SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
FussballNou en, dat is de Belgische competitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
FussballSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Het beste optreden van Lisa vind ik nog steeds de chorus line, toen ze Sass Jordan deed. Toch jammer dat ze misschien door Gordon steeds van die stampnummers doet. En nu ook weer. Ze deed het niet slecht maar met big band had het niet veel te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Dat zegt verder ook niemand toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjes
Het is een mix ja. Als je voor zang en show een eigen cijfer geeft en dan het gemiddelde, dan komen ze beide op ongeveer hetzelfde cijfer uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjes
Nee dus? En daarom mag het niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt verder ook niemand toch?
Oke, dat mag je veronderstelling zijn.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een mix ja. Als je voor zang en show een eigen cijfer geeft en dan het gemiddelde, dan komen ze beide op ongeveer hetzelfde cijfer uit.
Ze bedoelt eigenlijk dat ze er niet van af moet glijdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef patatmetfriet het volgende:
Hou je stoel vast? WHY?
Niet mee eens. Wel dat het geen topklasse is, maar ze hebben gewoon de x factor wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Whatever mag dan een 'totaalpakket' bieden, maar elk afzonderlijk deel daarvan ontstijgt niet dat Talentenjacht ergens in Brabant-niveau.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
Stacey luistert goed naar haar 'jongens'.
Zo, weten we het koosnaampje voor d'r eierstokken ook weer.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oke, dat mag je veronderstelling zijn.....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wel dat het geen topklasse is, maar ze hebben gewoon de x factor wel.
Is die op dan??!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je ook zo zappen naar White Chicks?
Activia bevordert de stoelgang he?quote:
hij is laurens nietquote:
Dan was ik zeker van mijn stoel afgegledenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Roan had van mij dit nummer wel mogen zingen, Jamal heeft echt totaal niets wat ook maar een beetje sexy is.
Juist. Hij hoeft van mij niet naar huis nu, dit was leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Michellee het volgende:
Jamal is in ieder geval beter dan Luigi....
Paar nulletjes nog vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die versie van Boris is wel 100000000000000000000x beter inderdaad!
Dat wel ja, maar voor Jamal is het heel prima.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die versie van Boris is wel 100x beter inderdaad!
Ja, maar ben het straks alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Eerlijk is eerlijk: het was een goed optreden.
Er is geen volgende toch?quote:
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je ook zo zappen naar White Chicks?
Het is ook een vies lekker nummer swaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Verschil idd. Maar Boris kijkt er wel vies bij
Ik bedoel maar. Niemand in deze competitie kan ook maar in de buurt van zijn schaduw staan qua zang en presentatie.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Karina het volgende:
Gordon, overdrijf niet zo man, zo geweldig was het niet.
Ach, ik ben Rachel fan en vind dat ze een hele goede stem heeft en zag vanavond ook een prima show. Dus wat mij betreft is Rachel niet veel slechter dan Boris. Je kunt ze alleen niet echt vergelijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Niemand in deze competitie kan ook maar in de buurt van zijn schaduw staan qua zang en presentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |