Activia bevordert de stoelgang he?quote:

hij is laurens nietquote:

Dan was ik zeker van mijn stoel afgegledenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Roan had van mij dit nummer wel mogen zingen, Jamal heeft echt totaal niets wat ook maar een beetje sexy is.

Juist. Hij hoeft van mij niet naar huis nu, dit was leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Michellee het volgende:
Jamal is in ieder geval beter dan Luigi....

Paar nulletjes nog vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die versie van Boris is wel 100000000000000000000x beter inderdaad!

Dat wel ja, maar voor Jamal is het heel prima.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die versie van Boris is wel 100x beter inderdaad!

Ja, maar ben het straks alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Eerlijk is eerlijk: het was een goed optreden.

Er is geen volgende toch?quote:

Nee, dat nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je ook zo zappen naar White Chicks?

Het is ook een vies lekker nummer swaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Verschil idd. Maar Boris kijkt er wel vies bij

Ik bedoel maar. Niemand in deze competitie kan ook maar in de buurt van zijn schaduw staan qua zang en presentatie.quote:

Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Karina het volgende:
Gordon, overdrijf niet zo man, zo geweldig was het niet.

Ach, ik ben Rachel fan en vind dat ze een hele goede stem heeft en zag vanavond ook een prima show. Dus wat mij betreft is Rachel niet veel slechter dan Boris. Je kunt ze alleen niet echt vergelijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Niemand in deze competitie kan ook maar in de buurt van zijn schaduw staan qua zang en presentatie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |