Met google kom ik niet echt verquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier drukker dan in de SC. Dus vraag het hier even
weet iemand of er bij de bioscoop in Antwerpen, die grote een hotel in de buurt ligt?
Ik heb een verjaardagfeest in die discotheek die erbij ligt, en wil dus niet nog een uur naar husi rijden
Met dat gevoel loop ik ook al de hele tijd rond. 't Is het allemaal net niet deze keer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze XFA reeks, ik zit op een andere golflengte denk ik.
Al die lof, de superlatieven die steeds worden gebezigd door jury en presentatie naar de kandidaten toe: mijns inziens is dat heel erg overdreven...de kandidaten zijn op zijn hoogst middelmatig.
Ja, er recht tegenover. Weet alleen de naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met google kom ik niet echt ver
Je kent me écht he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is zeker weer een paar nachtjes alleen geweest![]()
Hé Scanman... Je bent erquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Hester stelde teleur. Zat geen meter swing in. Het is alsof Hester voor zichzelf staat te zingen. Roan had andermaal een echte show. Hij bespeelt het publiek tenminste. Tot nu toe:
1 - Rachel
2 - Roan
3 - Luigiano
4 - Hester
Wacht ff op Lisaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Man man man, de kandidaten zijn wel redelijk slecht dit seizoen.
Tuurlijk niet. Hij was wel vrij goed zelfs. Hester was echt slecht. Stem = 8 , Show = 3quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef lady-wrb het volgende:
zo slecht was roan toch niet?
ben benieuwd naar het optreden van lisa
Vind ik niet hoor. Ze zijn niet allemaal even goed, maar Lisa, Rachel, Hester, Whatever en eigenlijk ook Rev n Ros, zoveel goeden hadden eerdere seizoenen niet. Vind ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Met dat gevoel loop ik ook al de hele tijd rond. 't Is het allemaal net niet deze keer.
roan mag ik wel, maar vond het uhmmquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
kut tt, roan was de beste tot nu toe. sowieso.
Heb je Rachel wel gehoord danquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef patatmetfriet het volgende:
hester mot gewoon met een gitaartje zingen en op een barkruk zingenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij was wel vrij goed zelfs. Hester was echt slecht. Stem = 8 , Show = 3
Ik vond hem ook absoluut niet slechtquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond Roan zeker niet slecht
En sowieso, hij heeft de x-factor, en daar gaat het toch oa om??
Rachel en lisa en whatever en ook nog hester die zijn nog te horen en te pruimen enz.. maar verdersquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Absoluut mee oneens. Maar ja, wat precies de x-factor is is dan ook erg discutabel. Ik vind dat je dan in ieder geval alles moet hebben. Goed kunnen zingen, goede show neer kunnen zetten en uitstraling hebben. Er zijn er echt wel een paar die dat hebben. Niet echt de top ofzo, maar wel de x factor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De kandidaten kunnen best leuk zingen, maar het is X-Factor, en er is helemaal niemand die daar ook maar een klein beetje in de buurt van komt.
die moet sporten of bewegen, dat liedje ging te snel.. buiten adem enzquote:
qftquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:26 schreef Treezz het volgende:
[..]
Rachel en lisa en whatever en ook nog hester die zijn nog te horen en te pruimen enz.. maar verders
RUBEEEEEEN!!!! KWIJLLLLLL!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
budget tv nu op 3 WTF
Hester vind ik dan niet goed (ze kan wel zingen, maar verder niets eigenlijk) maar verder ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Ze zijn niet allemaal even goed, maar Lisa, Rachel, Hester, Whatever en eigenlijk ook Rev n Ros, zoveel goeden hadden eerdere seizoenen niet. Vind ik.
Viel tot nu toe allemaal beetje tegen. Rachel was wel ok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef babette21 het volgende:
...ook eindelijk voor de buis!
Wie heb ik gemist en hoe waren ze?!
Moet ze nog wel even uitstraling kweken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef Cee het volgende:
Zo, tijd voor de winnares.
Idd, pure powerpop tot rock.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
tis een mooi nr, maar toch geen big band
oke weinig gemist dus...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Viel tot nu toe allemaal beetje tegen. Rachel was wel ok.
Maar dat is ook wat voor Lisa, want ze kan eigenlijk vooral goed 'blazen'quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, pure powerpop tot rock.
Ik zie het verband ook niet, maar who cares!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
God wat kan dat mens toch zingen!
Ik vind het alleen niks met big band te maken hebben. Of ligt dat aan mij?
Je ziet hun mond wel heel wijd openquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
je hoort die achtergrindzangeressen niet eens meer!
Lekker belangrijk. Eindelijk een nummer dat het aan horen meer dan waard isquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:32 schreef Wicha het volgende:
Ik vind dit niet echt een big band nummer.
True that!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie het verband ook niet, maar who cares!
Idd... Lisa zingt ook heel goed, maar ze beweegt niet en maakt 0,0 show. Geen topoptreden.quote:
quote:
Ach ja...generatiekloofje gok ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oud bollig?
Erik heeft (bijna) altijd gelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft helemaal gelijk. Lisa maakt de show niet. Dat was idd wat er miste.
Na Rachel gingen ze nog veel meer te keer. Die had bv wél een geweldige show en zingt heel goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef ShadyLane het volgende:
Misschien is het inderdaad dat powerpopperige dat ze in haar stem heeft, wat newbiedoobiedoo noemt. Ik hou gewoon niet van powerpop. Het publiek vindt het duidelijk geweldig, dus dat zou haar wel een terechte finalewinnares maken.
Nathalie met haar microfoon in haar mond. Ik vind Lisa beter trouwens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dit wat Erik zegt is wel een beetje waar. Ze heeft nog steeds niet een enorm goeie presenatie.
Hoe heette die gekke griet van Idols afgelopen seizoen? Die Tina Turner wannabe?
Exact. Die heeft iedere keer wél een echte show.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:36 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, ik vind Rachel ook beter. Die kan veel meer verschillende dingen zingen.
Lisa is een betere zangeres.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nathalie met haar microfoon in haar mond. Ik vind Lisa beter trouwens.
Wat is daar van geworden eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Lisa is een betere zangeres.
Maar Nathalie is een veel groter podiumbeest. Roarrr!
Die wordt nog steeds erg veel geboekt op bedrijfsevenementen enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is daar van geworden eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:41 schreef Karina het volgende:
Leuk voor een karaoka avondje, maar meer ook niet.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:41 schreef Dakota het volgende:
ze dansen echt alsof ze een hypo hebben
dat vind ik al vanaf het begin van deze meidenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:41 schreef Karina het volgende:
Leuk voor een karaoka avondje, maar meer ook niet.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Jezus, NU gaan ze toch wel naar huis die irri huppelkutjes.
Ik ook niet. Ben het echt nooit met de jury eens zowatquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb er echt geen kijk op blijkbaar
ja iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef Poppejans het volgende:
Wat ontzettend slecht zeg, zo hoor je pas goed dat ze echt zwak zijn als ze alleen zingen, met elkaar is het nog wel redelijk
en die trommel josti v die band die steeds in de camera lacht
Ja dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gordon gaat toch wel even de waarheid zeggen, hoop ik?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij grijpt echt helemaal zn momentjesquote:
Uhuh!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar wij zijn het wel vaker met elkaar eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben het echt nooit met de jury eens zowat
Dat valt me ook op jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar wij zijn het wel vaker met elkaar eens.
Wat is er kinderachtig en kut aan zijn gedrag nu dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind ze niet echt supergoed maar toch kijk ik altijd wel weer uit naar hun optreden. Bij de rest van de kandidaten heb ik wel zo'n idee van hoe het gaat worden maar bij Whatever niet.
En die Gordon zou ook eens een keer goed op z'n nummer gezet moeten worden met z'n kinderachtige kutgedrag
Idd, Gordon die klaar is met flauwe grappenquote:
Eva is natuulijk de aantrekkelijkste van het stel iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef Dakota het volgende:
k vind nathalie alles behalve antrekkelijk..sorry hoor
Maar het vervolgens wel bij het goede eind hebben..... de enige met terechte commentaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik dacht. Met zijn "goede grappen"
Snap ik ook niet, Gordon had gewoon gelijk. Dat lollige was misschien leuk in het begin, maar nou weten we het wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig en kut aan zijn gedrag nu dan?
standaard toch |?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Eva stond heel chimpansee achtig belgebaren te maken
Jawel, maar ik vind ze wel een beetje vervagen als ze naast een Lisa staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Whatever heeft het gewoon. Het is geen topkwaliteit, maar dat is Madonna ook niet. Ze hebben gewoon een lekkere show en ze zijn leuk. Whatever geeft je een blij gevoel en daarom hebben ze wat mij betreft de x factor wel.
Zeg dat wel. Ik vond Gordon een week nadat ik hem voor het eerst zag al niet leuk meer en hij doet ook nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd, Gordon die klaar is met flauwe grappen
Oeh ik wordt helemaal niet blij van dat gejank..... het maakt mij angstig en zoekend naar een afstandsbedieningquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Whatever heeft het gewoon. Het is geen topkwaliteit, maar dat is Madonna ook niet. Ze hebben gewoon een lekkere show en ze zijn leuk. Whatever geeft je een blij gevoel en daarom hebben ze wat mij betreft de x factor wel.
Wat er kinderachtig en kut aan zijn gedrag is, is dat hij zelf ab-so-luut geen enkele kritiek kan verdragen maar wel altijd op een hele zeikerige manier commentaar op anderen zit te leveren alsof zíjn mening echt de mening is. Bahbah, ben hem zo onderhand wel helemaal zat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig en kut aan zijn gedrag nu dan?
leg uit ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef livelink het volgende:
Jamal gaat hier van profiteren, van die SMS-storing.
Al ze gaan winnen ga ik naakt zwemmen in de amsterdamse grachtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef seetjai het volgende:
Als die 2 wijven winnen.. dan is het echt slecht gesteld met NL
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind ze wel een beetje vervagen als ze naast een Lisa staan
Vergeet niet om pics te maken dan, om te posten op Fok!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Al ze gaan winnen ga ik naakt zwemmen in de amsterdamse grachten
Kom ik kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Al ze gaan winnen ga ik naakt zwemmen in de amsterdamse grachten
Ik hoop het heel heel ergquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jamal en Luigiano in de sing-off hoop ik
Juist!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Niet nodig, want zwemmen gaat hij toch niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vergeet niet om pics te maken dan, om te posten op Fok!
Maar...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop het heel heel erg
en dan Luigi eruit
Nou ja, dat geloofde ik dus wel. En daar profiteert Jamal van, want bij hem ze nu gewaarschuwd en gaan ze voor hem bellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
leg uit ?
Geloof je trouwens echt dat het er de hele tijd al uit ligt, maar dat ze dat nu pas melden?
Echt niet!! Maar ja, wat moeten ze anders, anders is het niet eerlijk
Eensch.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Nu we het over Nathalie hebben..... die had wat bij betreft pas de X-factor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |