Heb je de TT van het vorige topic gezien?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef cyclechick het volgende:
Heb maar 1 blauwe plek, en gaat allemaal goed![]()
Waar heb je je parfummetje dan wel gesprietst?
Je doet het expres, biatchquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef kwakveense het volgende:
haha ik heb een abonnemet op de een-na-lapo de afgelopen paar topics.
+1 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit mijn fotoboek.
Zo lullig ben ik dan ook wel weer nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit mijn fotoboek.
Nee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je de TT van het vorige topic gezien?.
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ookal was ik zo vroeg wakker, tis bijna 10 uur en ik heb nog niets aan de studie gedaan!
Aan het werk dus maar....
Ik heb m'n notebook al wel geopend, dat is al heel wat....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagen
Ik was ook echt heel goed bezig. Maar toen moest ik even bijkletsen met mijn collega, en toen kwam onze boekhandelaar binnenvallen en die was blij me weer eens te zien en toen ging ik Fok checken en en en....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagen
Wat een chaotisch lijstjequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Lijstje:
O: 3 afbakbroodjes met wat belegsels
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel
D: BBQ
T: vanalles
T: vanalles
T: pannenkoeken
O: geen idee
T: geen idee
L: geen idee
etc.
Komende nacht slaap ik niet, omdat ik dan ergens op een kruispunt in 's Heerenberg het verkeer sta te regelenVoor eten enzo wordt gezorgd, maar heb dus géén idee
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Komende nacht slaap ik niet, omdat ik dan ergens op een kruispunt in 's Heerenberg het verkeer sta te regelenVoor eten enzo wordt gezorgd, maar heb dus géén idee
Want in het weekend bestaan er geen lijstjes? Overigens is morgen pas officeel weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag geen lijstje, het is weekend
Mijn O was twee geroosterde boterhammen met jam.
Voor mij niet neequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want in het weekend bestaan er geen lijstjes? Overigens is morgen pas officeel weekend
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb al een spreekbeurt met een onvoldoende beloond, een paragraaf economie uitgelegd, een biologietoets nagekeken en vier ouders gemaild. Nu zijn de kientjes allemaal braaf aan het werk en mag juf even fok!ken.
Komt de Batavierenrace langs!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?
Zit je lekker aan je ochtendritueel?quote:
Ik heb niet van die lange benenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef AKnynke het volgende:
jongens, willen jullie mij schoppen als je me hier voor 12 uur weer ziet? Ik moet nu echt echt echt aan het werk!
Goedzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend zei mijn weegschaal die altijd een kilo te veel aangeeft 59,9! Eindelijk die 6 weg...
Oh jaaaaaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
En we hebben een jarige in de reeks?
www.batavierenrace.nlquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?
'Alles' aan heel vervelende kindjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Eeeh, welk vak geef jij als daar spreekbeurten, economie én biologie bij komt kijken??
Die heb ik al eens gepost voor iemand anders.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Goodbye! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Fotoooooooo!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
Bijna weekend he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie toch, wat een ongepast verzoek. Tut tut tut.
Dat.. Dat - dat was prachtig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Goodbye! Van harte, dochter! *pinkt traantje weg*
Heppy bursssssssdeej toe joeeeeeeeeeee
Heppy bursdeeejjjj toe joeeeeeeeeeeee
Heppy bursdeejjjjjjj Goodbyeeeeeeeeeeeeee
Heppy bursdeeeeeeeeej toe joeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[ afbeelding ]
maar wel een beetje valsquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat.. Dat - dat was prachtig!*pinkt traantje weg*
Dat zijn onduidelijke eenheden, ColdFeet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
Verder: lijst! Vandaag streef ik naar ultieme braafheid
O: 2 eitjes
T: bakje magere yoghurt
T: wat dropjes
S: zwemmen
L: leftover salade met wat hummus
T: 2 kiwi's
T; handje amandelen
S: hardlopen (als mijn knie een beetje OK voelt, tenminste)
D: fajita's
T: glas rode wijn, iets te knabbelen
Ik heb de blauwe aan waar psychiater uil aan de chicken vraagt 'So why did you cross the road?'quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
woohoo! mn salaris is er en nu kan ik eindelijk naar de kapper - jeej! woensdag al! eindelijk weer model in de uitgegroeide bende die nu op mn hoofd zit.
dat, en ik heb mn threadless tshirt aan, de roze emt een vliegende olifant. blij meisje is.
Threadless shirts? *google't*quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
woohoo! mn salaris is er en nu kan ik eindelijk naar de kapper - jeej! woensdag al! eindelijk weer model in de uitgegroeide bende die nu op mn hoofd zit.
dat, en ik heb mn threadless tshirt aan, de roze emt een vliegende olifant. blij meisje is.
Hihi die is leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb de blauwe aan waar psychiater uil aan de chicken vraagt 'So why did you cross the road?'
[ afbeelding ]
Het is een hoax volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef ElisaB het volgende:
Welke lesbo's zijn er ongelukkig en waarom
Dat is mooi k%/&t dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al teruggebeld door de directeur, geen toestemming voor de lange vakantie.
Jammer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Foto?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
Ik mag geen shirts meer kopen van mezelf. Ik heb er drie van DesignByHumans en die draag ik alledrie niet. Eentje omdat ie al verwassen is en de andere twee niet omdat ik vind dat het meer iets is voor een jonger iemandIk heb er wel nog tegoed openstaan geloof ik (verkeerd geleverd iets enzo).
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
Ik mag geen shirts meer kopen van mezelf. Ik heb er drie van DesignByHumans en die draag ik alledrie niet. Eentje omdat ie al verwassen is en de andere twee niet omdat ik vind dat het meer iets is voor een jonger iemandIk heb er wel nog tegoed openstaan geloof ik (verkeerd geleverd iets enzo).
Geen vakantie.quote:
Ahw, wat balenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
OOO wat vervelend!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.pngquote:
Heb je hem ook in die kleur besteld?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is met die shirts, ze flatteren me gewoon niet. Ik voel me er ongelukkig in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......
Alhoewel: het is een hele tijd geleden dat ik een rompertje aanhad.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Awww, wat kut zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van allebei een S.quote:
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.png
Is echt heel erg felrood in het echt
Deze http://www.designbyhumans(...)etail.png?1234165662
maar dan de vrouwen versie. De "ogen" van het hoofd zitten precies ter hoogte van m'n boobz![]()
Bij mij zitten de shirts ook niet mooi, de hals is heel strak enzo. En ze zijn echt heel erg lang.
Bam bam en Pebblesquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Miss_S het volgende:
Toen ik die jurkjes heb gekocht heb ik ook nog een tshirtje van de flintstones gekochtmet die twee kindjes.
Misschien beetje kinderachtig maar ik vond het te leuken mooie kleur.
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tof![]()
Ik zoek juist extra lange slim fit T-shirts want die vallen mooi op mn jeans
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag avontuurlijk doenNormaal doe ik met zwemmen 2x schoolslag, 6x crawl, en dat dan 8x. Vandaag ga ik 2x schoolslag, 8x crawl doen
Kijken of ik dat 6 of 7x volhoud
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 weken zou wel kunnen, maar dan gaat peru / bolivia dus niet door.
expres juist daarom doe ik het wél... een roze olifantje op en ín het tshirt... ik ben wel van de zelfspotquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik zou van m'n leven geen roze vliegend olifantje aantrekken
Allemaal leuk en aardig en ik snap de verwijzing wel, maar ik zou bang zijn dat mensen denken dat ik het draag omdat ik zelf een roze olifantje ben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger-
Ik ga tegenwoordig naar een ander zwembad, dat wat duurder is. Daar is het altijd rustig - 10 banen met 3-5 mensen per baan in de lunchpauze, goed te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Niet per se. En zeker niet in ieder seizoen! Het hangt maar net van je baan af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?
Dacht ik? Of niet?
Ik neem nooit drie weken achteréén, maar op zich zou het wel moeten mogen toch?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Zuivel, vis en vlees. Is niks mis mee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst eten.
calcium, gelukshormoontjes, eiwitten, omega-zoveel, kinderworst en een soort van groente.... het kan ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.
Ben je gek, zulk nieuws moet je van de daken schreeuwen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentimentquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentiment
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.
Blijft toch altijd een beetje gokken helaasquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijken. Moet je wel ff omrekenen, maar daar zijn genoeg dingetjes voor te vinden op da internetz.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |