Het is elke week omtzettend schreeuwerig. Vorige week verkrachtte ze het nummer totaal, alle nuance en alle emotie was eruit en deze week was het al even bar en boos. Hard kunnen bleren is niet hetzelfde als kunnen zingen. Ze heeft geen uitstraling en mist elke emotie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vocaal heb ik haar beter gezien. Kwam niet zo goed uit de verf. Ze kan beter.
Gelukkig zijn er ook nog zat hier die geen fan zijn van Jamalquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
He he eindelijk een medestander!
Ik ben ook echt fan van Jamal![]()
Hij zingt geweldig, beweegt geweldig, zijn accent is schattig en inderdaad, je wil hem in de armen sluiten zo heerlijk is hij
Ik zeg nergens dat ik me daar zelf niet schuldig aanmaakquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef scanman01 het volgende:
En dan zet jij mevrouw 'net zo veel uitstraling als een deurmat' Hester op 1![]()
Over oogkleppen gesproken. Als je haar op 1 zet dan heb je volgens mij helemaal niet gekeken ofzo. Ze had een slecht optreden (tekst volkomen kwijt) en de show was ook 0,0 . En dan anderen verwijten oogkleppen op te hebben. Kom op zeg.
Neu, dat vind ik niet. Ze is wel goed. Maar Lisa haar stem heeft echt iets extra's. Dan word ik meteen BLIJquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het is elke week omtzettend schreeuwerig. Vorige week verkrachtte ze het nummer totaal, alle nuance en alle emotie was eruit en deze week was het al even bar en boos. Hard kunnen bleren is niet hetzelfde als kunnen zingen. Ze heeft geen uitstraling en mist elke emotie.
Gemist. Chloequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef scanman01 het volgende:
'24' in de TV kantineChloe was goed gedaan door Irene.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
He he eindelijk een medestander!
Ik ben ook echt fan van Jamal![]()
Hij zingt geweldig, beweegt geweldig, zijn accent is schattig en inderdaad, je wil hem in de armen sluiten zo heerlijk is hij
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik me daar zelf niet schuldig aanmaak![]()
Ja, ze had een momentje. Zoals Wendy al zei, als ze daar niet op gereageerd had tijdens het optreden was het niet opgevallen. Maar nu wel. Maar als iedereen in de show de bedoeling heeft beter te worden, als mensen blijven omdat ze nog kunnen groeien en afvallen omdat die groei er niet meer is, dan is dat dus niet erg. En uiteindelijk gaat het t och om wat je het meest aanspreekt.
Ze was aan het grommen en stompen en trucen en het deed me echt heel weinig. Ik vond het alles behalve foutloos. Terwijl ze over het algemeen gezien beter is dan Hester. De styling deed haar ook niet veel goeds. Zoals ik eerder zei, het niveau is echt best triest dus met Hester op 2 bedoel ik niet dat haar optreden ook maar in de buurt komt van een gemiddeld Maud-optreden uit Idols 2.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.
Ja maar het gaat niet alleen om de stem. Als Lisa straks een cd maakt vol discostampers ga ik die echt niet kopen. Dan verwacht ik meer van een cd van Whatever. Hester kan alle kanten nog op maar zal weinig uptempo hebben denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.
En dat wil wat zeggen. Ik denk dat Boris met een giogantisch verschil de finale van Maud heeft gewonnen destijds. 80% tegen 20% ofzo. Maud had dan ook de uitstraling van een deurmat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
Zoals ik eerder zei, het niveau is echt best triest dus met Hester op 2 bedoel ik niet dat haar optreden ook maar in de buurt komt van een gemiddeld Maud-optreden uit Idols 2.
Maudquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was aan het grommen en stompen en trucen en het deed me echt heel weinig. Ik vond het alles behalve foutloos. Terwijl ze over het algemeen gezien beter is dan Hester. De styling deed haar ook niet veel goeds. Zoals ik eerder zei, het niveau is echt best triest dus met Hester op 2 bedoel ik niet dat haar optreden ook maar in de buurt komt van een gemiddeld Maud-optreden uit Idols 2.
Ja, Maud. Ook zo'n persoon met ontzettend veel jeu en spanning en sensatie in d'r optredens.
En die beentjes om elkaar heen vouwen bij de begroetingquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Hihihihi. De gezusters Holland met dat haar-gezwiep!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen. Ik denk dat Boris met een giogantisch verschil de finale van Maud heeft gewonnen destijds. 80% tegen 20% ofzo. Maud had dan ook de uitstraling van een deurmat.
Raar dat ze 24 doen, dat is nu toch helemaal niet op de Nederlandse TV? Of wel? Ik volg het nieuwe seizoen wel, maar niet op tv.quote:
Ik denk dat Rachel schitterende kippenvel ballads gaat zingen en dat spreekt mij dan weer veel meer aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet alleen om de stem. Als Lisa straks een cd maakt vol discostampers ga ik die echt niet kopen. Dan verwacht ik meer van een cd van Whatever. Hester kan alle kanten nog op maar zal weinig uptempo hebben denk ik.
A, dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
1 Jamal
2 Roan
3 Lisa
4 Whatever
5 Rachel (ik vond haar optreden matig)
6 Luigiano
7 Hester
haha ik dacht al, hij doet me aan iemand denken (naast Balkenende), maar 't is inderdaad net Arnie á la Pittige tijdenquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Rachel schitterende kippenvel ballads gaat zingen en dat spreekt mij dan weer veel meer aan.
Ik heb al optredens van Rachel gezien en ze heeft me altijd al weten te raken.
quote:
Whatever en Lucianoquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Whatever en Roan waren het slechtst vanavond.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die beentjes om elkaar heen vouwen bij de begroeting
Ik knalde een keer zowat tegen haar op in de Hema in Den Haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]!
Kim Holland lijkt me ook best een sympathiek mens eigenlijk.
Ik vond Whatever beter dan Hesterquote:
Lisa heeft absoluut de beste stem, ze is heel constant. Maar wat de jury zegt is wel waar, ze raakt je niet. Ze heft een soort barrière die waarschijnlijk ook veroorzaakt wordt door het feit dát ze zo'n ongelooflijk goede stem heeft. Ze moet echt nog heel veel groeien en het is bijna jammer dat haar stem zo goed is, want daardoor kan ze te makkelijk meeliften op de kracht van haar stem.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik denk dat ik toch nog altijd zonder oogkleppen redelijk kan inschatten dat Rachel en Lisa verreweg de beste stem hebben van dat hele zooitje bij elkaar.
Ik weet dat jullie Luigiano niet mogen, maar ik vond hem niet de slechtste. Roan en Hester vond ik minder.quote:
Denk dat als we dat hier zouden uitmaken ook zeker zo zou zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |