Heb je de TT van het vorige topic gezien?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef cyclechick het volgende:
Heb maar 1 blauwe plek, en gaat allemaal goed![]()
Waar heb je je parfummetje dan wel gesprietst?
Je doet het expres, biatchquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef kwakveense het volgende:
haha ik heb een abonnemet op de een-na-lapo de afgelopen paar topics.
+1 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit mijn fotoboek.
Zo lullig ben ik dan ook wel weer nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit mijn fotoboek.
Nee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je de TT van het vorige topic gezien?.
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ookal was ik zo vroeg wakker, tis bijna 10 uur en ik heb nog niets aan de studie gedaan!
Aan het werk dus maar....
Ik heb m'n notebook al wel geopend, dat is al heel wat....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagen
Ik was ook echt heel goed bezig. Maar toen moest ik even bijkletsen met mijn collega, en toen kwam onze boekhandelaar binnenvallen en die was blij me weer eens te zien en toen ging ik Fok checken en en en....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook vrij glorieus omdat ik om half 9 al op m'n werk was en direct m'n eerste actiepunt heb afgewerkt... Maar die glorie begint na ruim een uur wel te vervagen
Wat een chaotisch lijstjequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Lijstje:
O: 3 afbakbroodjes met wat belegsels
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel
D: BBQ
T: vanalles
T: vanalles
T: pannenkoeken
O: geen idee
T: geen idee
L: geen idee
etc.
Komende nacht slaap ik niet, omdat ik dan ergens op een kruispunt in 's Heerenberg het verkeer sta te regelenVoor eten enzo wordt gezorgd, maar heb dus géén idee
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Komende nacht slaap ik niet, omdat ik dan ergens op een kruispunt in 's Heerenberg het verkeer sta te regelenVoor eten enzo wordt gezorgd, maar heb dus géén idee
Want in het weekend bestaan er geen lijstjes? Overigens is morgen pas officeel weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag geen lijstje, het is weekend
Mijn O was twee geroosterde boterhammen met jam.
Voor mij niet neequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want in het weekend bestaan er geen lijstjes? Overigens is morgen pas officeel weekend
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb al een spreekbeurt met een onvoldoende beloond, een paragraaf economie uitgelegd, een biologietoets nagekeken en vier ouders gemaild. Nu zijn de kientjes allemaal braaf aan het werk en mag juf even fok!ken.
Komt de Batavierenrace langs!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?
Zit je lekker aan je ochtendritueel?quote:
Ik heb niet van die lange benenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef AKnynke het volgende:
jongens, willen jullie mij schoppen als je me hier voor 12 uur weer ziet? Ik moet nu echt echt echt aan het werk!
Goedzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend zei mijn weegschaal die altijd een kilo te veel aangeeft 59,9! Eindelijk die 6 weg...
Oh jaaaaaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
En we hebben een jarige in de reeks?
www.batavierenrace.nlquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er in 's Heerenberg? DAt is wel heel vlakbij mijn huis (half uurtje rijden). Zal ik komen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |