Heb je de TT van het vorige topic gezien?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef cyclechick het volgende:
Heb maar 1 blauwe plek, en gaat allemaal goed![]()
Waar heb je je parfummetje dan wel gesprietst?
Je doet het expres, biatchquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef kwakveense het volgende:
haha ik heb een abonnemet op de een-na-lapo de afgelopen paar topics.
+1 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit mijn fotoboek.
Zo lullig ben ik dan ook wel weer nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit mijn fotoboek.
Nee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je de TT van het vorige topic gezien?.
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ookal was ik zo vroeg wakker, tis bijna 10 uur en ik heb nog niets aan de studie gedaan!
Aan het werk dus maar....
Ik heb m'n notebook al wel geopend, dat is al heel wat....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagen
Ik was ook echt heel goed bezig. Maar toen moest ik even bijkletsen met mijn collega, en toen kwam onze boekhandelaar binnenvallen en die was blij me weer eens te zien en toen ging ik Fok checken en en en....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagen
Wat een chaotisch lijstjequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Lijstje:
O: 3 afbakbroodjes met wat belegsels
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel
D: BBQ
T: vanalles
T: vanalles
T: pannenkoeken
O: geen idee
T: geen idee
L: geen idee
etc.
Komende nacht slaap ik niet, omdat ik dan ergens op een kruispunt in 's Heerenberg het verkeer sta te regelenVoor eten enzo wordt gezorgd, maar heb dus géén idee
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Komende nacht slaap ik niet, omdat ik dan ergens op een kruispunt in 's Heerenberg het verkeer sta te regelenVoor eten enzo wordt gezorgd, maar heb dus géén idee
Want in het weekend bestaan er geen lijstjes? Overigens is morgen pas officeel weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag geen lijstje, het is weekend
Mijn O was twee geroosterde boterhammen met jam.
Voor mij niet neequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want in het weekend bestaan er geen lijstjes? Overigens is morgen pas officeel weekend
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb al een spreekbeurt met een onvoldoende beloond, een paragraaf economie uitgelegd, een biologietoets nagekeken en vier ouders gemaild. Nu zijn de kientjes allemaal braaf aan het werk en mag juf even fok!ken.
Komt de Batavierenrace langs!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?
Zit je lekker aan je ochtendritueel?quote:
Ik heb niet van die lange benenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef AKnynke het volgende:
jongens, willen jullie mij schoppen als je me hier voor 12 uur weer ziet? Ik moet nu echt echt echt aan het werk!
Goedzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend zei mijn weegschaal die altijd een kilo te veel aangeeft 59,9! Eindelijk die 6 weg...
Oh jaaaaaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
En we hebben een jarige in de reeks?
www.batavierenrace.nlquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?
'Alles' aan heel vervelende kindjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Eeeh, welk vak geef jij als daar spreekbeurten, economie én biologie bij komt kijken??
Die heb ik al eens gepost voor iemand anders.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Goodbye! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Fotoooooooo!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
Bijna weekend he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie toch, wat een ongepast verzoek. Tut tut tut.
Dat.. Dat - dat was prachtig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Goodbye! Van harte, dochter! *pinkt traantje weg*
Heppy bursssssssdeej toe joeeeeeeeeeee
Heppy bursdeeejjjj toe joeeeeeeeeeeee
Heppy bursdeejjjjjjj Goodbyeeeeeeeeeeeeee
Heppy bursdeeeeeeeeej toe joeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[ afbeelding ]
maar wel een beetje valsquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat.. Dat - dat was prachtig!*pinkt traantje weg*
Dat zijn onduidelijke eenheden, ColdFeet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
Verder: lijst! Vandaag streef ik naar ultieme braafheid
O: 2 eitjes
T: bakje magere yoghurt
T: wat dropjes
S: zwemmen
L: leftover salade met wat hummus
T: 2 kiwi's
T; handje amandelen
S: hardlopen (als mijn knie een beetje OK voelt, tenminste)
D: fajita's
T: glas rode wijn, iets te knabbelen
Ik heb de blauwe aan waar psychiater uil aan de chicken vraagt 'So why did you cross the road?'quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
woohoo! mn salaris is er en nu kan ik eindelijk naar de kapper - jeej! woensdag al! eindelijk weer model in de uitgegroeide bende die nu op mn hoofd zit.
dat, en ik heb mn threadless tshirt aan, de roze emt een vliegende olifant. blij meisje is.
Threadless shirts? *google't*quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
woohoo! mn salaris is er en nu kan ik eindelijk naar de kapper - jeej! woensdag al! eindelijk weer model in de uitgegroeide bende die nu op mn hoofd zit.
dat, en ik heb mn threadless tshirt aan, de roze emt een vliegende olifant. blij meisje is.
Hihi die is leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb de blauwe aan waar psychiater uil aan de chicken vraagt 'So why did you cross the road?'
[ afbeelding ]
Het is een hoax volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef ElisaB het volgende:
Welke lesbo's zijn er ongelukkig en waarom
Dat is mooi k%/&t dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al teruggebeld door de directeur, geen toestemming voor de lange vakantie.
Jammer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Foto?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
Ik mag geen shirts meer kopen van mezelf. Ik heb er drie van DesignByHumans en die draag ik alledrie niet. Eentje omdat ie al verwassen is en de andere twee niet omdat ik vind dat het meer iets is voor een jonger iemandIk heb er wel nog tegoed openstaan geloof ik (verkeerd geleverd iets enzo).
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
Ik mag geen shirts meer kopen van mezelf. Ik heb er drie van DesignByHumans en die draag ik alledrie niet. Eentje omdat ie al verwassen is en de andere twee niet omdat ik vind dat het meer iets is voor een jonger iemandIk heb er wel nog tegoed openstaan geloof ik (verkeerd geleverd iets enzo).
Geen vakantie.quote:
Ahw, wat balenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
OOO wat vervelend!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.pngquote:
Heb je hem ook in die kleur besteld?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is met die shirts, ze flatteren me gewoon niet. Ik voel me er ongelukkig in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......
Alhoewel: het is een hele tijd geleden dat ik een rompertje aanhad.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Awww, wat kut zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van allebei een S.quote:
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.png
Is echt heel erg felrood in het echt
Deze http://www.designbyhumans(...)etail.png?1234165662
maar dan de vrouwen versie. De "ogen" van het hoofd zitten precies ter hoogte van m'n boobz![]()
Bij mij zitten de shirts ook niet mooi, de hals is heel strak enzo. En ze zijn echt heel erg lang.
Bam bam en Pebblesquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Miss_S het volgende:
Toen ik die jurkjes heb gekocht heb ik ook nog een tshirtje van de flintstones gekochtmet die twee kindjes.
Misschien beetje kinderachtig maar ik vond het te leuken mooie kleur.
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tof![]()
Ik zoek juist extra lange slim fit T-shirts want die vallen mooi op mn jeans
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag avontuurlijk doenNormaal doe ik met zwemmen 2x schoolslag, 6x crawl, en dat dan 8x. Vandaag ga ik 2x schoolslag, 8x crawl doen
Kijken of ik dat 6 of 7x volhoud
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 weken zou wel kunnen, maar dan gaat peru / bolivia dus niet door.
expres juist daarom doe ik het wél... een roze olifantje op en ín het tshirt... ik ben wel van de zelfspotquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik zou van m'n leven geen roze vliegend olifantje aantrekken
Allemaal leuk en aardig en ik snap de verwijzing wel, maar ik zou bang zijn dat mensen denken dat ik het draag omdat ik zelf een roze olifantje ben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger-
Ik ga tegenwoordig naar een ander zwembad, dat wat duurder is. Daar is het altijd rustig - 10 banen met 3-5 mensen per baan in de lunchpauze, goed te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Niet per se. En zeker niet in ieder seizoen! Het hangt maar net van je baan af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?
Dacht ik? Of niet?
Ik neem nooit drie weken achteréén, maar op zich zou het wel moeten mogen toch?
Zuivel, vis en vlees. Is niks mis mee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst eten.
calcium, gelukshormoontjes, eiwitten, omega-zoveel, kinderworst en een soort van groente.... het kan ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.
Ben je gek, zulk nieuws moet je van de daken schreeuwen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentimentquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentiment
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.
Blijft toch altijd een beetje gokken helaasquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijken. Moet je wel ff omrekenen, maar daar zijn genoeg dingetjes voor te vinden op da internetz.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!
Voor een rol cellofaan terwijl de Hema op 10 minuten lopen is?quote:
Dacht dat je voor iedereen taart ging bestellen, genoeg te vieren dacht ik zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een rol cellofaan terwijl de Hema op 10 minuten lopen is?. Ik trek wel andere schoenen aan.
Ik heb ergens gelezen dat je lichaam dat vanzelf zou reguleren, dat je dus alleen trek hebt in dingen die goed zjin voor je. Nou, ik geloof er niets van! Ik heb inderdaad bovenmatig veel zin in zoet, en licht brood met jam gaat er goed in. Da's eigenlijk mijn standaardlunch voor onderweg. Kippensoep lukt ook prima, maar die eet ik nu uit blik. Als ik verhuisd ben ga ik wel zelf soep maken, dan is het gewoon gezond. De laatste tijd lukt het ook weer om fruit te eten, dus ik eet regelmatig aardbeien met yoghurt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Laureline het volgende:
Claudia! Dat even zo tussen de regels door vermeldenGefeliciteerd!
![]()
Mijn 'dieet' tijdens de zwangerschap van onbeperkte hoeveelheden tompoezen zal ik je maar niet aanraden, maar heb je niet veel meer trek in zoet dan in vet (pindakaas)? Jam op brood oid?
Dik 3 maanden nu.quote:
Zo erg? Zo'n dag had ik woensdag, gelukkig kon ik de middag vrij nemen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Feli aan mezelf dat ik nog steeds wakker ben en nog geen collega vermoord heb
Dat zien we graag!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm ja, ik heb net een schattig wikkelrokje gekocht, knielang zo'n beetje. Je kunt er net mee zitten, maar fietsen is een heuse ondergoedparade
Leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nu deze aan:
[ afbeelding ]
Kleur is valer in het echt
Om die reden koop ik dus ook geen wikkelrokjes/jurkjes. Ik heb 1 geweldige wikkeljurk, maar die waait zo open vanaf mijn kruis en met lekker weer heb ik geen zin om een legging eronder aan te doen. Meestal zet ik de jurk maar vast met een klein veiligheidsspeldjequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm ja, ik heb net een schattig wikkelrokje gekocht, knielang zo'n beetje. Je kunt er net mee zitten, maar fietsen is een heuse ondergoedparade
Afijn, ik ga mij haasten richting zwembad
Ik geloof ook niets van die zelfregulatie, net als dat zogenaamde vermogen bij kinderen. Als je die alleen laat eten wat ze lekker vinden, heb je een menu bestaande uit vla, wokkels, chocoladetaart en lolly's.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat je lichaam dat vanzelf zou reguleren, dat je dus alleen trek hebt in dingen die goed zjin voor je. Nou, ik geloof er niets van! Ik heb inderdaad bovenmatig veel zin in zoet, en licht brood met jam gaat er goed in. Da's eigenlijk mijn standaardlunch voor onderweg. Kippensoep lukt ook prima, maar die eet ik nu uit blik. Als ik verhuisd ben ga ik wel zelf soep maken, dan is het gewoon gezond. De laatste tijd lukt het ook weer om fruit te eten, dus ik eet regelmatig aardbeien met yoghurt.
Waar ik écht geen zin in heb zijn groentes.Avondeten is lastig. Ik heb nog steeds niet ontdekt wat voor gezonds ik aan het einde van de dag kan eten.
Waar ik verder zin in heb verandert met de dag. Ik heb hier een kast vol met voedingsmiddelen staan die ik in een bepaalde fase lekker vond. Mijn lief kocht dan meteen een tas vol in, en na een dag of 2 had ik er geen zin meer in.
Ik heb zo'n klein shortbroekje wat ik daaronder doe: probleem opgelost!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Om die reden koop ik dus ook geen wikkelrokjes/jurkjes. Ik heb 1 geweldige wikkeljurk, maar die waait zo open vanaf mijn kruis en met lekker weer heb ik geen zin om een legging eronder aan te doen. Meestal zet ik de jurk maar vast met een klein veiligheidsspeldje
Formaat fietsbroek of echt een hotpants?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein shortbroekje wat ik daaronder doe: probleem opgelost!
Dat is nu het idee inderdaad. We zijn vorig jaar ook niet geweest ivm aanschaf huis, dus we willen er wel écht ff uit. Maar plan is dus nu juni en dan vanaf nu sparen sparen sparen. Het komt dan eigenlijk ook wel íetsjes beter uit, omdat de auto op z'n eind loopt en onze spaargelden (in ieder geval het mijne) net weer een beetje aangevuld waren na de verhuizing.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef neen het volgende:
En geen lange vakantie? Misschien een idee om even kort te gaan en voor volgend jaar veel dagen op te sparen? er zit écht geen langere vakantie in, in kader van de kredietcrisis ofzo
Tussenin! Fietsbroeken vind ik onflatteus qua lengte en hotpants: dan schiet het z'n doel voorbij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Formaat fietsbroek of echt een hotpants?
Dat jurkje is bij mij echt heel erg nauw aansluitend () maar ik moet er dus niks onder aantrekken wat ook maar een beetje in mijn vel/vet deukt.
Goed punt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef Chicolate het volgende:
En kan die upskirt onder een spoiler, ik zit in de uni en er kunnen mensen meekijken op mijn scherm.
[..]
Hihi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:50 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Feli Claudia! Wat vreselijk leuk!
Kaas!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zien we graag!![]()
[ afbeelding ]
Mouse!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Gegroet!
Hebbikwa gemist? Ik meen uit jullie reacties op te maken dat Claudia zwanger is? Zo ja, gefeliciteeeerd!!!
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
waar is het leuk om (alleen)heen te gaan met koninginnenacht in amsterdam? Ben er nog nooit geweest..
Naar Den Haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
waar is het leuk om (alleen)heen te gaan met koninginnenacht in amsterdam? Ben er nog nooit geweest..
Waar is de BF?? Ik weet zelf ook nog niet waar ik heenga, maar op de Noordermarkt vind ik het altijd wel gezellig......quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?
Haaaai!quote:
Oh joh warm? Je was toch in Manchester ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haaaai!
Warm!! En vermoeiend. Ik kon niet meer op mijn benen staan vanochtendik was een beetje ziekig (knallende koppijn en verhoging) gisterochtend dus dat heeft me de rest van de dag dwars gezeten.
Hoe is het met de Kaasmobiel?!?!?!
In een leuk feestje. O omdat iedereen altijd met z'n vriendengroep gaat incl de bf omdat dat traditie is. En op een of andere manier hoor ik dan niet in die speciale vriendogroep en ik wil ook wel een keer koninginnenacht meemaken..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?
Mr Gala? Waarom gaan jullie niet samen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar is de BF?? Ik weet zelf ook nog niet waar ik heenga, maar op de Noordermarkt vind ik het altijd wel gezellig......
Jah, leukquote:
Ik bedoel dus PF en Coquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mr Gala? Waarom gaan jullie niet samen?
PM me maar, I'm boredquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
sterkte muis, ik ga weer aan het werk. Is hier iemand beter dan ik in spelling en gramatica (iedereen ongeveer) en wil je dan naar ong 5 pagina's analyse kijken? Ik word namelijk voor 30% beoordeeld op spelling etc
Ik heb ooit een dikke pornofilm gedownload op het werk. Geheel per ongeluk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:16 schreef kwakveense het volgende:
even een post op deze pagina. hij blijft m openen net met de upskirt van kaasdie m niet weggedit heeft en het is geen plaatje voor @ work...
Ja, gruwelijk, die menigtes. Ik hoor het gedreun wel vanuit ons huisquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah, leukIedereen dronken, alle trams overvol, en enorme mensenmassa's voor middelmatige bands
Toll!
Ik ga dit jaar natuurlijk Koninginnedag mislopenMisschien gaan we de 30e 's avonds al wel naar NL; 1 mei is er een bruiloft van vrienden. En hé, dat is dus wel een vrij dag in België
dat is een béétje overdreven van opa. maar in principe mag hij natuurlijk ook niet op de stoep fietsen, ook niet als het opgebroken isquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Moest drie AH's af voor ik er één vond waar ze citroenijsjes hadden.
Mark was net in de stad en op een bepaald stuk is de straat opgebroken. Dus fietste hij over de stoep. Was er een oude man van een jaar of 70 die hem de weg versperde en hem bij z'n arm pakte: "Stappen we even af?!". En Mark zo van: "Nee, waarom?". En die man: "Of moet ik m'n mes pakken?" WTF!. Toen kreeg opa een duw en fietste Mark fijn verder
. Maar niet normaal zeg...
En nu ga ik met m'n welverdiende citroenijsje op het balkon zitten.
Moraalridderquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is een béétje overdreven van opa. maar in principe mag hij natuurlijk ook niet op de stoep fietsen, ook niet als het opgebroken is![]()
nee, ik fiets zelf ook op de stoepquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moraalridder.
Trek jij ook je mes als je een op-de-stoep-fietsert tegen komt?.
Die man had hem stevig bij z'n arm vast hč.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het ook niet helemaal normaal om 'm dan te duwen
Maar ach ja, van die irritante mensen... Is me in Delft ook vaak gebeurd, het hele centrum is eenrichtingsverkeer.
Thank you! Ik heb je meteen gemailt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:16 schreef Syrena het volgende:
Ik heb jou al gePMd, net ontdekt dat dat kan door op het envelopje in je post te klikkenNieuwe skilzz yo.
Ik voel me net een kleuter, met mijn voorkeur voor snoep, koek en boterhamworst! Juist die dingen die ik altijd zo lekker vind omdat ze een 'pure' smaak hebben gaan er niet meer in. Noten bijvoorbeeld. Ik heb nog een halve kast vol staan.quote:
Ik ga keihard terugkrijgen wat ik mijn ouders heb aangedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:57 schreef Laureline het volgende:
Groente eten misschien proberen op de kindermanier (kan je alvast wennen aan de komende 12 jaar), in soepen en omeletjes?
De textuur van bijv. broccolisoep staat me erg tegen. En ik kan ei niet meer verdragen.quote:Courgettesoep, paprikasoep, pompoensoep (zoet!), spinazieomelet, thais goentenomelet? Er moet toch wat gezonds in voor de kleine, of nee, eigenlijk meer voor jezelf, anders onttrekt het kind gewoon alle nuttige stoffen aan jouw lichaam. Hoe jij dat verder overleeft zal ze worst wezen, die roofdieren!
Vervelend he die vegetariërsquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
inspiratieloos!
Morgen komen er zes man bij me eten, en ik heb geen idee wat ik moet maken. En al helemaal niet omdat het vegetarisch moet zijn. Zat eerst te denken aan een tonijn-aardappel-sperciebonen salade met sinaasappel pesto dressing, maar daar zit natuurlijk tonijn in.
iemand idee;s?
Daar pas jij dan toch helemaal bijquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef P.F het volgende:
omdat hij met z'n speciale vriendengroep gaat.
gerechten die mn italiaanse huisgenoot maakte:quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
inspiratieloos!
Morgen komen er zes man bij me eten, en ik heb geen idee wat ik moet maken. En al helemaal niet omdat het vegetarisch moet zijn. Zat eerst te denken aan een tonijn-aardappel-sperciebonen salade met sinaasappel pesto dressing, maar daar zit natuurlijk tonijn in.
iemand idee;s?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Thank you! Ik heb je meteen gemailt! gemaild!
Ik heb het mailtje echt tien keer overgekeken op domme spelfouten![]()
Nou hij momepelde iets over "boys night out" en "traditie"quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar pas jij dan toch helemaal bijjij bent een super speciale vriend van hem
Ik ga nergens koninginnedag of nacht vieren, ookal wil mijn vriend dat wel elk jaar. Maar vorig jaar zaten we in Parijs en nu zijn we dus ook op vakantie, mijn neefjes komen die dag waarschijnlijk wel langs
Echt weer een typisch voorbeeld van de hint niet snappen hequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou hij momepelde iets over "boys night out" en "traditie"
Maar die traditie was vorig jaar voor het eerst
En volgens hem is Koninginnedag toch leuker dan Koninginnenacht.. En daar was ik het niet mee eens.
"Ze gingen gewoon de stad in"of zo. Ik vind het maar stom!
Dus toen zei ik: Oké dan ga je toch leuk met die vriend. Ga ik wel huiswerk maken of zo.
Dus hij: Oke
Aaaargh
Ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:39 schreef kwakveense het volgende:
www.threadless.com
en de foto komt eraan...
Ehhhh??quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor het is met een t
Het is namelijk een Engels woord..
Nou ja het was meer dan een hint. Dus ik: O dus boys night out wil zeggen dat je zegt dat ik niet mee mag??quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt weer een typisch voorbeeld van de hint niet snappen he
Wel jammer.....
Engelse worden in het Nederlands zijn met een t?quote:
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=mailenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon allemaal op z'n Nederlands vervoegd! En Word zegt wel meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Engelse worden in het Nederlands zijn met een t?
Hmmmmmm mijn internetspellingscheck is het met mij eens maar Word niet!
Word is het juist met jullie eens?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon allemaal op z'n Nederlands vervoegd! En Word zegt wel meer
sorry PF zo simpel is die regel nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Engelse werkwoorden volgen dus gewoon de Nederlandse regels: eindigt de stam op een niet stemhebbende medeklinker (p-t-k-ch-s-x(=ks) --> t kofschip) dan verbuig je het met een "t"quote:Engelse werkwoorden die ook in het Nederlands gebruikt worden, krijgen Nederlandse eigenschappen: de uitgangen komen overeen met die van gewone Nederlandse werkwoorden, en er kan ge- voor staan in het voltooid deelwoord. Daarom is het niet faxed of gefaxed, maar gefaxt, en kun je het hebben over gefaxte documenten.
Gefaxt is trouwens met een t omdat de laatste letter van de stam van faxen, de x, een van de medeklinkers in het woord kofschiptaxietje is (in het Witte Boekje de opvolger van de fameuze regel van 't kofschip). Daarom krijgen bijvoorbeeld ook mixen en relaxen een t in de vervoeging: hij relaxte, de dj mixte, gerelaxt, gemixt.
Je kunt de juiste letter aan het eind van het voltooid deelwoord overigens al horen aan de gewone verleden tijd: in faxte hoor je -te, en diezelfde t zit ook in gefaxt.
De visboer is een goed plan. Moet ik er alleen eerst één vinden die Nederlands spreekt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia: 'vers'-gerookte vis mag bij mijn weten wel, vraag je visboer eens wat hij zoal in de aanbieding heeft?
En kaas, krijg je dat weg?
ik onwijs veel moeite doen om netjes een bron te vinden enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wist het
En kwakkiepopje, dat hadden we al bedacht, lekkere spuit elf
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik onwijs veel moeite doen om netjes een bron te vinden enzo(en volgens mij begreep PF je niet helemaal hoor. PF: als je t op zn nederlands verbuigt dan krijgt t JUIST geen t maar een d! )
en ik was fotos aan t uploaden voor je. ondankbaar sujet.
ik weet dat iedereen er een hekel aan heeft, maar ik ga écht nog niet in april met de benen bloot. te wit, te koud. bovendien heb ik echt hele lelijke benen.... ik vind veel rokjes ook veel te bloot staan zonder legging, ik vind t dan gewoon niet leuk stana bij mij, deze gaat wel, hierin zie je mn knieen niet...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Het is idd een leuk kleurtje bij je!
Ik vind alleen leggings icm rokjes nog steeds niet tofDoe die beentjes bloot, man
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Die kleur staat je inderdaad leuk Kwak!
Troost je: mijn benen zijn ook niet mijn best featurequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik weet dat iedereen er een hekel aan heeft, maar ik ga écht nog niet in april met de benen bloot. te wit, te koud. bovendien heb ik echt hele lelijke benen.... ik vind veel rokjes ook veel te bloot staan zonder legging, ik vind t dan gewoon niet leuk stana bij mij, deze gaat wel, hierin zie je mn knieen niet...
't Kofschip?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vroeger ook ooit de regel geleerd dat alle werkwoorden die uit het Engels komen een t krijgen, bijv. gestresst. Maar dat zal dan inmiddels wel weer veranderd zijn...
Tja, wij leerden dus dat woorden die uit het Engels komen daar een uitzondering op waren, in de brugklas in elk geval. Dat zal dan wel een heel tijdelijke regel zijn geweest want ik vind het kofschip ook een stuk logischer.quote:
Als ik jou tegenkom moet je niet raar opkijken als ik meteen op een stoel ga staan oké?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
okay
een LOLkwak! "PLZ dont critisize my tshirtz and cloz mkai?" nu snap ik mijn aantrrekkingskracht op lange mannen. ik ben cute als ik omhoog kijk!
i know, niemand hier. dit rokje durf ik als t warmer weer is (en mn benen glad geschoren zijn) ook wel leggingloos aan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
kwak ik snap heus wel dat het normaal met een d moet
leuk rokje, ik vind dik niet automatisch onflatteus! Staat leuk alleen ben ik geen fan van leggings.
Zwart doet denk ik heel erg af aan de kleurquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
cf: nee denk het niet. Tenzij met een zwart vestje of zo..
Pashmina of stola erbij, Gerbera in je haar. Gerbera van te voren platspuiten met haarlak (waterdicht spray voor schoenen zal ook wel werken), zodat 'ie niet te snel verlept.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben: volgende week bruiloft. Ik heb een pracht, jurkje liggen, knielang, onderjurkding met erover kant-achtig. Het is alleen champagne-crčmeachtig. Wat vinden jullie: kan dat? Met een grote gekleurde nepbloem en bijpassende oorbellen en nog te kopen gekleurde schoenen?
Geen wit dragen naar een bruiloft jeweetsquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen CF?Als je het wat opfleurt zeker.
is dat niet in verwarring met de regel die geskatet voorschrijft (engelse ww op -te krijgen een extra t dus in hun voltooid deelwoord)?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vroeger ook ooit de regel geleerd dat alle werkwoorden die uit het Engels komen een t krijgen, bijv. gestresst. Maar dat zal dan inmiddels wel weer veranderd zijn...
Goed idee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Pashmina of stola erbij, Gerbera in je haar. Gerbera van te voren platspuiten met haarlak (waterdicht spray voor schoenen zal ook wel werken), zodat 'ie niet te snel verlept.
Champagne is niet wit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen wit dragen naar een bruiloft jeweets
Ik weet overigens dat de bruid echt een heel erg bruidige jurk heeft, met een hoepel enzo. ik denk wel wit.
Waarom zou dat in verwarring zijn? Die regel heb ik nooit begrepen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is dat niet in verwarring met de regel die geskatet voorschrijft (engelse ww op -te krijgen een extra t dus in hun voltooid deelwoord)?
Neequote:
nou ja dat is het enige dat ik ooit geleerd heb over "t"s in engelse werkwoorden, in het kader van de nieuwe spelling, en ik ben een paar jaar ouder dan jij dacht ik, kan me ook geen andere "oudere" regel herinneren...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou dat in verwarring zijn? Die regel heb ik nooit begrepen...
Hehe. Is het echt zo saai daar??quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Syrena het volgende:
Hoera, het is zomaar ineens 16.27Dankzij de nasimaaltijd van PF
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Is hier iemand die even een Frans mailtje voor me kan vertalen? (mijn Frans is niet goed genoeg).
Van iemand die op vakantie gaat naar Frankrijk en mij wil plagen met een Frans mailtje, terwijl ze weet dat mijn Frans niet goed genoeg is. Grrrr!quote:
Ik had niet zoveel zin meer in het werk dat nog lagquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Is het echt zo saai daar??
Ik heb nog wel meer huiswerk hoor!
Haar Frans ook niet trouwens!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van iemand die op vakantie gaat naar Frankrijk en mij wil plagen met een Frans mailtje, terwijl ze weet dat mijn Frans niet goed genoeg is. Grrrr!
Heb hem al even naar Conleche gepmd!
Nog 5 minuutjes!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel zin meer in het werk dat nog lagDat doe ik maandagmorgen wel, kan ik doorwerken.
Oh, ik wil ook een rokje en slippers aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:. Lekker weer zeg! In dat jurkje wat ik laatst postte en op slippertjes de stad ingeweest, heerlijk!
Het jurkje heb ik gemist maar ik ben wel jaloers op je.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:. Lekker weer zeg! In dat jurkje wat ik laatst postte en op slippertjes de stad ingeweest, heerlijk!
Mijn huiswerk? Tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel zin meer in het werk dat nog lagDat doe ik maandagmorgen wel, kan ik doorwerken.
Weinig ik had 9 dollar verzendkosten voor 2 shirtjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IkMoet
Werken
Zitten leuke shirtjes tussen zeg! Zondagmiddag eens even wat bestellen. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |