Dat valt me ook op jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar wij zijn het wel vaker met elkaar eens.
Wat is er kinderachtig en kut aan zijn gedrag nu dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind ze niet echt supergoed maar toch kijk ik altijd wel weer uit naar hun optreden. Bij de rest van de kandidaten heb ik wel zo'n idee van hoe het gaat worden maar bij Whatever niet.
En die Gordon zou ook eens een keer goed op z'n nummer gezet moeten worden met z'n kinderachtige kutgedrag
Idd, Gordon die klaar is met flauwe grappenquote:
Eva is natuulijk de aantrekkelijkste van het stel iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef Dakota het volgende:
k vind nathalie alles behalve antrekkelijk..sorry hoor
Maar het vervolgens wel bij het goede eind hebben..... de enige met terechte commentaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik dacht. Met zijn "goede grappen"
Snap ik ook niet, Gordon had gewoon gelijk. Dat lollige was misschien leuk in het begin, maar nou weten we het wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig en kut aan zijn gedrag nu dan?
standaard toch |?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Eva stond heel chimpansee achtig belgebaren te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |