Goed punt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef Chicolate het volgende:
En kan die upskirt onder een spoiler, ik zit in de uni en er kunnen mensen meekijken op mijn scherm.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook zo graag weer gaan zwemmen, maar mijn zwembad heeft de tijden voor banenzwemmen recentelijk onmogelijk gemaakt om met werk te combineren. Aanstaande zaterdag gaat het openluchtbad weer open, maar helaas is dat bad open van 10.00 - 17.30 uur. Ik ga wel een keer proberen zaterdag om 9.00 uur te zwemmen, maar ik ben bang dat het dan stervensdruk is.
Ik ga lanzaamaan proberen om wat fatsoenlijker te eten. De afgelopen maanden ben ik blij geweest met alles wat ik binnenhield - ik ben zwanger- en dus heb ik schandalig gegeten. Het ergste vind ik nog wel dat pindakaas me zo tegenstaat, want ik weet nu echt niet meer wat ik op brood moet eten. Nou ja, ik ga dit topic maar weer eens braaf volgen.
Voor ik het vergeet: Goodbye, gefeliciteerd!
Hihi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:50 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Feli Claudia! Wat vreselijk leuk!
Kaas!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zien we graag!![]()
[ afbeelding ]
Mouse!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Gegroet!
Hebbikwa gemist? Ik meen uit jullie reacties op te maken dat Claudia zwanger is? Zo ja, gefeliciteeeerd!!!
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
waar is het leuk om (alleen)heen te gaan met koninginnenacht in amsterdam? Ben er nog nooit geweest..
Naar Den Haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
waar is het leuk om (alleen)heen te gaan met koninginnenacht in amsterdam? Ben er nog nooit geweest..
Waar is de BF?? Ik weet zelf ook nog niet waar ik heenga, maar op de Noordermarkt vind ik het altijd wel gezellig......quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?
Haaaai!quote:
Oh joh warm? Je was toch in Manchester ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haaaai!
Warm!! En vermoeiend. Ik kon niet meer op mijn benen staan vanochtendik was een beetje ziekig (knallende koppijn en verhoging) gisterochtend dus dat heeft me de rest van de dag dwars gezeten.
Hoe is het met de Kaasmobiel?!?!?!
In een leuk feestje. O omdat iedereen altijd met z'n vriendengroep gaat incl de bf omdat dat traditie is. En op een of andere manier hoor ik dan niet in die speciale vriendogroep en ik wil ook wel een keer koninginnenacht meemaken..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm geen idee, waar heb je zin in? Enne waarom alleen?
Mr Gala? Waarom gaan jullie niet samen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar is de BF?? Ik weet zelf ook nog niet waar ik heenga, maar op de Noordermarkt vind ik het altijd wel gezellig......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |