Waarschuw me ff als het leuke gedeelte begint.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschikkelijk gezeik hierKom op het is toch best leuk en anders luister/kijk je toch niet.
Jezus, is hij dat. Hooivorken paraat!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Florent. Lekker opgetieft![]()
. De hoofdschuldige van het huidige 3FM.
Laat even weten wanneer je iets goeds tegenkomtquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschikkelijk gezeik hierKom op het is toch best leuk en anders luister/kijk je toch niet.
net haar zusquote:
Stenders gaat anders bieden op de frequentie van arrowquote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Florent laatste ding wordt denk ik bepalen wie de plek van Stenders gaat krijgen
beste speech tot nu toe, en groot gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We gaan biertjes drinken." Wat een speech![]()
ja vandaar mijn post, als Oerlemans deze keer weer mee wil doen met Stenders gaan ze die frequentie wel winnenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders gaat anders bieden op de frequentie van arrow
Die waren toch ook niet echt gecharmeerd van de 3fm awards, wel?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Ik zou het klaar krijgen om op dit moment gewoon een jaar geen 3fm meer te luisteren na deze uitroeping van beste band...
Maja, dan weet ik toch dat ik Michiel en Gerard ga missen
Tsja, ze staan daar wel te tanken op onze kosten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet echt gecharmeerd van de 3fm awards, wel?
Als ze niet zouden gaan kregen ze denk ik spank.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, ze staan daar wel te tanken op onze kosten.
Ik hoop dat Kink erop komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vandaar mijn post, als Oerlemans deze keer weer mee wil doen met Stenders gaan ze die frequentie wel winnen
op de radio is ze op dit moment één van de beste op 3FMquote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke moet ook maar weer es wat anders gaan doen. Het komt zoooo nep over.
Zou niet verkeerd zijn. Kunnen ze samen met Stenders helemaal voor KX gaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ze niet zouden gaan kregen ze denk ik spank.
Euhm, praat me effe bij about frequentie stenders?quote:
Geen idee eigenlijk... Zou me niks verwonderen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet echt gecharmeerd van de 3fm awards, wel?
Ik vraag me af hoeveel geld Veronica daarin durft te stekenquote:
Mwah. Ook daar is ze nep. Zo geforceerd grappig en dat merk je als luisteraar.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de radio is ze op dit moment één van de beste op 3FM
Een van de bestequote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De plek van Stenders? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Florent laatste ding wordt denk ik bepalen wie de plek van Stenders gaat krijgen
het is jammer dat een commercieel station dan moet zorgen dat er ook niet commerciële muziek wordt gedraaid..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vandaar mijn post, als Oerlemans deze keer weer mee wil doen met Stenders gaan ze die frequentie wel winnen
Open er een topic overquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pokkeprijzen inderdaad!
Schertsvertoning!
Ik ben nog steeds niet over mijn deceptie heen.![]()
mwah ik vind het wel meevallenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ook daar is ze nep. Zo geforceerd grappig en dat merk je als luisteraar.
I said it before, and I'll say it again: vrouwen horen niet op de radioquote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nog meer gaten in mijn schema.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog meer gaten in mijn schema.
Ik ga maar Business Radio luisteren voortaan, dan steek ik meer op.
Stenders biedt met zijn KX radio waarschijnlijk mee op dr frequentie van Arrow die vrij is gekomen. De vorige keer wilde Oerlemans meedoen maar dat ging op het laatste moment niet door ofzo. Als ze wederom samen een poging willen wagen dan hebben ze een vrij sterk bod natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef broer het volgende:
[..]
De plek van Stenders? Wat heb ik gemist?
Wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef broer het volgende:
[..]
De plek van Stenders? Wat heb ik gemist?
Reinout heeft al aangegeven voor 2 jaar investeerder en groot aandeelhouder te willen zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stenders biedt met zijn KX radio waarschijnlijk mee op dr frequentie van Arrow die vrij is gekomen. De vorige keer wilde Oerlemans meedoen maar dat ging op het laatste moment niet door ofzo. Als ze wederom samen een poging willen wagen dan hebben ze een vrij sterk bod natuurlijk
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hadden ook geen doof publiek moeten toelaten. Dat krijg je lastig mee.
niets tegen doven overigens
Dan kraamde je vroeger onzin uit en dan doe je dat nu weer.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef D. het volgende:
I said it before, and I'll say it again: vrouwen horen niet op de radio
Ik luister dan wel weer graag naar Annemiek. Timur en Coen en Sander zijn de enigen waarbij de radio sowieso uit gaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Wij pakken Ilse nog even mee
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
I said it before, and I'll say it again: vrouwen horen niet op de radio
Prove me wrongquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dan kraamde je vroeger onzin uit en dan doe je dat nu weer.
Ben ik met je eens ik vind Roosmarijn en Annemieke wel leuke djsquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dan kraamde je vroeger onzin uit en dan doe je dat nu weer.
Echt? Dat zou wel tof zijn!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef rubbereend het volgende:
Stenders biedt met zijn KX radio waarschijnlijk mee op dr frequentie van Arrow die vrij is gekomen. De vorige keer wilde Oerlemans meedoen maar dat ging op het laatste moment niet door ofzo. Als ze wederom samen een poging willen wagen dan hebben ze een vrij sterk bod natuurlijk
Hij heeft gewoon gelijk.Als jullie met die dikke billen erop gaan zitten krijg je zo'n dof geluidquote:
Tuurlijk. Die muts betekent helemaal niets voor de muziekindustrie.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je je nu tot belg naturaliseren ?
Ik ruik ook een sterke azijn-lucht waar ik misschien wat citroengeur had verwacht. Ik bedoel, de winnaars zijn voorspelbaar, de standaard namen. Je gaat dan niet vervolgens allemaal obscure garagebandjes op laten draven voor optredens en interviews en de genomineerden thuis laten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Wel grappig om al het commentaar hier te lezen. Ik had niet verwacht dat er mensen waren die er meer van voor hadden gesteld
Morgen Roosmarijn in de freaknachtquote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben ik met je eens ik vind Roosmarijn en Annemieke wel leuke djs
Toppiequote:
Maak daar een zwavelzuurlucht van.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ruik ook een sterke azijn-lucht waar ik misschien wat citroengeur had verwacht. Ik bedoel, de winnaars zijn voorspelbaar, de standaard namen. Je gaat dan niet vervolgens allemaal obscure garagebandjes op laten draven voor optredens en interviews en de genomineerden thuis laten.
Maar misschien ben ik minder verzuurd omdat ik heen en weer zat te zappen tussen andere programma's.
En als jullie er met je leuter op gaan slaan dan....quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk.Als jullie met die dikke billen erop gaan zitten krijg je zo'n dof geluid
Ah, je lult maar wat. Geen probleem hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh. Als jij in oneliners mag praten dan mag ik dat ook.
dan wordt het draagbaar omdat ik dan steeds moet lachenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
@purplerose hoe zijn de 3fm awards als je in hogere sferen van de waterpijp bent
Hey, je zou je mond daarover dichthoudenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En als jullie er met je leuter op gaan slaan dan....
eh gebeurt er weing. Klein tikje denk ik. Zal de antenne nog niet eens doen beven.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En als jullie er met je leuter op gaan slaan dan....
eh gebeurt er weing. Klein tikje denk ik. Zal de antenne nog niet eens doen beven.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef broer het volgende:
[..]
Echt? Dat zou wel tof zijn!
Waar haal je dat vandaan?
quote:Rob Stenders wil met KXradio op Arrow-frequentie
Rob Stenders wil met KXradio op Arrow-frequentieKXradio heeft zich gemeld bij het ministerie van Economische Zaken als gegadigde voor het FM-kabel van Arrow Classic Rock. In het FD zegt Rob Stenders van KXradio wel dat de verwachtingen laag gespannen zijn. "We blijven ons richten op nieuwe internetoplossingen", zegt Stenders. "Er wordt nu al veel via Hyves en mobiele telefoons naar ons geluisterd."
Ook Radio 10 Gold van Talpa Radio, Kink FM, Erik de Zwart en 100%NL hebben zich gemeld voor het oude FM-kavel van Arrow Classic Rock.
Overigens is de interesse van Stenders in het kavel niet nieuw. Hij wilde Yorin FM kopen nadat RTL Nederland de zender in de etalage had gezet. Hij dacht de zender voor 5 tot 10 miljoen euro te kunnen kopen en ging op zoek gegaan naar iemand die wilde inversteren in de zender. Uiteindelijk heeft Reinout Oerlemans een bod gedaan. "Oerlemans zou over het zakelijke gedeelte gaan, ik zou directeur/programmaleider worden. Maar toen kwam SBS, en die boden meer dan de rest bij elkaar. Toen was mijn sprookje uit", zei hij in 2006.
Later werd de zender van SBS, Caz!, weer overgenomen door Arrow. KXradio is nu via de digitale kabel en internet te horen.
Het ministerie van Economische Zaken neemt tot eind deze maand de tijd om serieuze kandidaten te inventariseren voor de vrijgekomen FM-kavels van Arrow. Arrow had een betalingsachterstand en werd in maart uit de ether gehaald.
beide van radiofreak natuurlijkquote:Rob Stenders wilde Yorin FM kopen
Rob Stenders wilde Yorin FM kopenRob Stenders wilde Yorin FM kopen nadat RTL Nederland de zender in de etalage had gezet. Hij dacht de zender voor 5 tot 10 miljoen euro te kunnen kopen en is daarom op zoek gegaan naar iemand die wilde inversteren in de zender. Uiteindelijk heeft Reinout Oerlemans een bod gedaan.
In een interview in de Nieuwe Revu zegt Stenders hierover: "Oerlemans zou over het zakelijke gedeelte gaan, ik zou directeur/programmaleider worden. Maar toen kwam SBS, en die boden meer dan de rest bij elkaar. Toen was mijn sprookje uit."
Rob Stenders begint volgende week voor drie weken als invaller voor Claudia de Breij in het lunchprogramma van de VARA op 3FM. Dit terwijl de dj nog onder contract staat bij RTL Nederland. "RTL detacheert mij bij de Vara en ik krijg er geen salaris voor. Kun je nagaan hoe werkwillig ik ben, haha."
In het interview doet Stenders verder nog een aantal opvallende uitspraken over zijn komst naar Yorin FM. "Om me heen zag ik al die types van mijn generatie lachend rijk worden van de radio. En dacht: als Yorin nu Beelen neemt, word ik de enige dj die nooit flink heeft kunnen cashen. Op de dag dat ik moest beslissen, 's middags om 16 uur, belde Giel om 15:30 uur: 'ik heb toch opgezegd bij 3FM, ik neem die baan bij Yorin!' Daarna belde Jensen: 'Giel is hier binnen een kwartier, dus je moet nú beslissen.' Om twee minuten voor vier heb ik toch 'ja' gezegd, in een staat van totale paniek."
Al vrij snel kreeg Stenders toch spijt van zijn overstap. "Toen ik eenmaal ja had gezegd moest ik natuurlijk ook tekenen. De dag dat dat ging gebeuren kreeg ik een rondleiding door het pand van Arthur Wijers. Ineens dacht ik: wat heb ik gedáán? Ik heb de good old Vara in de steek gelaten en waarvóór? Ik voelde me het slachtoffer van mijn eigen hebzucht. Ik ben het pand uitgevlucht en linea recta naar Florent Luyckx gereden, de baas van 3FM. 'Florent, ik heb spijt, mag ik terug, tussen vier en zes?' Florent vond dat ik er een nachtje over moest slapen. Pas na drie dagen heb ik Wijers terug gebeld. 'Je kunt er echt niet meer onderuit', zei-ie. Dus uiteindelijk heb ik toch getekend."
Dat Stenders nu werkeloos thuis zit is zijn eigen schuld zegt hij. "Dit gebeurt met veel mensen die te graaierig zijn; ze worden uiteindelijk allemaal gestraft. Ik dus ook."
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Treezz het volgende:
zeg, mensen, ik gaat d'r vandoor
ff naar kink luisteren ofzo
doeii doeii
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef purplerose het volgende:
bwurrrrrrrrrrrrrrrrrrp sorrie er zaten wat awards dwars![]()
kijk dat is verstandige taalquote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat het zo tegenviel heb ik de OP gelijk maar weer even aangepast
Ik zeg: laten ze het lekker bij Serious Request houden en stop daar het geld in wat in de Awards is gestoken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik zeg: laten ze het lekker bij Serious Request houden en stop daar het geld in wat in de Awards is gestoken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet zo heel erg veel.quote:
Ben benieuwd naar 't album van Little Boots (New in Town)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rich Girls!
Al vind ik de versie van Little Boots toch wel wat leuker.
Dat is de nieuwe single toch, of heet 't album ook zo?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar 't album van Little Boots (New in Town).
Single idd. Iets te snel door de nieuwsbrief gelezenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe single toch, of heet 't album ook zo?
Hehe. Al gehoord dan? Ik vind er niet zo veel aan, maar ben toch wel benieuwd naar de rest van 't album.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Single idd. Iets te snel door de nieuwsbrief gelezen.
Me 2quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag je net in 't Sportjournaal!
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezondenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt ondertussen halfdood in de trein.
Ik ben echt doodop, maar de awardshow was leuk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezonden
Kun je aangeven wat je leuk vond , want qua uitzending was het publiek doods tot het eind , totdat Ilse begon te zingen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezonden
En die werd juist weer heel snel weggedraaid om nog wat zelfingenomenheid van drie dj's te kunnen laten zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je leuk vond , want qua uitzending was het publiek doods tot het eind , totdat Ilse begon te zingen.
Die is goed met pokeren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Applaus voor Constant Rijkenberg
http://nl.pokernews.com/n(...)n-remo-1276-1275.htm
Ik won vorige week 25$ toen ik 3de werd in een 1$ toernooitjequote:
Was dus wel tofquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Dankquote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dus wel tof. Heb er echt niets van gezien, maar las net wel dat Ilse veel heeft gewonnen. Terecht, leuke dame en heeft het ook 'gewoon' goed gedaan. Clark ook gewonnen, maar dat was ook wel te verwachten al had ik op boris gestemd.
*klapklap*quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Mooi ja, m'n pa vertelde het me net. Hoorde ook gister van een leraar dat er een jongen op school zit vanwege de studiefinanciering zodat ie kon inkopen op pokersites en als ie zo door gaat had ie uitgerekend dat ie over 2 jaar in Vegas kan mee doenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Sirolf.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mooi ja, m'n pa vertelde het me net. Hoorde ook gister van een leraar dat er een jongen op school zit vanwege de studiefinanciering zodat ie kon inkopen op pokersites en als ie zo door gaat had ie uitgerekend dat ie over 2 jaar in Vegas kan mee doen![]()
![]()
Is er trouwens een Fokker naar de Awards geweest? Wil wel eens wat meningen lezen van mensen die daar zijn geweest
Vast niet objectief genoeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Sirolf.
Al weet ik niet hoe objectief hij is
Zelf poker ik alleen voor de fun om een paar $, dat vind ik lollig maar om nu voor de grote bedragen te gaan spelen.... Op andermans kosten wil ik best een ept spelen, maar ik wil er niet zo veel tijd in steken om 24/7 te pokeren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mooi ja, m'n pa vertelde het me net. Hoorde ook gister van een leraar dat er een jongen op school zit vanwege de studiefinanciering zodat ie kon inkopen op pokersites en als ie zo door gaat had ie uitgerekend dat ie over 2 jaar in Vegas kan mee doen![]()
![]()
Hehe. Nieuw seizoen, dus ik heb 't ook maar weer 's gekeken. Vond 't wederom verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef purplerose het volgende:
heb trouwens net op uitzendiggemist naar dat nieuwe Doe maar normaal gekeken en stiekum vond ik het best grappig ondanks SanderLantinga
is wel goed voor je p p p p p pokerfacequote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Zelf poker ik alleen voor de fun om een paar $, dat vind ik lollig maar om nu voor de grote bedragen te gaan spelen.... Op andermans kosten wil ik best een ept spelen, maar ik wil er niet zo veel tijd in steken om 24/7 te pokeren.
Schijtplaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Susi het volgende:
[..]
is wel goed voor je p p p p p pokerface
ja dat maakt juist zo grappig, en dat ik aan de waterpijp heb zitten lurken natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe. Nieuw seizoen, dus ik heb 't ook maar weer 's gekeken. Vond 't wederom verschrikkelijk.
Dieptepunt was toch wel die opmerking van Nick: "We zijn 't er anoniem over eens."
72-72 Wat een grap, na het meireces gaan ze er nog eens over stemmen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef borisz het volgende:
Al die hoofdelijke stemmingen in de tweede kamer
De hele volgende week.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Komt er ook nog een 3FM Awards afterparty?
v Velzenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
En toch denk ik dat Mando Diao - Dance With Somebody de nieuwe 3FM Megahit is
Of ilse
Ja?! Tof ! heb er dus vanavond echt niets van meegekregen. Kan ik toch nog even nagenieten van de prestigieuze 3FM-Awardsquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja?! Tof ! heb er dus vanavond echt niets van meegekregen. Kan ik toch nog even nagenieten van de prestigieuze 3FM-Awards.
Hehehe. Ja, nuchter is 't niet te doen. Zeker niet nu Timur met z'n "geweldige" Mama Appelsap-item er ook nog bij is gekomen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja dat maakt juist zo grappig, en dat ik aan de waterpijp heb zitten lurken natuurlijkik kijk dit soort programma's niet nuchter
Echt zoiets dat 2 keer leuk is, maar meneer meent dat heel Nederland nu z'n voeten wil kussen omdat ie dat item doet.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ja, nuchter is 't niet te doen. Zeker niet nu Timur met z'n "geweldige" Mama Appelsap-item er ook nog bij is gekomen.
Whehequote:Op donderdag 23 april 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik plak er nog een week Brussel aan vast
. Ow, wacht, dat was al gepland
.
Hmja, al heb ik van de stad zelf nog niets gezien. Maar dat komt nog welquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Brussel is dan toch net even wat toffer
.
Helaas had je niet de luxe om te schakelen danwel weg te zappen. Toen Nikki in de prijzen viel ben ik definitief afgehaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef Horloge het volgende:
Kom net terug van die 3FM awards, wat een ontzettend slechte avond zeg. Verkeerde locatie (zowel qua bereikbaarheid als ambiance), ontzettend lauw publiek (de wenkbrauwen gefronst als Novastar uit zijn dak gaat op het podium), de verkeerde winnaars (logisch als er alleen maar crap is genomineerd) en voorspelbare optredens (die eeuwige Alain Clark, Ilse de Lange en Van Velzen). Ben alleen maar ontzettend blij dat ik hier geen cent aan heb hoeven uitgeven.
En volgens mij ben ik wel content dat die Florent nu is opgehoepeld, ik weet niet wat voor beleid er voor terug gaat komen maar wellicht ga ik eens overwegen om weer naar 3FM te gaan luisteren.
Waarom verbaasd het me nou niet dat jij het wel leuk vondquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Hersenspoeling toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom verbaasd het me nou niet dat jij het wel leuk vond
Ik houd het op een omerta.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zijn stageplaats bij 3FM te maken, Sirolf vindt alles goed van 3FM.
Ik zit momenteel op een andere zender.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:10 schreef TheZapster het volgende:
Raaahh, zelfs Bert is gehersenspoeld. Het waren geen fantastische awards Bert
Door zulke acties raakte hij twee keer zijn baan kwijt bij 100%NL.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:25 schreef broer het volgende:
Overigens zei Bert net dat zijn moeder jarig is en dat hij haar vannacht ging lastig vallen. Die jongen flikkert echt álles op de zender, hè?
En hij heeft dit soort acties continu. Dus de vraag is niet óf maar wannéér hij zijn baan bij 3FM kwijt raakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Door zulke acties raakte hij twee keer zijn baan kwijt bij 100%NL.
Dat geloof ik pas als hij dat morgen ook op KX zegt, ik hoop gewoon dat hij net sarcastisch wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:24 schreef broer het volgende:
En zelfs Stenders die het een leuke show vond. Dat is toch wel ernstig...
Dat zal ik niet meemaken, ik ben vanaf nu regelmatige luisteraar af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
En hij heeft dit soort acties continu. Dus de vraag is niet óf maar wannéér hij zijn baan bij 3FM kwijt raakt.
Bij KX vinden ze het wel leuk, geloof ik, dus daar zie ik hem nog niet zo snel in de problemen komen.
Oké. Veel plezier. Zet af en toe KX aan - die zijn wél goed bezig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat zal ik niet meemaken, ik ben vanaf nu regelmatige luisteraar af.
Laten we daar op hopen, ja...quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:33 schreef TheZapster het volgende:
Dat geloof ik pas als hij dat morgen ook op KX zegt, ik hoop gewoon dat hij net sarcastisch was
Wie?!quote:
[tegengeluid]Ik mag de man graag horen. En ja, dat meen ik (en dronken mensen spreken de waarheid!)[/tegengeluid]quote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen hond hier vindt dieAlain C.
iets behalve hardhorende 3FM-dj's
Woehahaha!!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom loopt hij geen park te checken?
Hoezo ben ik een sneue rakker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef Sersjee het volgende:
En Ofyles2 is een hele, hele sneue rakker, maar dat geheel terzijde.
quote:
Dat gezeik hier snapte ik ook niet, heb ook expres maar niet gereageerd. Zijn allemaal "fan" van 3fm maar klagen wel allemaal over de 3fm-awards en niet een klein beetje ook. En over giel en over coen en sander en en en ... Af en toe lijkt het hier echt net een klaagbaak topicquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:05 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand me opvegen? Ik lig op de grond van het lachen door topics vol gezeik van jullie, en toch allemaal gewoon blijven kijken.
In de zaal vond ik de show en de sfeer juist best goed. Iig in het deel waar ik stond (vooraan, vlakbij het podium). Dat de artiesten die wonnen en optreden niet jullie smaak zijn kan, maar dat had je natuurlijk al van tevoren kunnen weten. De line-up qua optredens was allang bekend.
En het publiek was weinig te horen omdat er geen microfoons op stonden gericht.
Mja, het zal wel bij FOK horen dat een slowchat een chronisch afzeiktopic wordt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gezeik hier snapte ik ook niet, heb ook expres maar niet gereageerd. Zijn allemaal "fan" van 3fm maar klagen wel allemaal over de 3fm-awards en niet een klein beetje ook. En over giel en over coen en sander en en en ... Af en toe lijkt het hier echt net een klaagbaak topic.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zit aan 't ontbijt
. Genoeg keuze hier.
Gratis? Damn, nice!quote:En lang leve gratis wifi. Belachelijk dat je daar in andere hotels vaak 15 euro en nog meer voor moet dokken
.
Goedemorgen Sirolfquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:05 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand me opvegen? Ik lig op de grond van het lachen door topics vol gezeik van jullie, en toch allemaal gewoon blijven kijken.
In de zaal vond ik de show en de sfeer juist best goed. Iig in het deel waar ik stond (vooraan, vlakbij het podium). Dat de artiesten die wonnen en optreden niet jullie smaak zijn kan, maar dat had je natuurlijk al van tevoren kunnen weten. De line-up qua optredens was allang bekend.
En het publiek was weinig te horen omdat er geen microfoons op stonden gericht.
Ik lees er gewoon overheenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het zal wel bij FOK horen dat een slowchat een chronisch afzeiktopic wordt.
Het verbaasd me dat de hele topicreeks nog niet naar KLB verplaatst is.
Of dat er een 2e topicreeks daar wordt geopend. Hebben wij er hier geen last meer van.
Eej modje, klb is een paar deuren verderquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eej modje, klb is een paar deuren verder.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eej modje, klb is een paar deuren verder.
Ja, want kritiek is uit den bozequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees er gewoon overheen, alleen jammer dat ze op deze manier uit eindelijk de dj's wel wegjagen uit dit topic.
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.quote:
Ilsequote:
net zolang gedraait als gisterenquote:
Ik luister al jaren 3fm, sinds Stenders en Siebelink op de middag, vanaf die tijd. Maar ik erger me al tijden kapot aan de weg die 3fm is ingeslagen met hun verheerlijking van alles wat van Nederlandse bodem komt. Vooral omdat het zo gemaakt is, geplugd door platenbazen of weet ik veel hoe het komt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.
Dat is wel een minpuntje iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net zolang gedraait als gisteren, nu weer na 2 minuten de zelfbevlekkingssaus van giel eroverheen.
Vanavond zo rond zevenen is 't weer een en al positiviteit hierquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het zal wel bij FOK horen dat een slowchat een chronisch afzeiktopic wordt.
Het verbaasd me dat de hele topicreeks nog niet naar KLB verplaatst is.
Of dat er een 2e topicreeks daar wordt geopend. Hebben wij er hier geen last meer van.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik luister al jaren 3fm, sinds Stenders en Siebelink op de middag, vanaf die tijd. Maar ik erger me al tijden kapot aan de weg die 3fm is ingeslagen met hun verheerlijking van alles wat van Nederlandse bodem komt. Vooral omdat het zo gemaakt is, geplugd door platenbazen of weet ik veel hoe het komt.
Gisteren was natuurlijk ook (los van het leuke misdaad-concept) een aanfluiting, en ik vind dat als je hier positief mag zijn over goede muziek of leuke programma's, dat je dan ook je kritiek mag geven als het een keer bagger is.
Maar ik heb elize *herinnnert zich gesprek MV en GE over vandaag*quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond zo rond zevenen is 't weer een en al positiviteit hier. Niet in de laatste plaats door Elize
.
Die zou in huilen uitbarsten als hij zou horen dat nikki met de basist gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:25 schreef DaMook het volgende:
Het is maar goed dat Marc er nu niet is, die zou dit niet aan kunnen horen.
Mss moet ik me dan parttime fan gaan noemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gezeik hier snapte ik ook niet, heb ook expres maar niet gereageerd. Zijn allemaal "fan" van 3fm maar klagen wel allemaal over de 3fm-awards en niet een klein beetje ook. En over giel en over coen en sander en en en ... Af en toe lijkt het hier echt net een klaagbaak topic.
Ach ik heb een brede muzieksmaak en vind mede daardoor vind ik andere programma's ook wel okquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar 3fm luister je niet voor de muziek
behalve dan MM MYA en 3v12 zijn het muzikaal gezien flutprogramma's *weet niets af van het muzikale gehalte van AV & SEV* want EW luisteren we voor de lol en niet omdat het zulke leuke goede muziek is
EN 3fm is het minst commerciële station van de ether
dat dan weer wel
kun je nagaan hoe 538 is
![]()
Oeh en muzikaal gezien ben ik natuurlijk ook TSOD vergeten want dat is muzikaal gezien ook een topprogramma
Sander wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss moet ik me dan parttime fan gaan noemen.
Zoals gisteren al gesuggereerd werd, kunnen ze het geld voor die belachelijke shows (en alle spotjes ervoor; dat waren er nogal wat![]()
) beter stoppen in Serious Request. Voor de rest heeft 3FM zeker heel wat hoogteputen (Ekdom, Stenders, Veenstra, EkstraWeekend enz.), maar een aantal andere dj's/programma's komen nogal niet geweldig over. En al helemaal het onechte van Giel of het overgedreven gedoe van een Coen (zoals gisteren... toch ff roepen hoe geweldig hun eigen 3FM Awardshow is
![]()
). Hopelijk komt er een lekker frisse wind met de komst van de nieuwe zendercoördinator.
neequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef cosmick het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de radio maar uit laat.
Dat zeiden ze gisteravond ook tijdens de show, het vooral apart te vindenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef cosmick het volgende:
Las op NU.nl dat Within Temptation had vooral apart vonden dat ze de award voor beste live-act wonnen en al ruim een jaar niet meer optreden.
Ja, wanneer komt ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een lekker frisse wind met de komst van de nieuwe zendercoördinator.
de zander van GEM zong vals , de band speelde uit de maat. Heb donkerbruin vermoeden dat ze zelf het geluid niet goed doorkregen via de oortjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
Het betere vond ik wel, dat de winnaars wel de beste zijn uit hun catogorie.
En dat Nederland ook vind dat blof en racoon niet hadden moeten winnenWat een kutoptreden was da zeg van bluf
jmmr dat die geen award haddenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef cosmick het volgende:
VOICST.
Toch wel een van de leukste Nederlandse bandjes mensen.
dat ligt aan de tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de zander van GEM zong vals , de band speelde uit de maat. Heb donkerbruin vermoeden dat ze zelf het geluid niet goed doorkregen via de oortjes.
3FM =quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.
ben ik niet met je eens, je hebt slecht geluid en vals zingen en er naast zitten. Dit was ik niet van GEM gewendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ligt aan de tvals je naar een dwdd optreden gaat luisteren dat ook met zanger/zangeres is, is dat ook kutgeluid
Mogguhquote:
okquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, je hebt slecht geluid en vals zingen en er naast zitten. Dit was ik niet van GEM gewend
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, verbaasd me niets. Klein labeltje, dus minder cash richting 3FM.
3fmawards werd uitgezonden op ned3quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geeneens de tv-registratie kunnen meegenieten (mocht 't kunnen). Volgens mij werd 't enkel uitgezonden op een digitaal kanaal oid, en ik heb dat niet
Nederland 3 is echt een digitaal kanaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geeneens de tv-registratie kunnen meegenieten (mocht 't kunnen). Volgens mij werd 't enkel uitgezonden op een digitaal kanaal oid, en ik heb dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |