volgens mij krimpt hij elke weekquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe, en hij groeit elke week
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt wat over het niveau van de rest.
Philip Freriks en z'n freudiaanse versprekingen!
Jamal is echt mijn favoriet, ik snap ook echt niet dat niemand dat lijkt te zien. Precies wat Gordon zei en wat jij nu zegt, het is zo'n ontzettend heerlijk joch. Als mijn zoons zo goed lukken qua beleefdheid, innemendheid en vrolijkheid dan ben ik een gelukkig mens. Hij heeft iets heel ontroerends, dat je hem in de armen wil sluiten. En vanavond was ie ook echt goed, timing was super, dansen was te gek, net dat beetje humor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo echt he!!! Jamal is gewoon een heerlijk joch die je wil knuffelen en Luigiano is echt een kutjong die je alleen maar hard een trap onder zijn kleine kontje wil geven!
Vocaal heb ik haar beter gezien. Kwam niet zo goed uit de verf. Ze kan beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.
En dan zet jij mevrouw 'net zo veel uitstraling als een deurmat' Hester op 1quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef ranja het volgende:
iedereen krijgt toch steeds meer oog en oorkleppen op nu de favorieten duidelijker worden.
dus
1 Hester
2 Whatever
3 Rachel
Hesterquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat maakt Hester dan beter dan rachel bijvoorbeeld. Ik heb een foutloos optreden van Rachel gezien, zowel vocaal als showmatig.
wtf, zat je op de wc tijdens het optreden van Lisa?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef ranja het volgende:
iedereen krijgt toch steeds meer oog en oorkleppen op nu de favorieten duidelijker worden.
dus
1 Hester
2 Whatever
3 Rachel
Rachel zingt prima, heeft een perfecte show vergeleken bij de rest, maar gezien het gezeur van de jury steeds ben ik bang dat ze het niet haalt. De finale haalt ze wel, maar de winst......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
He he eindelijk een medestander!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Jamal is echt mijn favoriet, ik snap ook echt niet dat niemand dat lijkt te zien. Precies wat Gordon zei en wat jij nu zegt, het is zo'n ontzettend heerlijk joch. Als mijn zoons zo goed lukken qua beleefdheid, innemendheid en vrolijkheid dan ben ik een gelukkig mens. Hij heeft iets heel ontroerends, dat je hem in de armen wil sluiten. En vanavond was ie ook echt goed, timing was super, dansen was te gek, net dat beetje humor.
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Jamal is echt mijn favoriet, ik snap ook echt niet dat niemand dat lijkt te zien. Precies wat Gordon zei en wat jij nu zegt, het is zo'n ontzettend heerlijk joch. Als mijn zoons zo goed lukken qua beleefdheid, innemendheid en vrolijkheid dan ben ik een gelukkig mens. Hij heeft iets heel ontroerends, dat je hem in de armen wil sluiten. En vanavond was ie ook echt goed, timing was super, dansen was te gek, net dat beetje humor.
Luigiano daarentegen is echt mijn schrikbeeld. Typisch voorbeeld van alles wat er mis is met de jeugd van tegenwoordig. Lui, arrogant, brutaal, enorme zelfoverschatting, echt een rotjochie. Kan het kind wel slaan als ie met die ongelooflijk brutale Bijlmersmoel op de beeldbuis verschijnt.
Nou dit baseer je zeker niet op talentquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef ranja het volgende:
dus
1 Hester
2 Whatever
3 Rachel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |