'Alles' aan heel vervelende kindjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Eeeh, welk vak geef jij als daar spreekbeurten, economie én biologie bij komt kijken??
Die heb ik al eens gepost voor iemand anders.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Goodbye! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Fotoooooooo!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
Bijna weekend he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie toch, wat een ongepast verzoek. Tut tut tut.
Dat.. Dat - dat was prachtig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Goodbye! Van harte, dochter! *pinkt traantje weg*
Heppy bursssssssdeej toe joeeeeeeeeeee
Heppy bursdeeejjjj toe joeeeeeeeeeeee
Heppy bursdeejjjjjjj Goodbyeeeeeeeeeeeeee
Heppy bursdeeeeeeeeej toe joeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[ afbeelding ]
maar wel een beetje valsquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat.. Dat - dat was prachtig!*pinkt traantje weg*
Dat zijn onduidelijke eenheden, ColdFeet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
Verder: lijst! Vandaag streef ik naar ultieme braafheid
O: 2 eitjes
T: bakje magere yoghurt
T: wat dropjes
S: zwemmen
L: leftover salade met wat hummus
T: 2 kiwi's
T; handje amandelen
S: hardlopen (als mijn knie een beetje OK voelt, tenminste)
D: fajita's
T: glas rode wijn, iets te knabbelen
Ik heb de blauwe aan waar psychiater uil aan de chicken vraagt 'So why did you cross the road?'quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
woohoo! mn salaris is er en nu kan ik eindelijk naar de kapper - jeej! woensdag al! eindelijk weer model in de uitgegroeide bende die nu op mn hoofd zit.
dat, en ik heb mn threadless tshirt aan, de roze emt een vliegende olifant. blij meisje is.
Threadless shirts? *google't*quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
woohoo! mn salaris is er en nu kan ik eindelijk naar de kapper - jeej! woensdag al! eindelijk weer model in de uitgegroeide bende die nu op mn hoofd zit.
dat, en ik heb mn threadless tshirt aan, de roze emt een vliegende olifant. blij meisje is.
Hihi die is leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb de blauwe aan waar psychiater uil aan de chicken vraagt 'So why did you cross the road?'
[ afbeelding ]
Het is een hoax volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef ElisaB het volgende:
Welke lesbo's zijn er ongelukkig en waarom
Dat is mooi k%/&t dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al teruggebeld door de directeur, geen toestemming voor de lange vakantie.
Jammer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Foto?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
Ik mag geen shirts meer kopen van mezelf. Ik heb er drie van DesignByHumans en die draag ik alledrie niet. Eentje omdat ie al verwassen is en de andere twee niet omdat ik vind dat het meer iets is voor een jonger iemandIk heb er wel nog tegoed openstaan geloof ik (verkeerd geleverd iets enzo).
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
Ik mag geen shirts meer kopen van mezelf. Ik heb er drie van DesignByHumans en die draag ik alledrie niet. Eentje omdat ie al verwassen is en de andere twee niet omdat ik vind dat het meer iets is voor een jonger iemandIk heb er wel nog tegoed openstaan geloof ik (verkeerd geleverd iets enzo).
Geen vakantie.quote:
Ahw, wat balenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
OOO wat vervelend!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.pngquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |