quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik onwijs veel moeite doen om netjes een bron te vinden enzo(en volgens mij begreep PF je niet helemaal hoor. PF: als je t op zn nederlands verbuigt dan krijgt t JUIST geen t maar een d! )
en ik was fotos aan t uploaden voor je. ondankbaar sujet.
ik weet dat iedereen er een hekel aan heeft, maar ik ga écht nog niet in april met de benen bloot. te wit, te koud. bovendien heb ik echt hele lelijke benen.... ik vind veel rokjes ook veel te bloot staan zonder legging, ik vind t dan gewoon niet leuk stana bij mij, deze gaat wel, hierin zie je mn knieen niet...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Het is idd een leuk kleurtje bij je!
Ik vind alleen leggings icm rokjes nog steeds niet tofDoe die beentjes bloot, man
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Die kleur staat je inderdaad leuk Kwak!
Troost je: mijn benen zijn ook niet mijn best featurequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik weet dat iedereen er een hekel aan heeft, maar ik ga écht nog niet in april met de benen bloot. te wit, te koud. bovendien heb ik echt hele lelijke benen.... ik vind veel rokjes ook veel te bloot staan zonder legging, ik vind t dan gewoon niet leuk stana bij mij, deze gaat wel, hierin zie je mn knieen niet...
't Kofschip?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vroeger ook ooit de regel geleerd dat alle werkwoorden die uit het Engels komen een t krijgen, bijv. gestresst. Maar dat zal dan inmiddels wel weer veranderd zijn...
Tja, wij leerden dus dat woorden die uit het Engels komen daar een uitzondering op waren, in de brugklas in elk geval. Dat zal dan wel een heel tijdelijke regel zijn geweest want ik vind het kofschip ook een stuk logischer.quote:
Als ik jou tegenkom moet je niet raar opkijken als ik meteen op een stoel ga staan oké?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
okay
een LOLkwak! "PLZ dont critisize my tshirtz and cloz mkai?" nu snap ik mijn aantrrekkingskracht op lange mannen. ik ben cute als ik omhoog kijk!
i know, niemand hier. dit rokje durf ik als t warmer weer is (en mn benen glad geschoren zijn) ook wel leggingloos aan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
kwak ik snap heus wel dat het normaal met een d moet
leuk rokje, ik vind dik niet automatisch onflatteus! Staat leuk alleen ben ik geen fan van leggings.
Zwart doet denk ik heel erg af aan de kleurquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
cf: nee denk het niet. Tenzij met een zwart vestje of zo..
Pashmina of stola erbij, Gerbera in je haar. Gerbera van te voren platspuiten met haarlak (waterdicht spray voor schoenen zal ook wel werken), zodat 'ie niet te snel verlept.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben: volgende week bruiloft. Ik heb een pracht, jurkje liggen, knielang, onderjurkding met erover kant-achtig. Het is alleen champagne-crèmeachtig. Wat vinden jullie: kan dat? Met een grote gekleurde nepbloem en bijpassende oorbellen en nog te kopen gekleurde schoenen?
Geen wit dragen naar een bruiloft jeweetsquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen CF?Als je het wat opfleurt zeker.
is dat niet in verwarring met de regel die geskatet voorschrijft (engelse ww op -te krijgen een extra t dus in hun voltooid deelwoord)?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vroeger ook ooit de regel geleerd dat alle werkwoorden die uit het Engels komen een t krijgen, bijv. gestresst. Maar dat zal dan inmiddels wel weer veranderd zijn...
Goed idee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Pashmina of stola erbij, Gerbera in je haar. Gerbera van te voren platspuiten met haarlak (waterdicht spray voor schoenen zal ook wel werken), zodat 'ie niet te snel verlept.
Champagne is niet wit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen wit dragen naar een bruiloft jeweets
Ik weet overigens dat de bruid echt een heel erg bruidige jurk heeft, met een hoepel enzo. ik denk wel wit.
Waarom zou dat in verwarring zijn? Die regel heb ik nooit begrepen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is dat niet in verwarring met de regel die geskatet voorschrijft (engelse ww op -te krijgen een extra t dus in hun voltooid deelwoord)?
Neequote:
nou ja dat is het enige dat ik ooit geleerd heb over "t"s in engelse werkwoorden, in het kader van de nieuwe spelling, en ik ben een paar jaar ouder dan jij dacht ik, kan me ook geen andere "oudere" regel herinneren...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou dat in verwarring zijn? Die regel heb ik nooit begrepen...
Hehe. Is het echt zo saai daar??quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Syrena het volgende:
Hoera, het is zomaar ineens 16.27Dankzij de nasimaaltijd van PF
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Is hier iemand die even een Frans mailtje voor me kan vertalen? (mijn Frans is niet goed genoeg).
Van iemand die op vakantie gaat naar Frankrijk en mij wil plagen met een Frans mailtje, terwijl ze weet dat mijn Frans niet goed genoeg is. Grrrr!quote:
Ik had niet zoveel zin meer in het werk dat nog lagquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Is het echt zo saai daar??
Ik heb nog wel meer huiswerk hoor!
Haar Frans ook niet trouwens!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van iemand die op vakantie gaat naar Frankrijk en mij wil plagen met een Frans mailtje, terwijl ze weet dat mijn Frans niet goed genoeg is. Grrrr!
Heb hem al even naar Conleche gepmd!
Nog 5 minuutjes!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel zin meer in het werk dat nog lagDat doe ik maandagmorgen wel, kan ik doorwerken.
Oh, ik wil ook een rokje en slippers aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:. Lekker weer zeg! In dat jurkje wat ik laatst postte en op slippertjes de stad ingeweest, heerlijk!
Het jurkje heb ik gemist maar ik ben wel jaloers op je.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:. Lekker weer zeg! In dat jurkje wat ik laatst postte en op slippertjes de stad ingeweest, heerlijk!
Mijn huiswerk? Tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel zin meer in het werk dat nog lagDat doe ik maandagmorgen wel, kan ik doorwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |