Heb je hem ook in die kleur besteld?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is met die shirts, ze flatteren me gewoon niet. Ik voel me er ongelukkig in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......
Alhoewel: het is een hele tijd geleden dat ik een rompertje aanhad.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Awww, wat kut zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al teruggebeld door de directeur, geen toestemming voor de lange vakantie.
Ik heb van allebei een S.quote:
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.png
Is echt heel erg felrood in het echt
Deze http://www.designbyhumans(...)etail.png?1234165662
maar dan de vrouwen versie. De "ogen" van het hoofd zitten precies ter hoogte van m'n boobz![]()
Bij mij zitten de shirts ook niet mooi, de hals is heel strak enzo. En ze zijn echt heel erg lang.
Bam bam en Pebblesquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Miss_S het volgende:
Toen ik die jurkjes heb gekocht heb ik ook nog een tshirtje van de flintstones gekochtmet die twee kindjes.
Misschien beetje kinderachtig maar ik vond het te leuken mooie kleur.
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tof![]()
Ik zoek juist extra lange slim fit T-shirts want die vallen mooi op mn jeans
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag avontuurlijk doenNormaal doe ik met zwemmen 2x schoolslag, 6x crawl, en dat dan 8x. Vandaag ga ik 2x schoolslag, 8x crawl doen
Kijken of ik dat 6 of 7x volhoud
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 weken zou wel kunnen, maar dan gaat peru / bolivia dus niet door.
expres juist daarom doe ik het wél... een roze olifantje op en ín het tshirt... ik ben wel van de zelfspotquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik zou van m'n leven geen roze vliegend olifantje aantrekken
Allemaal leuk en aardig en ik snap de verwijzing wel, maar ik zou bang zijn dat mensen denken dat ik het draag omdat ik zelf een roze olifantje ben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger-
Ik ga tegenwoordig naar een ander zwembad, dat wat duurder is. Daar is het altijd rustig - 10 banen met 3-5 mensen per baan in de lunchpauze, goed te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Niet per se. En zeker niet in ieder seizoen! Het hangt maar net van je baan af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?
Dacht ik? Of niet?
Ik neem nooit drie weken achteréén, maar op zich zou het wel moeten mogen toch?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Zuivel, vis en vlees. Is niks mis mee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst eten.
calcium, gelukshormoontjes, eiwitten, omega-zoveel, kinderworst en een soort van groente.... het kan ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.
Ben je gek, zulk nieuws moet je van de daken schreeuwen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentimentquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentiment
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.
Blijft toch altijd een beetje gokken helaasquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijken. Moet je wel ff omrekenen, maar daar zijn genoeg dingetjes voor te vinden op da internetz.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |