quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
Die Jamal is zooooo veel sympathieker dan dat luie rotjoch van een Luigiano
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe, en hij groeit elke week
Luigiano deed pasgeleden Papa was a rolling stone. Je had het verschil moeten zien met Boris destijds. Dat was écht een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef Rekkie het volgende:
Zo die van Boris was destijds echt goed
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe, en hij groeit elke week
Kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luigiano deed pasgeleden Papa was a rolling stone. Je had het verschil moeten zien met Boris destijds. Dat was écht een wereld van verschil.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luigiano deed pasgeleden Papa was a rolling stone. Je had het verschil moeten zien met Boris destijds. Dat was écht een wereld van verschil.
mijn mening:quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rachel (goede zang en goede show)
2 - Lisa (goede zang, maar show wat minder)
3 - Jamal (redelijk gezongen, goede show)
4 - Roan
5 - Whatever
6 - Luigiano
7 - Hester
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop op luigiano en whatever op de krukken
Zo echt he!!! Jamal is gewoon een heerlijk joch die je wil knuffelen en Luigiano is echt een kutjong die je alleen maar hard een trap onder zijn kleine kontje wil geven!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
Die Jamal is zooooo veel sympathieker dan dat luie rotjoch van een Luigiano
Mja, de meeste big band-shows vielen achteraf toch een beetje tegen volgens mij....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
Hmmm nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het vanavond toch een beetje tegenvallen had meer van de Big Band show verwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |