. Als je voor zang en show een eigen cijfer geeft en dan het gemiddelde, dan komen ze beide op ongeveer hetzelfde cijfer uit.
Ze bedoelt eigenlijk dat ze er niet van af moet glijdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef patatmetfriet het volgende:
Hou je stoel vast? WHY?
Niet mee eens. Wel dat het geen topklasse is, maar ze hebben gewoon de x factor wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Whatever mag dan een 'totaalpakket' bieden, maar elk afzonderlijk deel daarvan ontstijgt niet dat Talentenjacht ergens in Brabant-niveau.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
Stacey luistert goed naar haar 'jongens'.
Zo, weten we het koosnaampje voor d'r eierstokken ook weer.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oke, dat mag je veronderstelling zijn.....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wel dat het geen topklasse is, maar ze hebben gewoon de x factor wel.
Is die op dan??!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je ook zo zappen naar White Chicks?
Activia bevordert de stoelgang he?quote:
hij is laurens nietquote:
Dan was ik zeker van mijn stoel afgegledenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Roan had van mij dit nummer wel mogen zingen, Jamal heeft echt totaal niets wat ook maar een beetje sexy is.
Juist. Hij hoeft van mij niet naar huis nu, dit was leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Michellee het volgende:
Jamal is in ieder geval beter dan Luigi....
Paar nulletjes nog vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die versie van Boris is wel 100000000000000000000x beter inderdaad!
Dat wel ja, maar voor Jamal is het heel prima.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die versie van Boris is wel 100x beter inderdaad!
Ja, maar ben het straks alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Eerlijk is eerlijk: het was een goed optreden.
Er is geen volgende toch?quote:
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je ook zo zappen naar White Chicks?
Het is ook een vies lekker nummer swaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Verschil idd. Maar Boris kijkt er wel vies bij
Ik bedoel maar. Niemand in deze competitie kan ook maar in de buurt van zijn schaduw staan qua zang en presentatie.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Karina het volgende:
Gordon, overdrijf niet zo man, zo geweldig was het niet.
Ach, ik ben Rachel fan en vind dat ze een hele goede stem heeft en zag vanavond ook een prima show. Dus wat mij betreft is Rachel niet veel slechter dan Boris. Je kunt ze alleen niet echt vergelijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Niemand in deze competitie kan ook maar in de buurt van zijn schaduw staan qua zang en presentatie.
he dat is mijn tekstquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik val van mijn geloof. Ik vond Jamal echt goed vanavond.
Da's niet vies, da's gheyl.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Verschil idd. Maar Boris kijkt er wel vies bij
Gevoelsmatig denk ik dat hij ook een mooi geslachtsdeel heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Het enige leuke aan Jamal vind ik zijn accent.
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
Die Jamal is zooooo veel sympathieker dan dat luie rotjoch van een Luigiano
Whehehehe, en hij groeit elke weekquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig denk ik dat hij ook een mooi geslachtsdeel heeft.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe, en hij groeit elke week
Luigiano deed pasgeleden Papa was a rolling stone. Je had het verschil moeten zien met Boris destijds. Dat was écht een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef Rekkie het volgende:
Zo die van Boris was destijds echt goed
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luigiano deed pasgeleden Papa was a rolling stone. Je had het verschil moeten zien met Boris destijds. Dat was écht een wereld van verschil.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luigiano deed pasgeleden Papa was a rolling stone. Je had het verschil moeten zien met Boris destijds. Dat was écht een wereld van verschil.
mijn mening:quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rachel (goede zang en goede show)
2 - Lisa (goede zang, maar show wat minder)
3 - Jamal (redelijk gezongen, goede show)
4 - Roan
5 - Whatever
6 - Luigiano
7 - Hester
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop op luigiano en whatever op de krukken
Zo echt he!!! Jamal is gewoon een heerlijk joch die je wil knuffelen en Luigiano is echt een kutjong die je alleen maar hard een trap onder zijn kleine kontje wil geven!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
Mja, de meeste big band-shows vielen achteraf toch een beetje tegen volgens mij....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
Hmmm nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het vanavond toch een beetje tegenvallen had meer van de Big Band show verwacht...
Zou schandalig zijn, wat Rachel betreft. Steengoed gezongen en heel goede show. Jury was ook dolenthousiast. Maar ja... gezien de afgelopen weken verbaast niets meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
Gok dat Hester en Rachel in de sing off komen...
Zo zo, je hebt Hester op 2quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Cee het volgende:
1. Lisa, op eenzame hoogte.
2. Hester.
3. Fat Marilyn
4. In toon brommende kutjoch Luigiano
5. Whatevert.
6. Jamal en z'n leuke karakter.
Die kunnen niet sms-enquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Peter het volgende:
Wat was er nou met telfort en KNP bellers?
Dat dansje van hem erbij.... bwhahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hester op 2?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Cee het volgende:
2. Hester.
3. Fat Marilyn
4. In toon brommende kutjoch Luigiano
5. Whatevert.
6. Jamal en z'n leuke karakter.
He bah, daar moet ik even niet aan denken zeg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Roan de beste!
Ik 5 minuten lopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga naar het museumplein
15 min met tram ik ben er
Welnee Roan was best aardig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Whatever en Roan waren het slechtst vanavond.
(aangepast, ik was Roan vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Cee het volgende:
2. Hester.
3. Roan
4. Fat Marilyn
5. In toon brommende kutjoch Luigiano
6. Whatevert.
7. Jamal en z'n leuke karakter.
Boris was gewoon het grootste talen dat we ooit gezien hebben in een programma als deze. Die had zeker kans gemaakt in een world idol.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
De muziek in dat optreden van Boris was ook leuker, die gitaar. Dat scheelt ook!
Boris wordt wel vaak genoemd hierzo. Nikkiheb ik nog niet zo vaak voorbij zien komen ...
als je belt met kpn kun je niet sms-enquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Peter het volgende:
Wat was er nou met telfort en KNP bellers?
Zegt wat over het niveau van de rest.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hester op 2?Ja, was echt een goede show
volgens mij krimpt hij elke weekquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt wat over het niveau van de rest.
Philip Freriks en z'n freudiaanse versprekingen!
Jamal is echt mijn favoriet, ik snap ook echt niet dat niemand dat lijkt te zien. Precies wat Gordon zei en wat jij nu zegt, het is zo'n ontzettend heerlijk joch. Als mijn zoons zo goed lukken qua beleefdheid, innemendheid en vrolijkheid dan ben ik een gelukkig mens. Hij heeft iets heel ontroerends, dat je hem in de armen wil sluiten. En vanavond was ie ook echt goed, timing was super, dansen was te gek, net dat beetje humor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo echt he!!! Jamal is gewoon een heerlijk joch die je wil knuffelen en Luigiano is echt een kutjong die je alleen maar hard een trap onder zijn kleine kontje wil geven!
Vocaal heb ik haar beter gezien. Kwam niet zo goed uit de verf. Ze kan beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.
En dan zet jij mevrouw 'net zo veel uitstraling als een deurmat' Hester op 1quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef ranja het volgende:
iedereen krijgt toch steeds meer oog en oorkleppen op nu de favorieten duidelijker worden.
dus
1 Hester
2 Whatever
3 Rachel
Hesterquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.
wtf, zat je op de wc tijdens het optreden van Lisa?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef ranja het volgende:
iedereen krijgt toch steeds meer oog en oorkleppen op nu de favorieten duidelijker worden.
dus
1 Hester
2 Whatever
3 Rachel
Rachel zingt prima, heeft een perfecte show vergeleken bij de rest, maar gezien het gezeur van de jury steeds ben ik bang dat ze het niet haalt. De finale haalt ze wel, maar de winst......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
He he eindelijk een medestander!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Jamal is echt mijn favoriet, ik snap ook echt niet dat niemand dat lijkt te zien. Precies wat Gordon zei en wat jij nu zegt, het is zo'n ontzettend heerlijk joch. Als mijn zoons zo goed lukken qua beleefdheid, innemendheid en vrolijkheid dan ben ik een gelukkig mens. Hij heeft iets heel ontroerends, dat je hem in de armen wil sluiten. En vanavond was ie ook echt goed, timing was super, dansen was te gek, net dat beetje humor.
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Jamal is echt mijn favoriet, ik snap ook echt niet dat niemand dat lijkt te zien. Precies wat Gordon zei en wat jij nu zegt, het is zo'n ontzettend heerlijk joch. Als mijn zoons zo goed lukken qua beleefdheid, innemendheid en vrolijkheid dan ben ik een gelukkig mens. Hij heeft iets heel ontroerends, dat je hem in de armen wil sluiten. En vanavond was ie ook echt goed, timing was super, dansen was te gek, net dat beetje humor.
Luigiano daarentegen is echt mijn schrikbeeld. Typisch voorbeeld van alles wat er mis is met de jeugd van tegenwoordig. Lui, arrogant, brutaal, enorme zelfoverschatting, echt een rotjochie. Kan het kind wel slaan als ie met die ongelooflijk brutale Bijlmersmoel op de beeldbuis verschijnt.
Nou dit baseer je zeker niet op talentquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef ranja het volgende:
dus
1 Hester
2 Whatever
3 Rachel
Het is elke week omtzettend schreeuwerig. Vorige week verkrachtte ze het nummer totaal, alle nuance en alle emotie was eruit en deze week was het al even bar en boos. Hard kunnen bleren is niet hetzelfde als kunnen zingen. Ze heeft geen uitstraling en mist elke emotie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vocaal heb ik haar beter gezien. Kwam niet zo goed uit de verf. Ze kan beter.
Gelukkig zijn er ook nog zat hier die geen fan zijn van Jamalquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
He he eindelijk een medestander!
Ik ben ook echt fan van Jamal![]()
Hij zingt geweldig, beweegt geweldig, zijn accent is schattig en inderdaad, je wil hem in de armen sluiten zo heerlijk is hij
Ik zeg nergens dat ik me daar zelf niet schuldig aanmaakquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef scanman01 het volgende:
En dan zet jij mevrouw 'net zo veel uitstraling als een deurmat' Hester op 1![]()
Over oogkleppen gesproken. Als je haar op 1 zet dan heb je volgens mij helemaal niet gekeken ofzo. Ze had een slecht optreden (tekst volkomen kwijt) en de show was ook 0,0 . En dan anderen verwijten oogkleppen op te hebben. Kom op zeg.
Neu, dat vind ik niet. Ze is wel goed. Maar Lisa haar stem heeft echt iets extra's. Dan word ik meteen BLIJquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het is elke week omtzettend schreeuwerig. Vorige week verkrachtte ze het nummer totaal, alle nuance en alle emotie was eruit en deze week was het al even bar en boos. Hard kunnen bleren is niet hetzelfde als kunnen zingen. Ze heeft geen uitstraling en mist elke emotie.
Gemist. Chloequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef scanman01 het volgende:
'24' in de TV kantineChloe was goed gedaan door Irene.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
He he eindelijk een medestander!
Ik ben ook echt fan van Jamal![]()
Hij zingt geweldig, beweegt geweldig, zijn accent is schattig en inderdaad, je wil hem in de armen sluiten zo heerlijk is hij
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik me daar zelf niet schuldig aanmaak![]()
Ja, ze had een momentje. Zoals Wendy al zei, als ze daar niet op gereageerd had tijdens het optreden was het niet opgevallen. Maar nu wel. Maar als iedereen in de show de bedoeling heeft beter te worden, als mensen blijven omdat ze nog kunnen groeien en afvallen omdat die groei er niet meer is, dan is dat dus niet erg. En uiteindelijk gaat het t och om wat je het meest aanspreekt.
Ze was aan het grommen en stompen en trucen en het deed me echt heel weinig. Ik vond het alles behalve foutloos. Terwijl ze over het algemeen gezien beter is dan Hester. De styling deed haar ook niet veel goeds. Zoals ik eerder zei, het niveau is echt best triest dus met Hester op 2 bedoel ik niet dat haar optreden ook maar in de buurt komt van een gemiddeld Maud-optreden uit Idols 2.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet alleen om de stem. Als Lisa straks een cd maakt vol discostampers ga ik die echt niet kopen. Dan verwacht ik meer van een cd van Whatever. Hester kan alle kanten nog op maar zal weinig uptempo hebben denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.
En dat wil wat zeggen. Ik denk dat Boris met een giogantisch verschil de finale van Maud heeft gewonnen destijds. 80% tegen 20% ofzo. Maud had dan ook de uitstraling van een deurmat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
Zoals ik eerder zei, het niveau is echt best triest dus met Hester op 2 bedoel ik niet dat haar optreden ook maar in de buurt komt van een gemiddeld Maud-optreden uit Idols 2.
Maudquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was aan het grommen en stompen en trucen en het deed me echt heel weinig. Ik vond het alles behalve foutloos. Terwijl ze over het algemeen gezien beter is dan Hester. De styling deed haar ook niet veel goeds. Zoals ik eerder zei, het niveau is echt best triest dus met Hester op 2 bedoel ik niet dat haar optreden ook maar in de buurt komt van een gemiddeld Maud-optreden uit Idols 2.
Ja, Maud. Ook zo'n persoon met ontzettend veel jeu en spanning en sensatie in d'r optredens.
En die beentjes om elkaar heen vouwen bij de begroetingquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Hihihihi. De gezusters Holland met dat haar-gezwiep!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen. Ik denk dat Boris met een giogantisch verschil de finale van Maud heeft gewonnen destijds. 80% tegen 20% ofzo. Maud had dan ook de uitstraling van een deurmat.
Raar dat ze 24 doen, dat is nu toch helemaal niet op de Nederlandse TV? Of wel? Ik volg het nieuwe seizoen wel, maar niet op tv.quote:
Ik denk dat Rachel schitterende kippenvel ballads gaat zingen en dat spreekt mij dan weer veel meer aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet alleen om de stem. Als Lisa straks een cd maakt vol discostampers ga ik die echt niet kopen. Dan verwacht ik meer van een cd van Whatever. Hester kan alle kanten nog op maar zal weinig uptempo hebben denk ik.
A, dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
1 Jamal
2 Roan
3 Lisa
4 Whatever
5 Rachel (ik vond haar optreden matig)
6 Luigiano
7 Hester
haha ik dacht al, hij doet me aan iemand denken (naast Balkenende), maar 't is inderdaad net Arnie á la Pittige tijdenquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Rachel schitterende kippenvel ballads gaat zingen en dat spreekt mij dan weer veel meer aan.
Ik heb al optredens van Rachel gezien en ze heeft me altijd al weten te raken.
quote:
Whatever en Lucianoquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Whatever en Roan waren het slechtst vanavond.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die beentjes om elkaar heen vouwen bij de begroeting
Ik knalde een keer zowat tegen haar op in de Hema in Den Haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]!
Kim Holland lijkt me ook best een sympathiek mens eigenlijk.
Ik vond Whatever beter dan Hesterquote:
Lisa heeft absoluut de beste stem, ze is heel constant. Maar wat de jury zegt is wel waar, ze raakt je niet. Ze heft een soort barrière die waarschijnlijk ook veroorzaakt wordt door het feit dát ze zo'n ongelooflijk goede stem heeft. Ze moet echt nog heel veel groeien en het is bijna jammer dat haar stem zo goed is, want daardoor kan ze te makkelijk meeliften op de kracht van haar stem.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.
Ik weet dat jullie Luigiano niet mogen, maar ik vond hem niet de slechtste. Roan en Hester vond ik minder.quote:
Denk dat als we dat hier zouden uitmaken ook zeker zo zou zijn.quote:
Ik vind krezip wel beter geworden door de jaren hoor ...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef UltraR het volgende:
1. Jamal
2. Hester (zong goed, tekst vergeten is geen reden om haar gelijk onderaan te zetten)
3. Lisa
4. Rachel
5. Roan
6. Luigiano
7. Whatever (fantastisch in het krezip/twarres genre. Daarbuiten matig.)
Ik vind krezip en twarres fantastisch. Waar lees je dat ik ze slecht vind. Ik vind Whatever in dat genre ook fantastisch. Maar ze zijn alleen daarin goed, in andere genres niet, en dat maakt ze te beperkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind krezip wel beter geworden door de jaren hoor ...
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik bel met mijn vriend elke week 1 keer, we hebben tot nu toe nog geen twee keer op dezelfde gestemd, en zo zijn er nog veel meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef ranja het volgende:
Wie er uit gaat of in de sing-off zitten wordt echt niet alleen bepaald door vanavond![]()
Iedereen is wel zo bekend dat weinig mensen meer zullen switchen van stem. Alleen degenen die eerder op Rev n Ros stemden moeten wel (of stoppen met stemmen).
Dus denk ik nog steeds dat de boys van Stacey op de kruk komen.
Helemaal mee eens, stom gedoe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
ik vind de TV kantine echt verschrikkelijk
ik denk dus dat dat wel meevalt. Zeker bij de mensen die niet 1 stem per avond doen maar er een halve telefoonkaart doorheen jagen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
en zo zijn er nog veel meer.
elke minuut dat het duurt is er al een te lang.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Hoe lang kan dat vreselijk slechte programma uitlopen??
Ja, maar dat zijn waarschijnlijk de vrienden/familie van degenen die er in staan.. Ik denk dat er weinig mensen zijn die meer dan 2/3 keer bellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
ik denk dus dat dat wel meevalt. Zeker bij de mensen die niet 1 stem per avond doen maar er een halve telefoonkaart doorheen jagen.
Dat mocht ze willuquote:
ik vind het programma zelf al 1 grote blooperquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef jahmekya het volgende:
Die blooper van Kim Holland en Irene aan het eind was het leukste van de uitzending.....
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Weer gelachen om TV kantine. Heerlijk over the top allemaal
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef jahmekya het volgende:
Die blooper van Kim Holland en Irene aan het eind was het leukste van de uitzending.....
die vent van mij ligt ook steeds in een deuk.. ik snap echt neit waarom..quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindt
Denk ik ook ja. Hester moet er maar uit vanavond. Gewoon géén uitstraling en geen show. Staat voor zichzelf te zingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef Shitney het volgende:
Rachel moet uiteraard winnen als dit een echte zoektocht naar een artiest zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |