Jawel, maar ik vind ze wel een beetje vervagen als ze naast een Lisa staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Whatever heeft het gewoon. Het is geen topkwaliteit, maar dat is Madonna ook niet. Ze hebben gewoon een lekkere show en ze zijn leuk. Whatever geeft je een blij gevoel en daarom hebben ze wat mij betreft de x factor wel.
Zeg dat wel. Ik vond Gordon een week nadat ik hem voor het eerst zag al niet leuk meer en hij doet ook nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd, Gordon die klaar is met flauwe grappen
Oeh ik wordt helemaal niet blij van dat gejank..... het maakt mij angstig en zoekend naar een afstandsbedieningquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Whatever heeft het gewoon. Het is geen topkwaliteit, maar dat is Madonna ook niet. Ze hebben gewoon een lekkere show en ze zijn leuk. Whatever geeft je een blij gevoel en daarom hebben ze wat mij betreft de x factor wel.
Wat er kinderachtig en kut aan zijn gedrag is, is dat hij zelf ab-so-luut geen enkele kritiek kan verdragen maar wel altijd op een hele zeikerige manier commentaar op anderen zit te leveren alsof zíjn mening echt de mening is. Bahbah, ben hem zo onderhand wel helemaal zat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig en kut aan zijn gedrag nu dan?
leg uit ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef livelink het volgende:
Jamal gaat hier van profiteren, van die SMS-storing.
Al ze gaan winnen ga ik naakt zwemmen in de amsterdamse grachtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef seetjai het volgende:
Als die 2 wijven winnen.. dan is het echt slecht gesteld met NL
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind ze wel een beetje vervagen als ze naast een Lisa staan
Vergeet niet om pics te maken dan, om te posten op Fok!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Al ze gaan winnen ga ik naakt zwemmen in de amsterdamse grachten
Kom ik kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Al ze gaan winnen ga ik naakt zwemmen in de amsterdamse grachten
Ik hoop het heel heel ergquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jamal en Luigiano in de sing-off hoop ik
Juist!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Niet nodig, want zwemmen gaat hij toch niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vergeet niet om pics te maken dan, om te posten op Fok!
Maar...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop het heel heel erg
en dan Luigi eruit
Nou ja, dat geloofde ik dus wel. En daar profiteert Jamal van, want bij hem ze nu gewaarschuwd en gaan ze voor hem bellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
leg uit ?
Geloof je trouwens echt dat het er de hele tijd al uit ligt, maar dat ze dat nu pas melden?
Echt niet!! Maar ja, wat moeten ze anders, anders is het niet eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |