elke minuut dat het duurt is er al een te lang.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Hoe lang kan dat vreselijk slechte programma uitlopen??

Ja, maar dat zijn waarschijnlijk de vrienden/familie van degenen die er in staan.. Ik denk dat er weinig mensen zijn die meer dan 2/3 keer bellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
ik denk dus dat dat wel meevalt. Zeker bij de mensen die niet 1 stem per avond doen maar er een halve telefoonkaart doorheen jagen.
 .
 .

?
 ?

Dat mocht ze willuquote:

ik vind het programma zelf al 1 grote blooperquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef jahmekya het volgende:
Die blooper van Kim Holland en Irene aan het eind was het leukste van de uitzending.....

o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Weer gelachen om TV kantine. Heerlijk over the top allemaal

quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef jahmekya het volgende:
Die blooper van Kim Holland en Irene aan het eind was het leukste van de uitzending.....

die vent van mij ligt ook steeds in een deuk.. ik snap echt neit waarom..quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindt

Denk ik ook ja. Hester moet er maar uit vanavond. Gewoon géén uitstraling en geen show. Staat voor zichzelf te zingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef Shitney het volgende:
Rachel moet uiteraard winnen als dit een echte zoektocht naar een artiest zou zijn.

Roeltje!!
 Roeltje!!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |