Hester vind ik dan niet goed (ze kan wel zingen, maar verder niets eigenlijk) maar verder ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Ze zijn niet allemaal even goed, maar Lisa, Rachel, Hester, Whatever en eigenlijk ook Rev n Ros, zoveel goeden hadden eerdere seizoenen niet. Vind ik.
Viel tot nu toe allemaal beetje tegen. Rachel was wel ok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef babette21 het volgende:
...ook eindelijk voor de buis!
Wie heb ik gemist en hoe waren ze?!
Moet ze nog wel even uitstraling kweken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef Cee het volgende:
Zo, tijd voor de winnares.
Idd, pure powerpop tot rock.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
tis een mooi nr, maar toch geen big band
oke weinig gemist dus...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Viel tot nu toe allemaal beetje tegen. Rachel was wel ok.
Maar dat is ook wat voor Lisa, want ze kan eigenlijk vooral goed 'blazen'quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, pure powerpop tot rock.
Ik zie het verband ook niet, maar who cares!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
God wat kan dat mens toch zingen!
Ik vind het alleen niks met big band te maken hebben. Of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |