Heb je hem ook in die kleur besteld?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is met die shirts, ze flatteren me gewoon niet. Ik voel me er ongelukkig in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat echt dat je dingen niet meer draagt omdat je ze te jeugdig vindt? Daar doe ik niet aan geloof ik......
Alhoewel: het is een hele tijd geleden dat ik een rompertje aanhad.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben jong genoeg voor deze vind ik:
[ afbeelding ]
Awww, wat kut zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al teruggebeld door de directeur, geen toestemming voor de lange vakantie.
Ik heb van allebei een S.quote:
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze http://www.designbyhumans(...)dmemory_w_f_zoom.png
Is echt heel erg felrood in het echt
Deze http://www.designbyhumans(...)etail.png?1234165662
maar dan de vrouwen versie. De "ogen" van het hoofd zitten precies ter hoogte van m'n boobz![]()
Bij mij zitten de shirts ook niet mooi, de hals is heel strak enzo. En ze zijn echt heel erg lang.
Bam bam en Pebblesquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Miss_S het volgende:
Toen ik die jurkjes heb gekocht heb ik ook nog een tshirtje van de flintstones gekochtmet die twee kindjes.
Misschien beetje kinderachtig maar ik vond het te leuken mooie kleur.
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaaf, thanks voor de tip! Die onderste vind ik echt tof![]()
Ik zoek juist extra lange slim fit T-shirts want die vallen mooi op mn jeans
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag avontuurlijk doenNormaal doe ik met zwemmen 2x schoolslag, 6x crawl, en dat dan 8x. Vandaag ga ik 2x schoolslag, 8x crawl doen
Kijken of ik dat 6 of 7x volhoud
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 weken zou wel kunnen, maar dan gaat peru / bolivia dus niet door.
expres juist daarom doe ik het wél... een roze olifantje op en ín het tshirt... ik ben wel van de zelfspotquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik zou van m'n leven geen roze vliegend olifantje aantrekken
Allemaal leuk en aardig en ik snap de verwijzing wel, maar ik zou bang zijn dat mensen denken dat ik het draag omdat ik zelf een roze olifantje ben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger-
Ik ga tegenwoordig naar een ander zwembad, dat wat duurder is. Daar is het altijd rustig - 10 banen met 3-5 mensen per baan in de lunchpauze, goed te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Niet per se. En zeker niet in ieder seizoen! Het hangt maar net van je baan af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet als werknemer toch gewoon 3 weken achter elkaar vakantie kunnen/mogen nemen?
Dacht ik? Of niet?
Ik neem nooit drie weken achteréén, maar op zich zou het wel moeten mogen toch?
Zuivel, vis en vlees. Is niks mis mee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst eten.
calcium, gelukshormoontjes, eiwitten, omega-zoveel, kinderworst en een soort van groente.... het kan ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.
Ben je gek, zulk nieuws moet je van de daken schreeuwen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentimentquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjulliewel.![]()
Ik vond het een beetje raar om ineens binnen te vallen met zulk groot nieuws, maar ik kon het de afgelopen tijd niet opbrengen om mee te lezen. En ik moet nu écht goed gaan eten, anders wil mijn kind straks alleen maar straciatellayoghurt, zure haring en boterhamworst met augurk eten.![]()
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veluwse-verjaardagen-met-gevulde-eieren-sentiment
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ons werd daar ongeveer 5 van de 10x op getrakteerd op school, door jarige kindertjes. Meestal aangevuld met blokjes kaas met augurk. Die dan altijd overbleven. Het was zaak om vooraan te zitten.
Blijft toch altijd een beetje gokken helaasquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mannenshirt slim-fit zijn. Maar er staat een matentabel ergens op de site, gewoon een shirt van jezelf opmeten dat goed zit en dan vergelijken. Moet je wel ff omrekenen, maar daar zijn genoeg dingetjes voor te vinden op da internetz.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vergeet ook de teckel van knakworst niet!
Voor een rol cellofaan terwijl de Hema op 10 minuten lopen is?quote:
Dacht dat je voor iedereen taart ging bestellen, genoeg te vieren dacht ik zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een rol cellofaan terwijl de Hema op 10 minuten lopen is?. Ik trek wel andere schoenen aan.
Ik heb ergens gelezen dat je lichaam dat vanzelf zou reguleren, dat je dus alleen trek hebt in dingen die goed zjin voor je. Nou, ik geloof er niets van! Ik heb inderdaad bovenmatig veel zin in zoet, en licht brood met jam gaat er goed in. Da's eigenlijk mijn standaardlunch voor onderweg. Kippensoep lukt ook prima, maar die eet ik nu uit blik. Als ik verhuisd ben ga ik wel zelf soep maken, dan is het gewoon gezond. De laatste tijd lukt het ook weer om fruit te eten, dus ik eet regelmatig aardbeien met yoghurt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Laureline het volgende:
Claudia! Dat even zo tussen de regels door vermeldenGefeliciteerd!
![]()
Mijn 'dieet' tijdens de zwangerschap van onbeperkte hoeveelheden tompoezen zal ik je maar niet aanraden, maar heb je niet veel meer trek in zoet dan in vet (pindakaas)? Jam op brood oid?
Dik 3 maanden nu.quote:
Zo erg? Zo'n dag had ik woensdag, gelukkig kon ik de middag vrij nemen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Feli aan mezelf dat ik nog steeds wakker ben en nog geen collega vermoord heb
Dat zien we graag!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm ja, ik heb net een schattig wikkelrokje gekocht, knielang zo'n beetje. Je kunt er net mee zitten, maar fietsen is een heuse ondergoedparade
Leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nu deze aan:
[ afbeelding ]
Kleur is valer in het echt
Om die reden koop ik dus ook geen wikkelrokjes/jurkjes. Ik heb 1 geweldige wikkeljurk, maar die waait zo open vanaf mijn kruis en met lekker weer heb ik geen zin om een legging eronder aan te doen. Meestal zet ik de jurk maar vast met een klein veiligheidsspeldjequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm ja, ik heb net een schattig wikkelrokje gekocht, knielang zo'n beetje. Je kunt er net mee zitten, maar fietsen is een heuse ondergoedparade
Afijn, ik ga mij haasten richting zwembad
Ik geloof ook niets van die zelfregulatie, net als dat zogenaamde vermogen bij kinderen. Als je die alleen laat eten wat ze lekker vinden, heb je een menu bestaande uit vla, wokkels, chocoladetaart en lolly's.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat je lichaam dat vanzelf zou reguleren, dat je dus alleen trek hebt in dingen die goed zjin voor je. Nou, ik geloof er niets van! Ik heb inderdaad bovenmatig veel zin in zoet, en licht brood met jam gaat er goed in. Da's eigenlijk mijn standaardlunch voor onderweg. Kippensoep lukt ook prima, maar die eet ik nu uit blik. Als ik verhuisd ben ga ik wel zelf soep maken, dan is het gewoon gezond. De laatste tijd lukt het ook weer om fruit te eten, dus ik eet regelmatig aardbeien met yoghurt.
Waar ik écht geen zin in heb zijn groentes.Avondeten is lastig. Ik heb nog steeds niet ontdekt wat voor gezonds ik aan het einde van de dag kan eten.
Waar ik verder zin in heb verandert met de dag. Ik heb hier een kast vol met voedingsmiddelen staan die ik in een bepaalde fase lekker vond. Mijn lief kocht dan meteen een tas vol in, en na een dag of 2 had ik er geen zin meer in.
Ik heb zo'n klein shortbroekje wat ik daaronder doe: probleem opgelost!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Om die reden koop ik dus ook geen wikkelrokjes/jurkjes. Ik heb 1 geweldige wikkeljurk, maar die waait zo open vanaf mijn kruis en met lekker weer heb ik geen zin om een legging eronder aan te doen. Meestal zet ik de jurk maar vast met een klein veiligheidsspeldje
Formaat fietsbroek of echt een hotpants?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein shortbroekje wat ik daaronder doe: probleem opgelost!
Dat is nu het idee inderdaad. We zijn vorig jaar ook niet geweest ivm aanschaf huis, dus we willen er wel écht ff uit. Maar plan is dus nu juni en dan vanaf nu sparen sparen sparen. Het komt dan eigenlijk ook wel íetsjes beter uit, omdat de auto op z'n eind loopt en onze spaargelden (in ieder geval het mijne) net weer een beetje aangevuld waren na de verhuizing.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef neen het volgende:
En geen lange vakantie? Misschien een idee om even kort te gaan en voor volgend jaar veel dagen op te sparen? er zit écht geen langere vakantie in, in kader van de kredietcrisis ofzo
Tussenin! Fietsbroeken vind ik onflatteus qua lengte en hotpants: dan schiet het z'n doel voorbij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Formaat fietsbroek of echt een hotpants?
Dat jurkje is bij mij echt heel erg nauw aansluitend () maar ik moet er dus niks onder aantrekken wat ook maar een beetje in mijn vel/vet deukt.
Goed punt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef Chicolate het volgende:
En kan die upskirt onder een spoiler, ik zit in de uni en er kunnen mensen meekijken op mijn scherm.
[..]
Hihi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:50 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Feli Claudia! Wat vreselijk leuk!
Kaas!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zien we graag!![]()
[ afbeelding ]
Mouse!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Gegroet!
Hebbikwa gemist? Ik meen uit jullie reacties op te maken dat Claudia zwanger is? Zo ja, gefeliciteeeerd!!!
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
waar is het leuk om (alleen)heen te gaan met koninginnenacht in amsterdam? Ben er nog nooit geweest..
Naar Den Haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
waar is het leuk om (alleen)heen te gaan met koninginnenacht in amsterdam? Ben er nog nooit geweest..
Waar is de BF?? Ik weet zelf ook nog niet waar ik heenga, maar op de Noordermarkt vind ik het altijd wel gezellig......quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?
Haaaai!quote:
Oh joh warm? Je was toch in Manchester ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haaaai!
Warm!! En vermoeiend. Ik kon niet meer op mijn benen staan vanochtendik was een beetje ziekig (knallende koppijn en verhoging) gisterochtend dus dat heeft me de rest van de dag dwars gezeten.
Hoe is het met de Kaasmobiel?!?!?!
In een leuk feestje. O omdat iedereen altijd met z'n vriendengroep gaat incl de bf omdat dat traditie is. En op een of andere manier hoor ik dan niet in die speciale vriendogroep en ik wil ook wel een keer koninginnenacht meemaken..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?
Mr Gala? Waarom gaan jullie niet samen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar is de BF?? Ik weet zelf ook nog niet waar ik heenga, maar op de Noordermarkt vind ik het altijd wel gezellig......
Jah, leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |