Je ziet hun mond wel heel wijd openquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
je hoort die achtergrindzangeressen niet eens meer!
Lekker belangrijk. Eindelijk een nummer dat het aan horen meer dan waard isquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:32 schreef Wicha het volgende:
Ik vind dit niet echt een big band nummer.
True that!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie het verband ook niet, maar who cares!
Idd... Lisa zingt ook heel goed, maar ze beweegt niet en maakt 0,0 show. Geen topoptreden.quote:
quote:
Ach ja...generatiekloofje gok ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oud bollig?
Erik heeft (bijna) altijd gelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft helemaal gelijk. Lisa maakt de show niet. Dat was idd wat er miste.
Na Rachel gingen ze nog veel meer te keer. Die had bv wél een geweldige show en zingt heel goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef ShadyLane het volgende:
Misschien is het inderdaad dat powerpopperige dat ze in haar stem heeft, wat newbiedoobiedoo noemt. Ik hou gewoon niet van powerpop. Het publiek vindt het duidelijk geweldig, dus dat zou haar wel een terechte finalewinnares maken.
Nathalie met haar microfoon in haar mond. Ik vind Lisa beter trouwens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dit wat Erik zegt is wel een beetje waar. Ze heeft nog steeds niet een enorm goeie presenatie.
Hoe heette die gekke griet van Idols afgelopen seizoen? Die Tina Turner wannabe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |