Ik denk dat Rachel schitterende kippenvel ballads gaat zingen en dat spreekt mij dan weer veel meer aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet alleen om de stem. Als Lisa straks een cd maakt vol discostampers ga ik die echt niet kopen. Dan verwacht ik meer van een cd van Whatever. Hester kan alle kanten nog op maar zal weinig uptempo hebben denk ik.
A, dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
1 Jamal
2 Roan
3 Lisa
4 Whatever
5 Rachel (ik vond haar optreden matig)
6 Luigiano
7 Hester
haha ik dacht al, hij doet me aan iemand denken (naast Balkenende), maar 't is inderdaad net Arnie á la Pittige tijdenquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Rachel schitterende kippenvel ballads gaat zingen en dat spreekt mij dan weer veel meer aan.
Ik heb al optredens van Rachel gezien en ze heeft me altijd al weten te raken.
quote:
Whatever en Lucianoquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Whatever en Roan waren het slechtst vanavond.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die beentjes om elkaar heen vouwen bij de begroeting
Ik knalde een keer zowat tegen haar op in de Hema in Den Haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]!
Kim Holland lijkt me ook best een sympathiek mens eigenlijk.
Ik vond Whatever beter dan Hesterquote:
Lisa heeft absoluut de beste stem, ze is heel constant. Maar wat de jury zegt is wel waar, ze raakt je niet. Ze heft een soort barrière die waarschijnlijk ook veroorzaakt wordt door het feit dát ze zo'n ongelooflijk goede stem heeft. Ze moet echt nog heel veel groeien en het is bijna jammer dat haar stem zo goed is, want daardoor kan ze te makkelijk meeliften op de kracht van haar stem.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.
Ik weet dat jullie Luigiano niet mogen, maar ik vond hem niet de slechtste. Roan en Hester vond ik minder.quote:
Denk dat als we dat hier zouden uitmaken ook zeker zo zou zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |