Ik vind krezip wel beter geworden door de jaren hoor ...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef UltraR het volgende:
1. Jamal
2. Hester (zong goed, tekst vergeten is geen reden om haar gelijk onderaan te zetten)
3. Lisa
4. Rachel
5. Roan
6. Luigiano
7. Whatever (fantastisch in het krezip/twarres genre. Daarbuiten matig.)
Ik vind krezip en twarres fantastisch. Waar lees je dat ik ze slecht vind. Ik vind Whatever in dat genre ook fantastisch. Maar ze zijn alleen daarin goed, in andere genres niet, en dat maakt ze te beperkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind krezip wel beter geworden door de jaren hoor ...
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik bel met mijn vriend elke week 1 keer, we hebben tot nu toe nog geen twee keer op dezelfde gestemd, en zo zijn er nog veel meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef ranja het volgende:
Wie er uit gaat of in de sing-off zitten wordt echt niet alleen bepaald door vanavond![]()
Iedereen is wel zo bekend dat weinig mensen meer zullen switchen van stem. Alleen degenen die eerder op Rev n Ros stemden moeten wel (of stoppen met stemmen).
Dus denk ik nog steeds dat de boys van Stacey op de kruk komen.
Helemaal mee eens, stom gedoe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
ik vind de TV kantine echt verschrikkelijk
ik denk dus dat dat wel meevalt. Zeker bij de mensen die niet 1 stem per avond doen maar er een halve telefoonkaart doorheen jagen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
en zo zijn er nog veel meer.
elke minuut dat het duurt is er al een te lang.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Hoe lang kan dat vreselijk slechte programma uitlopen??
Ja, maar dat zijn waarschijnlijk de vrienden/familie van degenen die er in staan.. Ik denk dat er weinig mensen zijn die meer dan 2/3 keer bellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
ik denk dus dat dat wel meevalt. Zeker bij de mensen die niet 1 stem per avond doen maar er een halve telefoonkaart doorheen jagen.
Dat mocht ze willuquote:
ik vind het programma zelf al 1 grote blooperquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef jahmekya het volgende:
Die blooper van Kim Holland en Irene aan het eind was het leukste van de uitzending.....
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Weer gelachen om TV kantine. Heerlijk over the top allemaal
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef jahmekya het volgende:
Die blooper van Kim Holland en Irene aan het eind was het leukste van de uitzending.....
die vent van mij ligt ook steeds in een deuk.. ik snap echt neit waarom..quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindt
Denk ik ook ja. Hester moet er maar uit vanavond. Gewoon géén uitstraling en geen show. Staat voor zichzelf te zingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef Shitney het volgende:
Rachel moet uiteraard winnen als dit een echte zoektocht naar een artiest zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |